Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

[WP] Utrata wykupionych usług

[WP] Utrata wykupionych usług

Postprzez pawel.mu » czwartek, 5 maja 2016, 08:46

Dzień dobry,
Posiadam wykupione usługi NE przepisane z konta ogólnego (aplikacja pobierana przez getne.pl) na konto w aplikacji na Windows Phone.
Działało to dobrze, ale wczoraj, po zainstalowaniu aplikacji na wyczyszczonym telefonie zauważyłem, że aplikacja zgubiła wszystkie moje usługi i zachowuje się tak, jakby było to puste konto. W menu Ustawienia > Moje usługi nie ma żadnej z moich wykupionych usług, ani też promocyjnych godzin otrzymywanych w promocji "Przedłuż sobie". Jedyne pozycje na liście to "Darmowe usługi" i "Twoje aktywności", które to (aktywności) również są wyzerowane.

Telefon był wyczyszczony, aplikacja zainstalowana ze sklepu, a potem również przeinstalowana, co nie pomogło.
Aplikacja w wersji 2.5.4#NE_WP8-arm-release.625
Identyfikator naviexpert wyświetlany w aplikacji: 7515421187
Telefon Lumia 735 z systemem WP 8.1 Update 2 (8.10.15148.160), który został przywrócony z W10 Mobile.

Z góry dziękuję za pomoc.
pawel.mu
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 24
Dołączył(a): niedziela, 12 gru 2010, 23:25
Lokalizacja: Wrocław
Telefon: Nokia Lumia 735

Re: [WP] Utrata wykupionych usług

Postprzez WPteam » piątek, 6 maja 2016, 13:15

Wysłałem prywatną wiadomość, sprawdź skrzynkę.
WPteam
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 63
Dołączył(a): środa, 19 sie 2015, 15:00


Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert