Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest piątek, 22 cze 2018, 06:23

Najnowsze Najnowsze w Płatności i dostęp

Mapa Płatności i dostęp » Dział : Płatności i dostęp


Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telefon?

Możesz przenieść nabyte uprawnienia na nowy telefon - menu Rejestracja|Przeniesienie rejestracji. Wygasną one wtedy automatycznie na poprzednim. Możesz to jednak robić nie częściej niż raz na godzinę.
Czytaj dalej : Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telefon? | Wyświetlone : 11240 | Odpowiedzi : 54


Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Nie, usługa transmisji danych gprs jest w standardowej ofercie prawie wszystkich operatorów (z wyjątkiem Sami Swoi). W przypadku niektórych operatorów może być jednak konieczne bezpłatne aktywowanie usługi transmisji danych gprs.
Czytaj dalej : Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem? | Wyświetlone : 28120 | Odpowiedzi : 21


Jak można zapłacić za dostęp do systemu NaviExpert?

  1. Najwygodniejszy i najtańszy sposób to płatność on-line dostępna z naszej strony. Wybierz odpowiednią opcję w menu, wybierz odpowiadająca ci usługę (abonament, pakiet tras, mapę), wprowadź Twój ID klienta i dokonaj płatności przelewem on-line lub kartą kredytową. Usługa staje się natychmiast dostępna z Twojej komórki.
  2. Zakup odpowiednią usługę w naszym sklepie. Pocztą otrzymasz kod usługi, który wprowadzisz w systemie NaviExpert w menu Rejestracja. Usługa staje się dostępna natychmiast po wprowadzeniu poprawnego kodu.
  3. W sytuacji awaryjnej, ...
Czytaj dalej : Jak można zapłacić za dostęp do systemu NaviExpert? | Wyświetlone : 54694 | Odpowiedzi : 39


Czy mogę wykupić usługę poprzez SMS z innego telefonu?

Aby wysłać SMSa z innego telefonu niż ten, na którym jest zainstalowany system NaviExpert, wyślij SMS na numer 79624 o treści:

DPNV ?????????? AP4D aby zakupić NaviPlan 4 dni

Uwaga: Znaki zapytania ?????????? należy zastąpić numerem użytkownika (ID) NaviExpert, któremu chcemy wykupić usługę. Numer ID składa się z 10 cyfr. Zarówno przed, jak i po numerze ID należy wstawić spację!

Opłata: 9,00 zł (10,98 zł z VAT). Płatności obsługuje serwis przelewy24.pl.

NaviExpert Sp. z o.o. ...
Czytaj dalej : Czy mogę wykupić usługę poprzez SMS z innego telefonu? | Wyświetlone : 3932 | Odpowiedzi : 2


 

Zaloguj  •  Zarejestruj


Statystyki

Liczba postów: 38193 • Liczba wątków: 928 • Liczba użytkowników: 3540

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert