Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

NaviExpert Monitoring

NaviExpert Monitoring

Postprzez Lukasz NE » środa, 1 lip 2015, 14:33

Cześć!

Wczoraj w Google Play wystartowaliśmy z naszą nową aplikacją/usługą skierowaną dla firm. NaviExpert Monitoring pozwala na monitoring pracowników terenowych, optymalizację ich czasu pracy, a w efekcie także kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jako jedni z pierwszych dowiadujecie się o tej usłudze dlatego też zachęcam Was do testowania, mając jednocześnie prośbę, byście jeszcze wstrzymali się z dzieleniem tą informacją poza forum - dopiero gdy wystartujemy z oficjalną komunikacją :)

Jako wprowadzenie zachęcam do obejrzenia naszej animacji promującej usługę na YouTubie.

Nasza nowa usługa wykorzystuje bezpłatną aplikację NaviExpert Monitoring, dostępną na Androida, którą można już pobrać z Google Play, a także panel administratora NaviExpert Biznes, dostępny pod adresem: http://biznes.naviexpert.pl, który pozwala na bieżące, jak i wsteczne przeglądanie tras przejechanych przez pracowników danego przedsiębiorstwa oraz ich analizę.
Jakie możliwości daje NaviExpert Monitoring? Pozwala na analizę tras, po których poruszają się pracownicy, generowanie raportów dotyczących ich aktywności, przebytych w danym okresie kilometrów czy średniej prędkości, z jaką się poruszają. W szerszej perspektywie to rozwiązanie pozwalające na redukcję zbędnych kosztów, związanych chociażby ze zużyciem paliwa, czy nieefektywnym wykorzystaniem czasu pracy przez pracowników, m.in. poprzez analizę czasu spędzonego za kółkiem, czasu wizyt u klienta czy odwiedzania wyznaczonych miejsc oraz postojów podczas pracy.

NaviExpert Monitoring to jednak nie tylko usługa służąca do monitoringu pracowników, ale również dająca wymierne korzyści samym monitorowanym. Aplikacja bowiem wykorzystuje funkcje znane z NaviExpert oraz Ryśka, takie jak możliwość odbierania i zgłaszania ostrzeżeń o fotoradarach czy kontrolach drogowych, a także wideorejestrator.

Zachęcam do testowania i dzielenia się wrażeniami :)
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1332
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez mentos11 » środa, 1 lip 2015, 15:00

Czyli taki Rysiu z funkcja szpiegowania przez szefa, czyli Rysiu nadzorca :)
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez intimo » środa, 1 lip 2015, 18:44

Łukasz trzeba było jasno napisać że to jest przerobiony Rysiek i kilka screenów wrzucić.
intimo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 965
Dołączył(a): środa, 12 sie 2009, 21:54
Lokalizacja: Kraków
Telefon: Samsung Galaxy A5 (2016)

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez Michal1983 » czwartek, 2 lip 2015, 04:51

Wątpię czy wśród użytkowników NE są jacyś dyrektorzy. Jeśli cena usługi będzie konkurencyjna to może będą jacyś chętni. Zamiast się rozwijać i być innowacyjnym NE kopiuje innych.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1609
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez Keelo » czwartek, 2 lip 2015, 10:36

A wprowadzenie Ryśka i w nim wideorejestrator to nie była innowacja ?? ;) Yanek był drugi w tej kwestii :twisted:
Keelo
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 80
Dołączył(a): niedziela, 26 paź 2014, 13:55
Telefon: LG Swift 3D

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez KasiaP » czwartek, 2 lip 2015, 13:40

Panowie, ja dziś w zastępstwie Łukasza :D
@mentos
Patrząc na aplikację mobilną tak, ale siłą tego rozwiązania jest backend - czyli panel monitoringu http://biznes.naviexpert.pl
@intimo
Zachęcam do obejrzenia filmu na stronie http://biznes.naviexpert.pl
@Michal1983
To nie jest produkt adresowany do dyrektorów, bo nie tylko dyrektorzy mają potrzebę monitorowania pracowników. Nasza oferta jest skierowana do firm, które chciałyby sprawdzać lokalizację kilku do max. 20 kierowców. Zachęcamy do sprawdzenia, przed oceną :) Wg. nas potrafimy świadczyć usługę monitoringu lepszej jakości niż nasi konkurenci i jednocześnie zaproponować korzystne warunki finansowe.
Gdybyśmy nie mieli takiego przekonania, w ogóle nie zabieralibyśmy się za ten biznes.
@Keelo
W tym produkcie też doczekacie się innowacji :)
KasiaP
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 57
Dołączył(a): poniedziałek, 10 paź 2011, 11:07
Telefon: Samsung Galaxy S

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez sorier » czwartek, 2 lip 2015, 14:43

sorier
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 173
Dołączył(a): niedziela, 29 cze 2014, 13:21

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez intimo » czwartek, 2 lip 2015, 14:48

Co powiesz na temat usługi webfleet tomtoma? Ja muszę to używać. Wiem że cena tej usługi dla tych 20 monitorowanych była by dla niejednej firmy zaporowa. Tak więc tu macie target. Tyle że w TomTom mam jeszcze nawigację. Nie myśleliście nad przystosowaniem do tego NE? Wtedy taki pracownik ma nawigację jak będzie chciał. Wideorejestrator ma chyba większość kierowców dla których jednym z elementów pracy jest jazda samochodem. Takie luźne uwagi. Szkoda że nie zrobiliście wywiadu w śród naszego forum jak takie coś powinno wyglądać.
intimo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 965
Dołączył(a): środa, 12 sie 2009, 21:54
Lokalizacja: Kraków
Telefon: Samsung Galaxy A5 (2016)

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez KasiaP » czwartek, 2 lip 2015, 15:21

Jedno wiedzieliśmy na pewno, że chcemy aby powstała usługa monitoringu. To pewien punkt wyjścia. Co dalej dla biznesu? Jeśli tylko macie sugestie, piszcie.
KasiaP
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 57
Dołączył(a): poniedziałek, 10 paź 2011, 11:07
Telefon: Samsung Galaxy S

Re: NaviExpert Monitoring

Postprzez Tom » czwartek, 2 lip 2015, 20:10

Ja akurat z tego nie skorzystam, ale jeśli bym śmigał autem służbowym to chyba bardziej by mi zależało na nawigacji aby dojechać na czas do klienta czy gdzieś niż tylko informacje o kontrolach tak jak w Ryśku. Dlatego myślę że można kiedyś właśnie rozbudować tą ofertę o nawigacje, jakiś pakiet zbiorowy abonamentu wraz z monitoringiem itd.
Tom
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 237
Dołączył(a): poniedziałek, 6 sty 2014, 07:53
Lokalizacja: Zabrze
Telefon: Asus ZenFone 4

Następna strona

Powrót do Aktualności

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert