Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Dokończenie Rejestracji

Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » wtorek, 16 wrz 2014, 18:40

Witam

Od kilku dni, bez skutku próbuje się zarejestrować na stronie: https://pay.naviexpert.com/user_registration/

Komunikat jest nieustępliwy „Nieprawidłowy identyfikator użytkownika lub hasło”

Identyfikator przepisałem z aplikacji w telefonie, hasło podaje ośmiocyfrowe, pola z gwiazdką wypełnione, zgoda zafajkowana.

Czy to rejestrowanie działa w tym miejscu które podałem w linku?
Czy mogę liczyć na słowo podpowiedzi?
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez mentos11 » wtorek, 16 wrz 2014, 20:05

Zabacz tutaj czy uda Ci się zalogować
https://portal.naviexpert.com/portal/login.htm
Jeśli nie musisz napisać do obsługi NE.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2964
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » wtorek, 16 wrz 2014, 20:27

No właśnie, może to jest rozwiązanie,
-gdzie jest ustalane hasło?, w telefonie, zdaje się nie podawałem żadnego, myślałem że, na tej stronie co podlinkowałem należy ustalić hasło.

Przypomnienie hasła wysyłane z teflonu nie zadziałało, teraz wysłałem zapytanie z tej strony co podpowiedziałeś , zobaczymy
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez mentos11 » wtorek, 16 wrz 2014, 22:46

Hasło dostajesz przy rejestracji w aplikacji, przychodzi na e-mail, jeśli podales e-mail to wystarczy że skorzystarz z opcji przypomnijmy dane wtedy otrzymasz znowu nick i hasło.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2964
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez Lukasz NE » środa, 17 wrz 2014, 10:12

Rosjak, czy pobrałeś aplikację ze strony getne.pl? Jeśli tak, w menu Narzędzia > Moje konto > Podaj adres email wpisz swój email, a następnie w tym samym menu wybierz opcję przypomnij dane. Twój numer ID i hasło zostaną przesłane na Twój adres e-mail. Jeśli wcześniej się nie rejestrowałeś, numer ID oraz hasło zostanie automatycznie wygenerowane podczas rejestracji w aplikacji.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » środa, 17 wrz 2014, 20:23

Tak, aplikację pobrałem ze strony getne.pl, otrzymałem ID, podałem adres email, ale przypomnienie z telefonu nie zadziałało, dopiero po wysłania przypomnienia ze strony którą podpowiedział Mentos (https://portal.naviexpert.com/portal/login.htm )
otrzymałem zwrotną informację na email z hasłem
Dzięki, pomoc była skuteczna.

Łukasz, czy jest możliwe że w telefonie podczas rejestracji podałem inny adres, czego skutkiem możliwe że jest nie działanie przypomnienia z aplikacji.
„Przypomnij Dane” w zakładce moje konto ma podpowiedz –wpisz adres podany podczas rejestracji.-

Czy można sprawdzić, jaki podałem?, ale nie natychmiast, wysłałem ponownie przypomnienie z aplikacji, zobaczę może to chwilowy błąd na łączach.
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » czwartek, 18 wrz 2014, 21:00

Sprawdziłem, z aplikacji nie dostaje przypomnień.
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez Lukasz NE » piątek, 19 wrz 2014, 12:54

rosjak napisał(a):Sprawdziłem, z aplikacji nie dostaje przypomnień.


Rosjak, prześlij mi proszę swój adres e-mail, którego użyłeś w trakcie rejestracji w NaviExpert. Sprawdzę czemu Tobie nie działa przypomnienie danych przez aplikację.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » sobota, 20 wrz 2014, 10:29

Nie jest to dokuczliwe, może nawet nie będę musiał korzystać.
Po doświadczeniach z zablokowanym wzorkiem w telefonie, jestem ostrożny.

Lukasz, wysłałem na PW
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII

Re: Dokończenie Rejestracji

Postprzez rosjak » poniedziałek, 29 wrz 2014, 22:18

Ok. dzięki, Już działa,
trzeba jednak pamiętać aby najpierw aktywować fajkę przy zgodzie, gdy pierwszy wpisuje adres email, to potem niema dostępu lub się zapomina i wysyła się adres bez zaznaczonej zgody, -wtedy nie działa.



ps. gdyby zmienić układ okienka, pierwsza zgoda potem email, może będzie lepiej.
rosjak
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 20
Dołączył(a): poniedziałek, 17 gru 2012, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: SGSII


Powrót do Strefa początkujących

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert