Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest czwartek, 18 lip 2019, 06:14

Najnowsze Najnowsze w Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Mapa Typowe problemy i ich rozwiązywanie » Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Problem z ustalaniem pozycji na SE C702 i C905

Telefon C702 i C905 posiadają AGPS czyli GPS który wymaga wspomagania namierzania pozycji geograficznej. Aby tego dokonać należy wykonać następujące ustawienia w telefonie:

1. Ustawienia-Łączność-Ustawienia internetowe-Łącz używając- internet (lub inny profil internetowy właściwy dla operatora GSM )
2. Ustawienia-Łączność-Opcje transmisji strumieniowej: wybrać - internet (lub inny profil internetowy właściwy dla operatora GSM )

Poza tym należy zaznaczyć program NaviExpert bez włączania go, wybrać Opcje-Uprawnienia-Domyślne oraz
zaznaczyć program NaviExpert bez włączania go, wybrać Opcje-Ustawienia internetowe-domyślne (jeżeli ...
Czytaj dalej : Problem z ustalaniem pozycji na SE C702 i C905 | Wyświetlone : 7553 | Odpowiedzi : 10


Odzyskanie ID i Hasła

ID i Hasło są numerami generowanymi przy pierwszej rejestracji programu, do których przypisywane są zakupione przez użytkowników abonamenty. Podczas instalacji pojawia się prośba o zapisanie tych numerów i przechowywanie w bezpiecznym miejscu, oraz dokończenie rejestracji na stronie internetowej. Wszystko to na wypadek utraty danych z telefonu.

Jeżeli jednak dane rejestracyjne zostały utracone należy:

- Aby odzyskać ID można wejść w NaviExpert - Narzędzia - Rejestracja - Pokaż ID
- Aby odzyskać Hasło należy wysłać maila ...
Czytaj dalej : Odzyskanie ID i Hasła | Wyświetlone : 46771 | Odpowiedzi : 20


Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

1. Przede wszystkim upewnij się, że masz skonfigurowany internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.

2. Upewnij się też, że masz zrealizowane wszystkie ustawienia specyficzne dla Twojego telefonu. Więcej w instrukcji instalacji.
Czytaj dalej : Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia. | Wyświetlone : 6605 | Odpowiedzi : 10


Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Pamiętaj, że Internet GPRS to inny profil niż WAP lub WEB. Upewnij się, że masz skonfigurowany Internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.
Czytaj dalej : Nie działa mi połączenie Internet GPRS. | Wyświetlone : 49700 | Odpowiedzi : 64


Opłaty za gprs są znacznie większe niż wynika to z opisu.

Przede wszystkim prosimy sprawdzić czy nie używaliście Państwo w tym samym czasie innych programów korzystających z gprs, w szczególności z innych systemów nawigacji, map lub lokalizatorów niż NaviExpert. Wiele z nich nie podtrzymuje połączenia gprs (więc każdy, nawet niewielki przesył danych jest rozliczany jak oddzielna sesja) i nie optymalizuje sposobu przesyłania map na komórkę narażając użytkownika na wielokrotnie większe koszty .

Zacytujmy jednego z naszych użytkowników, który zgłaszał podobny problem i początkowo sądził, że koszty ...
Czytaj dalej : Opłaty za gprs są znacznie większe niż wynika to z opisu. | Wyświetlone : 5994 | Odpowiedzi : 5


Program nie łączy się z GPS. Nie jest znajdowane urządzenie.

Wyłącz i ponownie włącz telefon. Wyszukaj GPS zaraz po uruchomieniu NaviExperta.

W niektórych telefonach sporadycznie zdarza się zawieszenie układu bluetooth. Nie działa wtedy żadna komunikacja bluetooth. Pomaga wyłączenie i ponowne włączenie telefonu.
Czytaj dalej : Program nie łączy się z GPS. Nie jest znajdowane urządzenie. | Wyświetlone : 6935 | Odpowiedzi : 13


System podaje nieprawidłową informację, że zjechałem z trasy

Umieść GPS w widocznym miejscu, np. za przednią szybą samochodu. Najprawdopodobniej jest to problem z dokładnością ustalania pozycji przez GPS.

Producenci odbiorników GPS często zapewniają, że ich odbiorniki działają w nawet w schowku lub pod siedzeniem. W praktyce może być np. tak, że odbiornik umieszczony w schowku działa dobrze kiedy jedziemy poza miastem. Po wjechaniu między wysokie budynki okazuje się, że zaczyna on błędnie wskazywać pozycję.

Ponadto, umieszczaj GPS na widocznym miejscu kiedy dopiero ustala ...
Czytaj dalej : System podaje nieprawidłową informację, że zjechałem z trasy | Wyświetlone : 5600 | Odpowiedzi : 17


Straciłem dostęp do wykupionych usług.

Wejdź do menu Rejestracja, wybierz opcję Przeniesienie rejestracji i wprowadź swoje ID i hasło. Odzyskasz dostęp do wykupionych usług.
Czytaj dalej : Straciłem dostęp do wykupionych usług. | Wyświetlone : 4346 | Odpowiedzi : 5


Pojawia się komunikat "Usługa chwilowo niedostępna".

Taki komunikat może się pojawić przy wywołaniu funkcji Nowa rejestracja, Przeniesienie rejestracji, Dostęp SMS, Dostępne usługi, Wprowadź kod usługi, Pobierz mapę.

Wyłącz program i uruchom go ponownie. Jeżeli problem się powtarza poczekaj jakiś czas na zakończenie prac konserwacyjnych na serwerze. W tym czasie możesz nadal układać trasy, pobierać mapy sąsiedztwa i korzystać z nawigacji.
Czytaj dalej : Pojawia się komunikat "Usługa chwilowo niedostępna". | Wyświetlone : 4495 | Odpowiedzi : 9


Wykupiony abonament jest nieaktywny.

To nie jest problem, lecz normalna sytuacja po wykupieniu nowego abonamentu. Abonament aktywuje się przy pierwszym wykorzystaniu (np. ułożeniu trasy) i od tego momentu liczy się jego ważność.
Czytaj dalej : Wykupiony abonament jest nieaktywny. | Wyświetlone : 4007 | Odpowiedzi : 9


 

Zaloguj  •  Zarejestruj


Statystyki

Liczba postów: 38489 • Liczba wątków: 938 • Liczba użytkowników: 3713

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert