Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowników.

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez adamus » niedziela, 13 lip 2014, 13:18

ja kupilem kod za 20 zl na all na 6 miesiecy - na rok sa po 39...
dodatkowo zbieram godziny w programie "przedłuż sobie"
pokazcie mi tansza nawigację ;)
-------------------
Prowadzi Naviexpert Lifetime | Ostrzega Y. | Nagrywa Vicovation TF2 EZ
Avatar użytkownika
adamus
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 167
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:48
Lokalizacja: podkarpacie
Telefon: Note 3

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez hardtmuth » poniedziałek, 14 lip 2014, 05:55

Crazy2006 napisał(a):
Borg napisał(a):Urzekły mnie normalnie Wasze historie "powrotów" ale co ona wnoszą do tematu traktowania lojalnych klientów ?
Na zakończenie tematu - nie chciał NE na mnie zarobić, to nie zarobią przez najbliższe 12 miesięcy - dostałem zdrapkę z Lotos Navigator na 1 rok abonamentu, a wystarczyło mieć normalną ofertę dla stałych klientów taką samą jak dla "nowych z google play" i nikt by nie szukał po znajomych i rodzinie alternatywy :D .

Jak dla mnie temat do zamknięcia.


pochwal się gdzie znalazłeś zdrapkę na Lotosie? Bo chyba współpraca umiera. Na żadnej z napotkanych stacji nie znalazłem NE, a wg informacji uzyskanych z Lotosa - w centralnym magazynie nie mają już kart NE



Dobrze, że ja zrobiłem poszukiwania NE na kilku Lotosach kilka miesięcy temu :). Zdobyłem 3x14 dni + 2x 1 rok. Jak się wszystko skończy na pewno kupię licencję, bo NE rox ;)
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Michal1983 » poniedziałek, 14 lip 2014, 17:39

Ja zbieram miesięczne abonamenty na Shellu, bo szybciej niż rok. Ostatnio było łatwiej, bo podwajali punkty a jak tankuje się dodatkowo dwa samochody to jest jeszcze szybciej.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1597
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez sorier » poniedziałek, 14 lip 2014, 18:18

Tak z grubsza licząc... Jeżeli na shellu mam tylko 5 groszy drożej na litrze "95" niż na innej (markowej) stacji która nie ma kart lojalnościowych, to żeby zdobyć 300pkt. (za 300l) na miesięczny abonament NE musze dopłacić 15zł (300l x 0,05zł=15zł). Co na roczny abonament daje 180zł :shock: Ma to sens?
sorier
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 171
Dołączył(a): niedziela, 29 cze 2014, 13:21

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez hardtmuth » wtorek, 15 lip 2014, 08:27

Dlatego ja raz na Lotosie zatankowałem premium diesel dostałem ok. 100 pkt i wziąłem za to 2x 1 rok NE :). Na Lotosie i tak zostałem, bo mają dobre paliwa.
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Michal1983 » wtorek, 15 lip 2014, 16:59

sorier napisał(a):Tak z grubsza licząc... Jeżeli na shellu mam tylko 5 groszy drożej na litrze "95" niż na innej (markowej) stacji która nie ma kart lojalnościowych, to żeby zdobyć 300pkt. (za 300l) na miesięczny abonament NE musze dopłacić 15zł (300l x 0,05zł=15zł). Co na roczny abonament daje 180zł :shock: Ma to sens?

W Warszawie są stacje shell gdzie jest nawet taniej niż na pobliskim statoil. Mając więc taką alternatywę i dodatkowo trochę niższe spalanie na sfs to jednak warto. Abonament NE na rok od ręki to wydatek 4'500l (pkt) więcej niż 12 x 300l (pkt).
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1597
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Piotr Torun » wtorek, 22 lip 2014, 11:00

Witam wszystkich - jestem nowym użytkownikiem NE i chcę przedstwić moją opinię w sprawie promocji dla "starych" użytkowników.
Do zainstalowania NE zachęciła mnie promocja czasopisma "Komputer Świat" i NE. Wygląda to tak, że na trzy miesiące mam za free nawigację i dodatkowo 30 PLN zniżki na zakup abonamentu po okresie bezpłatnych trzech miesięcy.
Można przyjąć, że cała impreza będzie nnie kosztowała w okresie 15 miesięcy równe 69 PLN. co daje miesięcznie kwotę 4,60 PLN.
"Stary" musi więcej! :D
Nie obrażajcie się jednak ponieważ na promocij też Wy "starzy" korzystacie: siła tej aplikacji to tylko i wyłącznie ilość aktywnych użytkowników na drodze!
Gdyby nie promocja to pewnie w życiu bym się nie zainteresował, więc punkt dla marketingowców NE - brawo!
W pierwszym dniu uzytkowania zdążyłem się o tym przekonać na własnej skórze. Wczoraj z Gdańska do Torunia zamiast A1 postanowiłem jechać DK 91 i w Tczewie zonk! Stałem na wahadle około 45 minut.
Jechałem chyba jako pierwszy użytkownik NE tą trasą bo nawigacja nie wykazywała żadnych niespodzianek na trasie.
Po takim numerze wystawiłem na dach samochodu antenę CB - jak się okazało słusznie, bo po drodze mijałem jeszcze dwie suszarki o których NE nie informował.
Aplikacja NE podoba mi się (z kilkoma uwagami) i będę zachęcał moich kolegów do zakupu licencji bo im więcej użytkowników tym solidniejsza informacja.
Rocznie robię około 80 kkm i dla mnie wydatek 100 złotych nie stanowi problemu jeżeli w zamian otrzymam pewne informacje drogowe.

Niestety marketing producenta to jego indywidualna sprawa (w końcu to on ryzykuje swoje zyski) ale nie wiem czy nie było by warto zaryzykować dwóch (może trzech) odważnych ruchów:
1. mapa offline
- bo jaki z tym problem? Na pipidówkach jest zero zasięgu i jest realny problem z wyznaczeniem trasy! (wczoraj nie wiedziałem jak się wydostać z Bieszkowic koło Wejherowa bo nie było sieci GSM.

2. cena abonamentu z 99 na 49 PLN - abonament powinien obejmować wyznaczenie tras i informacje o ruchu.

3. dajcie ludziom możliwość modyfikowania interfejsu programu.

Wydaje się, że jedna konkurencyjna firma użyła pomysłu NE i w chwili obecnej ma o wiele więcej użytkowników online, zresztą nie wstydzi się tego pokazywać w swojej aplikacji.
Panowe z NE - nie popełniajcie tak powszechnego błędu jakim jest utrata czujności w związku z byciem "pierwszą" firmą na rynku. Pamiętajcie o tym, że nie większy zjada mniejszego tylko szybszy wolniejszego.
Pozdrawiam
Piotr
Piotr Torun
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 4
Dołączył(a): wtorek, 22 lip 2014, 09:49
Lokalizacja: Toruń
Telefon: Galaxy S2 (tylko jako navi)

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez piechucki » wtorek, 22 lip 2014, 13:57

Tak się składa, że nie tak dawno przećwiczyłem wszystkie aspekty podane przez przedmówcę (deja vu? ;) ) i nie pozostaje mi nic innego, jak przyklasnąć, bo zgadzam się z tym wszystkim. Pozdrawiam!
piechucki
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 22
Dołączył(a): środa, 26 cze 2013, 20:38

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez hardtmuth » czwartek, 24 lip 2014, 10:40

Piotr Torun napisał(a):1. mapa offline
- bo jaki z tym problem? Na pipidówkach jest zero zasięgu i jest realny problem z wyznaczeniem trasy! (wczoraj nie wiedziałem jak się wydostać z Bieszkowic koło Wejherowa bo nie było sieci GSM.


Wyznaczanie trasy nie jest realizowane na Twoim telefonie, a w centrali NE, więc bez neta nie ma map, ale też nie ma routingu. Niestety.
hardtmuth
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 143
Dołączył(a): niedziela, 6 kwi 2014, 08:19
Lokalizacja: Gdańsk
Telefon: Motorola Moto G

Poprzednia strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert