Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest wtorek, 22 maja 2018, 03:07

Najnowsze Najnowsze w Nawigacji GPS w telefonie - forum Użytkowników.

Mapa Nawigacji GPS w telefonie - forum Użytkowników. » Dział : Nawigacji GPS w telefonie - forum Użytkowników.

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika nawigacji NaviExpert.

Straciłem dostęp do wykupionych usług.

Wejdź do menu Rejestracja, wybierz opcję Przeniesienie rejestracji i wprowadź swoje ID i hasło. Odzyskasz dostęp do wykupionych usług.
Czytaj dalej : Straciłem dostęp do wykupionych usług. | Wyświetlone : 3865 | Odpowiedzi : 5 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Pojawia się komunikat "Usługa chwilowo niedostępna".

Taki komunikat może się pojawić przy wywołaniu funkcji Nowa rejestracja, Przeniesienie rejestracji, Dostęp SMS, Dostępne usługi, Wprowadź kod usługi, Pobierz mapę.

Wyłącz program i uruchom go ponownie. Jeżeli problem się powtarza poczekaj jakiś czas na zakończenie prac konserwacyjnych na serwerze. W tym czasie możesz nadal układać trasy, pobierać mapy sąsiedztwa i korzystać z nawigacji.
Czytaj dalej : Pojawia się komunikat "Usługa chwilowo niedostępna". | Wyświetlone : 3881 | Odpowiedzi : 9 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Wykupiony abonament jest nieaktywny.

To nie jest problem, lecz normalna sytuacja po wykupieniu nowego abonamentu. Abonament aktywuje się przy pierwszym wykorzystaniu (np. ułożeniu trasy) i od tego momentu liczy się jego ważność.
Czytaj dalej : Wykupiony abonament jest nieaktywny. | Wyświetlone : 2956 | Odpowiedzi : 9 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


NaviExpert i telefon działa mniej stabilnie niż na początku

Jeżeli masz nokię S60 (symbianową) być może już czas na restart telefonu. Wiadomo, że na komputerze PC warto co jakiś czas przeinstalować system, żeby działał szybciej i stabilniej. To samo dotyczy niestety nowoczesnych telefonów, zwłaszcza jeżeli instalowano na nim wiele programów.

Nokie z serii 60 można przywrócić do stanu początkowego za pomocą następującej procedury:

Wprowadzamy z klawiatury następujący kod:

*#7370#

po pytaniu o kod zabezpieczający podajemy:

12345

Operację taką można też wykonać w autoryzowanym serwisie ...
Czytaj dalej : NaviExpert i telefon działa mniej stabilnie niż na początku | Wyświetlone : 2444 | Odpowiedzi : 0 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


NaviExpert zainstalowany na karcie pamięci działa wolno

Zainstaluj ponownie NaviExperta w pamięci telefonu. Pytanie o miejsce instalacji pojawia się podczas instalowania programu.

Wielu użytkowników zgłasza informacje, że NaviExpert zainstalowany na karcie pamięci działa mniej stabilnie i nawet kilkakrotnie wolniej.
Czytaj dalej : NaviExpert zainstalowany na karcie pamięci działa wolno | Wyświetlone : 2785 | Odpowiedzi : 1 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Trasa z punktami pośrednimi prowadzi do centrum miejscowości

W chwili obecnej system działa w trybie tras wielopunktowych precyzyjnie (komiwojażer), zatem będzie prowadzić . Planujemy dodać opcje punktów pośrednich typu wskazówka w przyszłości.

W chwili obecnej sposób na uzyskanie punktów pośrednich jako wskazówka jest następujący - załóżmy, że jedziemy z Poznania do Katowic. Standardowo NaviExpert poprowadzi trasę przez Wrocław i autostradą A4. Jeśli chcemy jechać przez Konin, Łódź należy dodać pkt pośredni Łódź, a następnie, kiedy już dojeżdżamy do Łodzi (kilkadziesiąt km przed) wybrać ...
Czytaj dalej : Trasa z punktami pośrednimi prowadzi do centrum miejscowości | Wyświetlone : 2461 | Odpowiedzi : 5 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Program nie odtwarza dźwięków.

Proszę upewnić się, że w telefonie ustawiony jest głośny profil dzwonków, np. Na zewnątrz. Na niektórych telefonach możliwe jest także włączanie/wyłączanie dźwięku w ustawieniach gier i aplikacji - tutaj dźwięk także musi być włączony.
Czytaj dalej : Program nie odtwarza dźwięków. | Wyświetlone : 5530 | Odpowiedzi : 12 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Błąd instalacji NaviExperta - telefon odrzuca aplikację.

W przypadku problemów z instalacją NaviExperta na telefonie należy spróbować następujących kroków:

a) usunąć poprzednią wersję programu,

b) zrestartować telefon,

c) jeśli wciąż nie udaje się instalacja wersji podpisanej, zainstalować wersję niepodpisaną.

W przypadku problemów z instalacją wersji podpisanej prosimy też sprawdzić czy na telefonie jest ustawiona poprawna data.
Czytaj dalej : Błąd instalacji NaviExperta - telefon odrzuca aplikację. | Wyświetlone : 6100 | Odpowiedzi : 25 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


Brak fotoradaru

NaviExpert ocenia wiarygodność każdego fotoradaru na podstawie liczby zgłoszeń oraz wiarygodności użytkowników, którzy go zgłosili. Jeżeli to Twój pierwszy zgłoszony fotoradar, być może Twoja wiarygodność jest jeszcze zbyt niska. Pamiętaj, swoją wiarygodność możesz podnieść zgłaszając inne prawdziwe fotoradary nawet, jeżeli są już one widoczne w NaviExpercie.

Pamiętaj też, że NaviExpert bierze pod uwagę tylko jedno zgłoszenie danego użytkownika dla jednej lokalizacji, nie ma więc sensu wielokrotne zgłaszanie tego samego fotoradaru.
Czytaj dalej : Brak fotoradaru | Wyświetlone : 2319 | Odpowiedzi : 9 | Dział : Typowe problemy i ich rozwiązywanie


 

Zaloguj  •  Zarejestruj


Statystyki

Liczba postów: 38189 • Liczba wątków: 931 • Liczba użytkowników: 3525

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert