Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

NaviExpert 8.6

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez Michal1983 » piątek, 25 lip 2014, 04:21

Nie jestem z zawodu co prawda kurierem, ale po dotarciu na miejsce lub punkt pośredni wyłączam NE, by zaoszczędzić baterię. Przecież potem mogę kontynuować nawigację. Po za tym dzięki wprowadzonemu czasowi obsługi program powinien wiedzieć, że tu mamy prywatną przerwę a nie stoimy w korku.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 10.2.74 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1573
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez Klusek » piątek, 25 lip 2014, 07:31

I tu prostym rozwiązaniem było by w przypadku wykrycia postoju przez aplikacje pytania czy postój ten wynika ze stania w korku czy może jest spowodowany zupełnie czymś innym a ruch dalej odbywa się płynnie.
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez Qbek » piątek, 25 lip 2014, 09:04

Od kilku lat postulujemy takie rozwiązanie, jak widać bezskutecznie.
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2296
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez pwlsrs » piątek, 25 lip 2014, 09:42

Klusek napisał(a):I tu prostym rozwiązaniem było by w przypadku wykrycia postoju przez aplikacje pytania czy postój ten wynika ze stania w korku czy może jest spowodowany zupełnie czymś innym a ruch dalej odbywa się płynnie.

dokładnie tak!
Avatar użytkownika
pwlsrs
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 286
Dołączył(a): wtorek, 27 gru 2011, 07:49
Telefon: LG G2

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez KasiaD » piątek, 25 lip 2014, 10:49

borek napisał(a):[..]Już chyba kilka razy zgłaszałem, że po rozmowie telefonicznej NE nie wraca na ekran (np. tu topic1083-70.html#p33808 oczywiście zgłaszałem też wcześniej ale nie chce mi się szukać).
O ile dobrze pamiętam było już nawet zapewnienie, że teraz już to naprawimy i nic. [...]


Zdefiniujmy błąd dla porządku: przygaszenie ekranu po zakończonej rozmowie telefonicznej, brak powrotu do nawigacji.

Zrobiliśmy pewne poprawki. Obecnie nie odtwarza się to na żadnym z naszych telefonów testowych w tym na S3. Problem nie został również zgłoszony przez beta testerów 8.6.
Stąd pytanie do Ciebie - jaką masz dokładnie wersję Andka w telefonie? Szczególnie chodzi nam o wersję pasma i jądra.

Prawdą jest, że aplikacja nie wraca po rozmowie telefonicznej do ekranu nawigacji jeżeli w telefonie jest ustawiona blokada ekranu wymagająca akcji użytkownika, np. narysowania wzorku. Wcześniej działało to dokładnie tak samo. Jeżeli uważacie, że w tym przypadku również aplikacja powinna wracać do nawigacji, przyjrzymy się temu.

borek napisał(a): [...]Kolejna sprawa. Dojeżdżam dziś do punktu przeznaczenia, NE dziękuję za wspólną mękę ponownego uruchamiania nawigacji po każdej rozmowie telefonicznej, wybieram zakończ, a NE nic. Jakby się uparł. Wcześniej po wybraniu zakończ aplikacja się wyłączała, teraz wraca do głównego menu.[...]


Z naszych testów wynika, że problem ten jest spowodowany włączoną w ustawieniach telefonu opcją programistyczną: "nie zachowuj aktywności". Po jej wyłączeniu wszystko działa prawidłowo. Sprawdź, czy masz ją zaznaczoną, odznacz i daj znać, czy problem się powtarza.
KasiaD
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 853
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S2

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez zakopiec5 » piątek, 25 lip 2014, 11:09

A ja musze pochwalić się ze przedwczoraj wyjechałem do warszawy o 00:30 w nocy potrzebowałem nawigacji jak zwykle żadna nie działala naviexpert 8.5 naviexpert play i naviexpert 8.6 beta. Rozumiem że często są problemy z serwerami ale czy zawsze nawigacja nie działa wtedy kiedy naprawdę jest nam potrzebna??? Posiadam aktywny abonament jakiś 5 Giga pakiet internetu często używam naviexpert już od kilku lat ale z dnia na dzień nawigacja doznaje różnych komplikacji. Wydaje mi się że poprzednie wersjje takie jak 7.1 czy 6.2.1 nie było żadnego problemu teraz więcej wymyślanie za dużo różnych funkcji. Nawigacja ma być nawigacją a nie zabawką typu prowadź pokaż oblicz i wróć. Cóż mamy 21 wiek trzeba się z tym liczyć. Ale tak czy tak naviexpert jest najlepsza nawigacją jeżeli chodzi o dotarcie do celu:) szczęście że jeszcze mnie nie zawiodła bo po moim pOdhalu sprawdza się znakomicie. Chciałbym jeszcze troszkę wątku o wersji 9.0 czy ktoś wie co nowego tam będzie?
zakopiec5
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 187
Dołączył(a): czwartek, 30 maja 2013, 21:53
Telefon: samsung galaxy note 2

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez borek » piątek, 25 lip 2014, 11:40

KasiaD napisał(a):
borek napisał(a):[..]Już chyba kilka razy zgłaszałem, że po rozmowie telefonicznej NE nie wraca na ekran (np. tu topic1083-70.html#p33808 oczywiście zgłaszałem też wcześniej ale nie chce mi się szukać).
O ile dobrze pamiętam było już nawet zapewnienie, że teraz już to naprawimy i nic. [...]


Zdefiniujmy błąd dla porządku: przygaszenie ekranu po zakończonej rozmowie telefonicznej, brak powrotu do nawigacji.

Zrobiliśmy pewne poprawki. Obecnie nie odtwarza się to na żadnym z naszych telefonów testowych w tym na S3. Problem nie został również zgłoszony przez beta testerów 8.6.
Stąd pytanie do Ciebie - jaką masz dokładnie wersję Andka w telefonie? Szczególnie chodzi nam o wersję pasma i jądra.

Prawdą jest, że aplikacja nie wraca po rozmowie telefonicznej do ekranu nawigacji jeżeli w telefonie jest ustawiona blokada ekranu wymagająca akcji użytkownika, np. narysowania wzorku. Wcześniej działało to dokładnie tak samo. Jeżeli uważacie, że w tym przypadku również aplikacja powinna wracać do nawigacji, przyjrzymy się temu.

borek napisał(a): [...]Kolejna sprawa. Dojeżdżam dziś do punktu przeznaczenia, NE dziękuję za wspólną mękę ponownego uruchamiania nawigacji po każdej rozmowie telefonicznej, wybieram zakończ, a NE nic. Jakby się uparł. Wcześniej po wybraniu zakończ aplikacja się wyłączała, teraz wraca do głównego menu.[...]


Z naszych testów wynika, że problem ten jest spowodowany włączoną w ustawieniach telefonu opcją programistyczną: "nie zachowuj aktywności". Po jej wyłączeniu wszystko działa prawidłowo. Sprawdź, czy masz ją zaznaczoną, odznacz i daj znać, czy problem się powtarza.


Obrazek

Coś nie mogę znaleźć w ustawieniach telefonu tych opcji programistycznych. W poprzedniej wersji Androida od razu rzucało się to w oczy, a teraz nie wiem gdzie to jest. Możesz podpowiedzieć?
borek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 30 lis 2011, 10:50
Telefon: Samsung Galaxy S7

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez RadekK » piątek, 25 lip 2014, 11:45

@ Borek, kliknij na nr wersji kilka razy- pojawi się Tobie toast z informacją o ilości kliknięć, jak klikniesz wystarczającą ilość razy to pojawi się toast z info Jesteś programistą.

Wtedy po wyjściu z informacji będziesz miał dostęp do opcji programistycznych
RadekK
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 61
Dołączył(a): piątek, 15 kwi 2011, 14:15
Telefon: Samsung Galaxy S4

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez KasiaD » piątek, 25 lip 2014, 12:02

Co do telefonu. Borek, wygląda na to, że jest to oficjalny system. Zatem kolejna seria pytań, niestety są konieczne, żeby znaleźć problem.
Czy masz zrootowany telefon?
Czy masz zainstalowaną jakiegoś task-killera, jakaś aplikację, która ubija inne?
Czy masz zainstalowanego jakiegoś antywirusa?

Spróbuję wytłumaczyć na czym polega problem. Aby aplikacja pozostała na głównym ekranie po zakończeniu rozmowy telefonicznej, trzeba podtrzymać jej aktywność w momencie gdy inna aplikacja jest na głównym tak jak np. rozmowa telefoniczna. Jeżeli aplikacja nie wraca tzn. że mimo naszej próby podtrzymywania tzn. że coś ją ubija, chcemy się dowiedzieć co.
KasiaD
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 853
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S2

Re: NaviExpert 8.6

Postprzez borek » piątek, 25 lip 2014, 12:05

Dzięki.

W opcjach programisty nic nie jest włączone. A czegoś takiego jak "nie zachowuj aktywności" nawet nie widzę.
borek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 153
Dołączył(a): środa, 30 lis 2011, 10:50
Telefon: Samsung Galaxy S7

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wersje NaviExpert

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert