Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

problem z wykupieniem abonamentu

problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez rydzo6 » środa, 27 sie 2014, 05:53

Witam wszystkich.
mam taki smieszny problem otóz nie moge wykupic abonamentu na mapy z polski i europy.Mam telefon na androidzie (sony xperia sola) i numer w plusie,instalowałem aplikacje chyba z 6 razy na telefonie i nic.Niemoge znalesc id uzytkownika wedle tych instrukcji https://pay.naviexpert.com/order/index. ... ss=renew,u mnie na telefonie niema wogle usługi kup online.Jedynie z usług to moge wykupic za 12,50 Polske na 30 dni,głosy jakimi ma mówic i tyle.Jeszce jest cos takiego jak (wprowadz kod usługi)Niewiem co zle robie ale jak ktos mógłby mi pomóc byłbym bardzo wdzieczny.
rydzo6
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 27 sie 2014, 05:34

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez Klusek » środa, 27 sie 2014, 08:22

A skąd masz aplikacje? Nie przypadkiem od Plusa? Ściągnij Naviexperta z getne.pl lub zainstaluj ze sklepu Play i daj znać czy pomogło.
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez mentos11 » środa, 27 sie 2014, 10:17

Jeśli chcesz wykupić abonament ze strony NE to musisz ściągnąć aplikacje z getne.pl, potem przy rejestracji otrzymasz numer ID warto podać E mail wtedy dostaniesz ten numer na email aby nie zapomnieć.
Potem na stronie NE podajesz ten Numer ID i wybierasz abonament płacisz i powinien pojawić się w aplikacji jako gotowy do użycia, przy wyznaczeniu pierwszej trasy automatycznie się aktywuje i gotowe.
Ważne aby nie zgubić numeru ID to przy zgubienia telefonu czy zmianie nie stracisz usług, usługi przypisane są do numeru ID a nie telefonu.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2964
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez Klusek » środa, 27 sie 2014, 10:33

Tyle, że tak jak w przypadku Naviexperta od Orange w tym z Plusa nie ma numeru ID. Jeżeli nie ma numeru ID to nie kupi abonamentu. Zacząć więc trzeba od ściągnięcia wersji nieoperatorskiej.
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez Lukasz NE » środa, 27 sie 2014, 12:02

rydzo6 napisał(a):Witam wszystkich.
mam taki smieszny problem otóz nie moge wykupic abonamentu na mapy z polski i europy.Mam telefon na androidzie (sony xperia sola) i numer w plusie,instalowałem aplikacje chyba z 6 razy na telefonie i nic.Niemoge znalesc id uzytkownika wedle tych instrukcji https://pay.naviexpert.com/order/index. ... ss=renew,u mnie na telefonie niema wogle usługi kup online.Jedynie z usług to moge wykupic za 12,50 Polske na 30 dni,głosy jakimi ma mówic i tyle.Jeszce jest cos takiego jak (wprowadz kod usługi)Niewiem co zle robie ale jak ktos mógłby mi pomóc byłbym bardzo wdzieczny.


rydzo6, tak jak napisali poprzednicy, polecam ściągnąć Nawigację NaviExpert z Google Play https://play.google.com/store/apps/deta ... rket&hl=pl lub ze strony getne.pl by korzystać z map Polski i Europy. W wersji z Google Play kupisz abonament z poziomu aplikacji, natomiast w wersji z getne.pl znajdziesz numer ID, niezbędny do wykonania kroków w instrukcji, której link zamieściłeś w poście.

W razie dodatkowych pytań, służę pomocą :)
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez rydzo6 » środa, 27 sie 2014, 16:02

dziekuje wszystkim,problem w sumie juz rozwiazany pozostaje tylko wykupienie abonamentu.:-)
rydzo6
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 27 sie 2014, 05:34

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez Klusek » środa, 27 sie 2014, 16:34

Dla potomnych możesz jeszcze napisać jak udało Ci się rozwiązać problem :)
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez rydzo6 » środa, 27 sie 2014, 18:08

sciagnełem aplikacje z google play i reszte załatwiła instalacja.:-)
rydzo6
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): środa, 27 sie 2014, 05:34

Re: problem z wykupieniem abonamentu

Postprzez wikariusz » piątek, 29 sie 2014, 05:50

Ja tylko na początku miałem delikatne problemy - ale poszperałem w necie i w końcu samemu udało mi się wszystko wykupić.
wikariusz
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 17
Dołączył(a): wtorek, 4 mar 2014, 12:52
Telefon: 554788745


Powrót do Strefa początkujących

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert