Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

iPhone 5

iPhone 5

Postprzez baranek99 » sobota, 27 lut 2016, 15:22

Witam.Mam problem z baterią w swoim telefonie.Otóż bateria z 100% potrafi zejść do 49% w 15min użytkowania telefonu i pozostać przy 49% przez ponad godzinę.Czasem telefon przy 20% wyłącza się jako,iż się rozładował - po podłączeniu ładowarki ma on nagle powyżej 50% baterii.Czy wymiana baterii tutaj pomoże?
baranek99
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): sobota, 27 lut 2016, 15:14

Re: iPhone 5

Postprzez Edek » sobota, 27 lut 2016, 16:54

Na 99% jest to wina zużytej (lub wadliwej bądź niewłaściwie użytkowanej) baterii.

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Edek
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 657
Dołączył(a): niedziela, 3 lut 2013, 14:42
Lokalizacja: Elbląg
Telefon: Nexus 5 + SE Arc S

iPhone 5

Postprzez Lukasz2891 » poniedziałek, 29 lut 2016, 23:55

baranek99 napisał(a):Witam.Mam problem z baterią w swoim telefonie.Otóż bateria z 100% potrafi zejść do 49% w 15min użytkowania telefonu i pozostać przy 49% przez ponad godzinę.Czasem telefon przy 20% wyłącza się jako,iż się rozładował - po podłączeniu ładowarki ma on nagle powyżej 50% baterii.Czy wymiana baterii tutaj pomoże?


Swojego czasu był program wymiany baterii w pierwszej serii piątek. Musisz poszukać na stronie Apple, podać ID iphona i sprawdzić, czy się kwalifikuje. Wymieniali też górny przycisk.

https://www.apple.com/pl/support/iphone5-battery/

https://www.apple.com/pl/support/iphone ... akebutton/
Lukasz2891
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 201
Dołączył(a): poniedziałek, 10 cze 2013, 12:41
Telefon: iPhone5

Re: iPhone 5

Postprzez harcerz76 » wtorek, 1 sie 2017, 11:29

Powyłączaj wszystkie niezbędne aplikację (najwięcej zabiera Internet, wiec jeżeli nie uzwasz wyłącz sieci komórkowe oraz Wifi)
Miałem podobny problem z Samsungiem.
Co może pomóc: Ustawienia --> Aplikacje ---> Uruchomione usługi (powyłączaj wszystkie nieużywane gry)
Kto czyta - żyje wielokrotnie, kto zaś z książkami obcować nie chce, na jeden żywot jest skazany.
Avatar użytkownika
harcerz76
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1
Dołączył(a): wtorek, 1 sie 2017, 11:22


Powrót do Android, Wp, iPhone

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert