Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowników.

Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowników.

Postprzez Borg » środa, 28 maja 2014, 15:07

Witam
Jestem trochę rozgoryczony polityką "lojalnościową", jak to jest że nowy użytkownik instalujący przez google play Naviexperta ma możliwość zakupienia 12 m abonamentu za 69 zł http://static.naviexpert.com/images/new ... index.html
A ja po kilu latach używania NE mam "promocję" po odliczeniu "rabatu 15 zł" proponuje mi się abonament 12 Miesięcy za 84 PLN - jak dla mnie kpina.

W google sklep od każdego wykupionego abo musicie zapłacić haracz dla google - ja od zawsze kupuję bezpośrednio od Państwa bez pośredników i gdzie tu logika :) ? Zupełny bezsens ktoś tu nie przemyślał sprawy - czyli co mam porzucić swoje stare ID i zakupić przez google play gdzie jest taniej o kolejne 15 zł, przecież jeszcze mniej na mnie zarobicie ?

ps. Rozumiem że nie pokonuję tys. km miesięcznie i max rabaty mi się nie należą jak niektórzy mają na forum ale z drugiej strony nie traktujcie ludzi którzy są z Wami od 2006 roku jak nowych prosto z ulicy :( .
Od 2006 z NE na:
SE T68i/SE K750/SE P990/SE P1i/HTC HD/HTC Desire/HTC Sensation/Sony Xperia Z1/LG G3/Asus ZF2/Samsung Galaxy S7/HTC U11
Borg
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 159
Dołączył(a): niedziela, 9 sie 2009, 22:30
Telefon: S7

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Michal1983 » czwartek, 29 maja 2014, 04:48

Normalna polityka firm, ktorym zależy na powiększaniu grona użytkowników. Jestem użytkownikiem usługi na kartę 14 lat i nic ponad możliwość posiadania 14 lat tego samego numeru nie dostałem od operatora a do pustego dziękuję nie wsadzę karty, ani za puste dziękuję nie doładuje telefonu.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1609
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Borg » czwartek, 29 maja 2014, 12:26

Michał jak to się mówi "łaski bzzz" jak mnie nie chcą tutaj pójdę gdzieś indziej, sytuacja na rynku nawigacji pod Androida trochę się zmieniła. Nowego abonamentu nie wykupiłem, mam jeszcze 72 godziny z ostatniej akcji "przedłużania" to ewentualnie na wyjazd wakacyjny wystarczy a w cenie około 90 zł to się zastanawiam nad AutoMapą plus Yanosik i też będę miał "CB" komunikaty tylko bardziej aktualne plus mapę offline'ową .
Nic na siłę - a co do operatorów to Era/T-Mobile też mnie miała w nosie więc po prawie 16 latach poszedłem do konkurencji a teraz mi przysyłają sms "Czy zgadzasz się na kontakt przedstawiciela w celu omówienia propozycji przeniesienia numeru do T-Mobile" :) .
Od 2006 z NE na:
SE T68i/SE K750/SE P990/SE P1i/HTC HD/HTC Desire/HTC Sensation/Sony Xperia Z1/LG G3/Asus ZF2/Samsung Galaxy S7/HTC U11
Borg
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 159
Dołączył(a): niedziela, 9 sie 2009, 22:30
Telefon: S7

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez mentos11 » czwartek, 29 maja 2014, 13:43

To nie jest tak że Ciebie nie chcą, nie ma się co obrażać, już tutaj byli tacy co się żegnali a i tak wracali do NE ;)
Oferty i promocje są i nie ma co się handryczyć że ja kupiłem bez promocji, z miesiąc temu była promocja dla użytkowników spoza google play wiec Ekipa NE nie traktuje nas jak "prosto z ulicy" ;)
Niedługo pewnie będzie promocja i dla nas.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Spychacz » poniedziałek, 2 cze 2014, 18:27

ja wróciłem! :D używałem Y ale tam co chwile pada serwer i ta siermiężna mapa... dałem sobie spokój, co więcej, namówiłem brata i zaczął używać NE, wykupił nawet abonament :D. Po zgłoszeniu błędu w wyznaczaniu trasy na osiedle hetmańskie w Poznaniu, ekipa NE szybko zareagowała i dokonała poprawki co zaliczam na plus. W ogóle w porównaniu do tego jak NE działał 2 lata temu uważam, że autorzy dokonali dużego postępu. Co mnie martwi, to słaby rozwój pod Windows Phone, a na nim obecnie używam NE (poprzednio Android). Mam nadzieję, że to się poprawi :) liczę też na Ryśka na WP (jak najszybciej) :) nie każdy używa nawigacji (ja tak :)) przybędzie użytkowników i danych - liczba użytkowników Windows Phone rośnie :mrgreen:
Spychacz
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 144
Dołączył(a): środa, 6 sty 2010, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Telefon: Nokia Lumia 720

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Qbek » poniedziałek, 2 cze 2014, 21:44

A ja wróciłem do NE z AM po 2.letniej przerwie. Nie było by tak, gdyby nie nagły spadek jakości traffica w AM. Po prostu nie dało się już jeździć. Dla mnie jest najważniejsze, by oszczędzać czas.
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2297
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Borg » wtorek, 3 cze 2014, 06:28

Urzekły mnie normalnie Wasze historie "powrotów" ale co ona wnoszą do tematu traktowania lojalnych klientów ?
Na zakończenie tematu - nie chciał NE na mnie zarobić, to nie zarobią przez najbliższe 12 miesięcy - dostałem zdrapkę z Lotos Navigator na 1 rok abonamentu, a wystarczyło mieć normalną ofertę dla stałych klientów taką samą jak dla "nowych z google play" i nikt by nie szukał po znajomych i rodzinie alternatywy :D .

Jak dla mnie temat do zamknięcia.
Od 2006 z NE na:
SE T68i/SE K750/SE P990/SE P1i/HTC HD/HTC Desire/HTC Sensation/Sony Xperia Z1/LG G3/Asus ZF2/Samsung Galaxy S7/HTC U11
Borg
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 159
Dołączył(a): niedziela, 9 sie 2009, 22:30
Telefon: S7

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez vtec_z » wtorek, 3 cze 2014, 08:01

Borg napisał(a):Urzekły mnie normalnie Wasze historie "powrotów" ale co ona wnoszą do tematu traktowania lojalnych klientów ?


Jako to "co one wnoszą"? Jeżeli byli użytkownicy NE po okresie separacji wracają, to znaczy, ze konkurencja co prawda "nie śpi" ale i tak odpada. A jeśli tak, to po co obniżać cenę skoro w dłuższym okresie popyt nie maleje?
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Borg » wtorek, 3 cze 2014, 08:41

vtec_z napisał(a):
Borg napisał(a):Urzekły mnie normalnie Wasze historie "powrotów" ale co ona wnoszą do tematu traktowania lojalnych klientów ?


Jako to "co one wnoszą"? Jeżeli byli użytkownicy NE po okresie separacji wracają, to znaczy, ze konkurencja co prawda "nie śpi" ale i tak odpada. A jeśli tak, to po co obniżać cenę skoro w dłuższym okresie popyt nie maleje?


To że ktoś wrócił czy nie wrócił to średnio mnie obchodzi - temat jest o traktowaniu "starych" klientów. I nie chodziło mi o jakieś super obniżki tylko o traktowanie tak samo starych klientów którzy pobierali aplikację za pomocą getne.pl jak klientów z google play. Wcześniej były promocje dla wszystkich nie ważne jakim kanałem była aplikacja pobrana np. http://static.naviexpert.com/images/newsletter/2014/3/2/index.html czy tutaj http://static.naviexpert.com/images/newsletter/2014/4/5/index.html a ostatnio już dopisek "na naszej stronie internetowej" zniknął : http://static.naviexpert.com/images/newsletter/2014/5/3/index.html . Rozumiem że ekipa NE ma już tyle pieniążków że nie zależy jej na ludziach którzy płacą im bezpośrednio, i pobierają aplikację z ich strony - od teraz trzeba wspierać "biedne" google :) .

Co do preferencji - jak się wybierzesz w Bieszczady albo jak ostatnio byłem na Mazurach i Ci zabraknie zasięgu to wtedy zobaczysz jak działa buforowanie a raczej jak nie działa w NE które podobno było wprowadzone :) .
Tak samo jeśli chodzi o traffic - dane o natężeniu ruchu są przydatne ale ja bym nie polegał tylko na nich - prosty przykład nie raz w Częstochowie NE chciał na trasie 8 przy skrzyżowaniu koło mc donalda odbijać w miasto na kilka metrów a później zawracać przez podwójną ciągłą aby ustawiać się znowu na skręt do Katowic, to samo nie raz widziałem w Warszawie - 100 metrów przez osiedlowe garby ludziom pod oknami żeby ominąć jedne światła które i tak były puste bo to niedziela była :) .




ps.Żeby nie było - oczywiście AM też nie jest idealna, używałem jej 2 lata na WindowsMobile na HTC HD i miałem też kilka przygód z testami na Androidzie.
Od 2006 z NE na:
SE T68i/SE K750/SE P990/SE P1i/HTC HD/HTC Desire/HTC Sensation/Sony Xperia Z1/LG G3/Asus ZF2/Samsung Galaxy S7/HTC U11
Borg
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 159
Dołączył(a): niedziela, 9 sie 2009, 22:30
Telefon: S7

Re: Program lojalnościowy - promocja dla "starych" użytkowni

Postprzez Crazy2006 » niedziela, 13 lip 2014, 10:34

Borg napisał(a):Urzekły mnie normalnie Wasze historie "powrotów" ale co ona wnoszą do tematu traktowania lojalnych klientów ?
Na zakończenie tematu - nie chciał NE na mnie zarobić, to nie zarobią przez najbliższe 12 miesięcy - dostałem zdrapkę z Lotos Navigator na 1 rok abonamentu, a wystarczyło mieć normalną ofertę dla stałych klientów taką samą jak dla "nowych z google play" i nikt by nie szukał po znajomych i rodzinie alternatywy :D .

Jak dla mnie temat do zamknięcia.


pochwal się gdzie znalazłeś zdrapkę na Lotosie? Bo chyba współpraca umiera. Na żadnej z napotkanych stacji nie znalazłem NE, a wg informacji uzyskanych z Lotosa - w centralnym magazynie nie mają już kart NE
Avatar użytkownika
Crazy2006
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 24
Dołączył(a): wtorek, 8 maja 2012, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Telefon: Lenovo P770

Następna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert