Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

traffic.naviexpert.pl

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez Joanna Welke » piątek, 29 lip 2016, 15:12

Sorier, poprawka naniesiona i NavIExpert już powinien prowadzić prawidłowo.
Pozdrawiamy
Joanna Welke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 22
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lip 2011, 19:57

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez Radut » poniedziałek, 22 sie 2016, 23:04

Ja bym przychylił się do wspomnianego już problemu, kiedy podczas dodawania punktu pośredniego wpisujemy samą nazwę miejscowości. Wówczas powinno to działać tak jak w aplikacji, jako wskazówkę w pobliżu której ma przebiegać najkorzystniejsza trasa, a nie dociąganie jej na siłę do jakiegoś punktu w centrum.

Kolejna istotna sprawa, o której nikt nie wspomniał - ikony punktów trasy na mapie wszystkie wyglądają tak samo. Nie wiadomo, który jest startowy, a który docelowy, nie wspominając już o pośrednich, które powinny być ponumerowane. Obecnie ciężko skorelować ikony na mapie z punktami w formularzu układania trasy.

Jeszcze jedna rzecz - linia, która pokazuje wyznaczoną trasę, przykrywa nazwy ulic, po których biegnie. W korkosferze dało się to łatwo podejrzeć przełączając na chwilę zakładkę. Teraz chyba jedyną metodą jest skasowanie całej trasy, aby podejrzeć nazwy ulic.
Avatar użytkownika
Radut
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 212
Dołączył(a): środa, 28 paź 2009, 19:23
Lokalizacja: Lublin
Telefon: LG G3

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez sorier » sobota, 17 wrz 2016, 07:06

Co sie dzieje ze zgłoszeniami błędów mapy/remontów w traffic.naviexpert.pl? Od pewnego czasu mejle zwrotne potwierdzające zgłoszenie przychodziły z opóźnieniem, najpierw mniejszym potem większym. Od kilku dni nie przychodzą w ogóle, a poprawki nie są wprowadzane. Jakaś awaria?
sorier
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 166
Dołączył(a): niedziela, 29 cze 2014, 13:21

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez intimo » sobota, 17 wrz 2016, 15:36

Może awaria pracowników :-)
intimo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 958
Dołączył(a): środa, 12 sie 2009, 21:54
Lokalizacja: Kraków
Telefon: Samsung Galaxy A5 (2016)

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 19 wrz 2016, 10:08

sorier napisał(a):Co sie dzieje ze zgłoszeniami błędów mapy/remontów w traffic.naviexpert.pl? Od pewnego czasu mejle zwrotne potwierdzające zgłoszenie przychodziły z opóźnieniem, najpierw mniejszym potem większym. Od kilku dni nie przychodzą w ogóle, a poprawki nie są wprowadzane. Jakaś awaria?


Sorier, zgadza się, mieliśmy awarię, jednak teraz jest już ok. Jeżeli posiadasz numery tych zgłoszeń, które przesłałeś, podeślij je w PW, sprawdzę ich status.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1324
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez sorier » poniedziałek, 19 wrz 2016, 17:07

Już chyba jest OK.
sorier
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 166
Dołączył(a): niedziela, 29 cze 2014, 13:21

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez baro7 » piątek, 30 wrz 2016, 12:08

Nie mogę ani wysłać trasy na maila/telefon, ani dodać do ulubionych. Kaszanka. Przy dodawaniu do ulubionych dostałem komunikat o błędzie, pewnie jakiś NullPointer :)
Przeglądarka aktualny Chrome, system OSX ostatni.
baro7
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 6 gru 2015, 12:01
Telefon: Lumia 650

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 3 paź 2016, 10:11

baro7 napisał(a):Nie mogę ani wysłać trasy na maila/telefon, ani dodać do ulubionych. Kaszanka. Przy dodawaniu do ulubionych dostałem komunikat o błędzie, pewnie jakiś NullPointer :)
Przeglądarka aktualny Chrome, system OSX ostatni.


Mógłbyś w PW podesłać swój adres e-mail przypisany do konta traffic.naviexpert.pl z którego chciałeś wysłać trasę oraz kiedy to zdarzenie miało miejsce (data, godzina)? Pozwoli nam to sprawdzić co się stało.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1324
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez baro7 » wtorek, 4 paź 2016, 09:05

Poszło na PW :)
baro7
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 6 gru 2015, 12:01
Telefon: Lumia 650

Re: traffic.naviexpert.pl

Postprzez lchmiel » środa, 5 paź 2016, 20:13

Dawno nie zgłaszałem błędów przez Traffic, a tu widzę przydatna poprawkę: zgłoszenie przyjęte do przetwarzania, po kliknięciu w link w mailu potwierdzającym, można obejrzeć razem z jego opisem.
LChmiel
Avatar użytkownika
lchmiel
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1256
Dołączył(a): piątek, 21 sie 2009, 13:13
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Galaxy S8 SM-G950F Orange

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wersje NaviExpert

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert