Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-17

Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-17

Postprzez Lukasz NE » środa, 17 wrz 2014, 11:20

Witajcie,

Wczoraj w godzinach od ok. 13 do ok. 18:30 część z Was mogła doświadczyć problemów z prawidłowym działaniem aplikacji NaviExpert objawiających się samoczynnym zamykaniem się aplikacji. Spowodowane to było błędną synchronizacją niektórych fragmentów map na naszych serwerach. Błąd nie dotyczył przy tym wszystkich wersji aplikacji.

Wczoraj ok. godz. 18:30 wdrożyliśmy odpowiednią poprawkę na wszystkich serwerach, dzięki czemu NaviExpert na systemie Android działa poprawnie i nie musicie wykonywać żadnych aktualizacji bądź innych działań związanych z aplikacją.

Aktualnie pracujemy nad usunięciem występującej jeszcze usterki w systemie iOS. W przypadku występowania problemów z aplikacją NaviExpert na iOS prosimy o odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji. To doraźne rozwiązanie rozwiązuje wyżej opisany problem.

Za wszelkie utrudnienia najmocniej przepraszamy. W ramach rekompensaty wszystkim użytkownikom aplikacji NaviExpert z getne.pl oraz Nawigacji NaviExpert z Google Play, którzy wysłali nam zgłoszenie błędu przez aplikację przydzieliliśmy darmowy miesięczny abonament. Pozostałych użytkowników, którzy mieli wczoraj problemy z działaniem aplikacji, prosimy o podanie adresu e-mail zarejestrowanego w aplikacji na adres obsluga@naviexpert.pl. Po weryfikacji również przydzielimy darmowy miesięczny abonament.

Dziękujemy za Waszą wyrozumiałość i przepraszamy za wczorajsze problemy, których mogliście doświadczyć w trakcie podróży z NaviExpertem.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1324
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez hardtmuth » środa, 17 wrz 2014, 11:36

super :P. już myślałem, że to koniec NE :).

Prawie bym do domu nie wrócił. Dobrze, że się błąd wyjaśnił, bo myślałem, że to mój telefon zwariował.
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez Qbek » środa, 17 wrz 2014, 12:54

A ja myślałem, że to wina mojego fona i pojechałem przez miasto bez navi 8-)
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2296
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez hardtmuth » środa, 17 wrz 2014, 12:57

zauważyłem, że sama mapa lepiej chodziła, a z wyznaczoną trasą ciągle krzak był.
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez gabrychu » środa, 17 wrz 2014, 13:00

Ja akurat wracałem z Wrocławia i nawigacja wyłączyła mi się 3 razy :!: Już myślałem że to coś z telefonem.

Dobrze że znam trochę Wrocław i sobie poradziłem, bo inaczej było by kiepsko :(

To druga duża wpadka, jakiś czas temu nie działała mi nawigacja jak jechałem nad morze. I jak tu ufać nawigacji.
Avatar użytkownika
gabrychu
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 09:55
Lokalizacja: Wałbrzych
Telefon: Samsung Galaxy S4

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez Lukasz NE » środa, 17 wrz 2014, 13:12

gabrychu napisał(a):To druga duża wpadka, jakiś czas temu nie działała mi nawigacja jak jechałem nad morze. I jak tu ufać nawigacji.


Kiedy i co dokładnie się przydarzyło? Trudno mi się odnieść do Twoich słów nie posiadając bardziej precyzyjnej informacji.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1324
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez Lukasz NE » środa, 17 wrz 2014, 15:09

Wersje NaviExpert na iOS, których dotyczył problem z uruchomieniem, będą już działały poprawnie i nie jest wymagane odinstalowywanie i ponowne instalowanie aplikacji.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1324
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez artur17 » środa, 17 wrz 2014, 17:12

Dziękuję za uczciwe podejście do zaistniałego w dniu wczorajszym problemu, którego doświadczyłem w środku miasta w godzinach szczytu. Abonament rzeczywiście został dodany do konta na skutek potwierdzenia chęci wysyłki zgłoszenia :-)
Szybkim rozwiązaniem okazało się przywrócenie wybranych ustawień (w moim przypadku wszystkich za wyjątkiem ulubionych i ustawień aplikacji).

Pozdrawiam cały zespół oczekując na "dziewiątkę".
artur17
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 9
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sty 2012, 17:45

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez rosjak » środa, 17 wrz 2014, 20:48

Widzę, że nie kolegujecie się z Y, podejście zgoła inne, to się podoba użytkownikom.
Też tego doświadczyłem ale miałem wrażenie, że nie potrafię włączyć nawigowania albo brak gps
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Problemy z uruchomieniem aplikacji 2014-09-16 - 2014-09-

Postprzez hardtmuth » czwartek, 18 wrz 2014, 06:00

Również dziękuję za dodanie abonamentu, honorowe podejście.
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert