Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Rysiek 3.0

Re: Rysiek 3.0

Postprzez mysza199 » poniedziałek, 23 maja 2016, 14:34

Kamil NE napisał(a):
mysza199 napisał(a):Dzięki za olanie .... widać support dziala tak samo jak u Yanka
No nic ale i tak zamierzam przesiasc sie na ryska bo Yanek zniecheca w kazdym kolejnym kroku rozwoju


W żadnym wypadku nie olewamy sprawy. Aktualnie wyjaśniamy co jest przyczyną tego problemu. Mam nadzieję, że to będzie drobna zmiana i szybko wdrożymy poprawkę.


Widzisz po czastkowej odpowiedzi Twojej i kolegi domyślam sie o co moze chodzić... ale odpowiedz ni z gruchi ni pietruchy i czy nie mozna bylo tak od razu

Czyli... wnoiskuje... przygaszanie powinno byc a nie dziala np na Androdzie 6.0
A co z rejestracją ??? Mozna zmienić mail póżniej ?
mysza199
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): czwartek, 8 maja 2014, 09:30

Re: Rysiek 3.0

Postprzez MariuszHD » poniedziałek, 23 maja 2016, 14:51

Jak dobrze pamiętam, to e-maila i nicku nie da się potem już zmienić ;)
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 673
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: Microsoft Lumia 550

Re: Rysiek 3.0

Postprzez Kamil NE » wtorek, 24 maja 2016, 08:32

mysza199 napisał(a):
Widzisz po czastkowej odpowiedzi Twojej i kolegi domyślam sie o co moze chodzić... ale odpowiedz ni z gruchi ni pietruchy i czy nie mozna bylo tak od razu

Czyli... wnoiskuje... przygaszanie powinno byc a nie dziala np na Androdzie 6.0
A co z rejestracją ??? Mozna zmienić mail póżniej ?


Przepraszam bardzo, ale źle zrozumiałem do czego odnosi się Twoja odpowiedź co do olewania i zrobił się mały bałagan więc wyjaśniam od początku:

1. Obecnie w Ryśku nie ma opcji wygaszania ekranu, ale to ciekawy pomysł i chętnie do niego przysiądziemy, potrzebujemy jednak na to trochę czasu.
2. Moja pierwsza odpowiedź dotyczyła buga na niektórych urządzeniach z Androidem 6.0 nad którym właśnie pracujemy.
3. Nie można zmienić nicka i maila w Ryśku.
Kamil NE
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 643
Dołączył(a): poniedziałek, 21 gru 2009, 09:11

Re: Rysiek 3.0

Postprzez mysza199 » wtorek, 24 maja 2016, 09:28

Kamil NE napisał(a):1. Obecnie w Ryśku nie ma opcji wygaszania ekranu, ale to ciekawy pomysł i chętnie do niego przysiądziemy, potrzebujemy jednak na to trochę czasu.
2. Moja pierwsza odpowiedź dotyczyła buga na niektórych urządzeniach z Androidem 6.0 nad którym właśnie pracujemy.
3. Nie można zmienić nicka i maila w Ryśku.


1 - osobiscie powiem ze oszczedność bateri sprawi ze ja sie od razu do was przesiade i zapewen wiele osob tak zrobi
3 - nick rozumiem ... ale jesli chodzi o mail chociaz wybor maila podczas rejestracji powinien byc a nie tylko ten ktory jest przypisany do sklepy play
mysza199
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): czwartek, 8 maja 2014, 09:30

Re: Rysiek 3.0

Postprzez Kamil NE » środa, 1 cze 2016, 13:43

Podczas rejestracji możemy wybrać inne konto gmail wpisane do telefonu, ale nie koniecznie to główne połączony ze sklepem.
Kamil NE
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 643
Dołączył(a): poniedziałek, 21 gru 2009, 09:11

Poprzednia strona

Powrót do Rysiek Android

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert