Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Skokowe działanie NE

Skokowe działanie NE

Postprzez Klusek » poniedziałek, 20 kwi 2015, 07:53

Witam. W czasie weekendu pojawił się pewien problem. Problem spowodowany najpewniej moim działaniem, da się z nim żyć i tak naprawdę nie powinienem mieć do nikogo pretensji a powinienem tylko liczyć na akt łaski.
Problem jest taki, że najnowszy NE (9.3.11) przestał działać płynnie a zaczął działaś skokowo. Dzieje się tak zarówno w trybie nawigacji, śledzenia pozycji jak i zwykłego przeglądania mapy. Skokowo działa tylko i wyłączeni mapa, menu działa tak jak do tej pory działało.
Stało się to na 99,99% po deodexowaniu romu. Teoretyzuje, bo się na tym nie znam, ale najpewniej stało się tak dlatego, że aplikacja próbuje odwołać się do jakichś plików *.odex, których już na telefonie nie ma.
Z aplikacji da się normalnie korzystać, działa po prostu tak jak by włączony był alternatywny sposób rysowania mapy, dupka jednak szybko przyzwyczaiła się do dobrego i fajnie było by mieć na nowo płynne działanie :) A wszystko to działa na

Sony Xperia Z1
Rom 14.5.A.0.242 + deodex
Android 5.0.2
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1

Re: Skokowe działanie NE

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 20 kwi 2015, 12:14

Klusek, nie wspieramy nieoficjalnego oprogramowania systemowego, więc jedyne co mogę Tobie poradzić to powrót do oryginalnego softu w telefonie.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Skokowe działanie NE

Postprzez Klusek » wtorek, 21 kwi 2015, 01:22

Tak też myślałem a nawet byłem o tym przekonany. Nadzieję na pomoc miałem jednak do samego końca :)
Rozwiązaniem okazał się powrót do oryginalnego softu tym bardziej, że jak się później okazało deodex powodował jeszcze kilka innych problemów.
Na dzień dzisiajszy znowu wszystko działa tak jak powinno :)

Czaśnięte z telefonu.
Avatar użytkownika
Klusek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 233
Dołączył(a): środa, 8 sie 2012, 07:23
Telefon: Xperia Z1


Powrót do Strefa początkujących

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert