Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Iphone - brak uslugi, blad iCloud

Iphone - brak uslugi, blad iCloud

Postprzez sigreg » wtorek, 2 lut 2016, 20:19

Witam,

Z Naviexperta korzystam juz kawal czasu, poczatkowo z telefonu z Androidem, a obecnie na iPhonie. I niestety, dzisiaj spotkala mnie niemila niespodzianka - podobno zawsze kiedys jest ten "pierwszy raz".
Uruchomilem aplikacje, wybralem punkt docelowy - otrzymalem komunikat ze skonczyl sie abonament i czy chce go zakupic. Nie ma problemu, wybieram abonament miesieczny (4.99 Eur). Niemal od razu aplikacja mojego banku informuje mnie o zdjeciu z karty ... 1.98 Eur. Dziwne...
Podaje jeszcze raz punkt docelowy - otrzymuje ten sam komunikat, brak uslugi, czy chce zakupic... no ki diabel .. ? Dobra, moze cos sie "wykrzaczylo", kupuj (4.99 Eur). Aplikacja banku informuje o zdjeciu kwoty 4.99 Eur, wiec tym razem sie zgadza, czyli wszystko gra prawda ? No nie prawda. Podaje punkt docelowy - znowu ten sam komunikat, brak uslugi, czy chcesz kupic.. cisnienie mi rosnie, mysle sobie - ostatnia proba, tak CHCE KUPIC USLUGE. Bank informuje o zdjeciu kolejnych 4.99 Eur z konta.
Czy to pomoglo ? Ano nie pomoglo, ciagle brak aktywnej uslugi. No nie wierze... wchodze w swoje uslugi - widze tam tylko standardowe uslugi darmowe. No ale jakim cudem, przeciez zakupilem juz trzy razy abonament miesieczny wydajac bagatela 12 Euro.
Wybieram Zapisz/Odtworz uslugi, i aplikacja raczy mnie komunikatem:

"iCloud. Przejdz do ustawien i zaloguj sie do iCloud aby w pelni skorzystac z uslugi"

No tu juz mnie trafia szlag. Przeciez na iCloud jestem zalogowany caly czas, synchronizuja sie zdjecia, robia sie backupy itd.
Ale nic, wchodze w ustawienia -> iCloud. Oczywiscie jestem zalogowany. Wchodze w iCloud Drive - jest wlaczone. Wiec wylaczam, restartuje telefon, po restarcie wchodze w to samo miejsce i wlaczam iCloud Drive - bez rezultatu, naviexpert ciegle twierdzi "iCloud, przejdz do ustawien..". Sprawdzam jeszcze raz ustawienia, wszystko jest jak powinno byc, naviexpert nie dziala. Dobra, odinstalowuje aplikacje tracac przy okazji wszystkie swoje "ulubione", historie itd. Instaluje jeszcze raz, po instalacji od razu daje "Zapisz/Odtworz uslugi". Efekt ? "iCloud. Przejdz do ustawien..", co wiecej na ekranie Ustawienia -> iCloud -> iCloud Drive nie widze wogole aplikacji NaviExpert, tak jakby nawet nie probowala sie dostac do iCloud. Uprzedzajac ustawienia - sytuacja ma miejsce zarowno w zasiegu wi-fi, jak i internetu komorkowego, wiec nie jest to kwestia polaczenia. Zreszta, przy zakupie abonamentu aplikacja problemu nie widzi i wszystkoo idzie gladko...

Spotkal sie juz ktos z takim przypadkiem ? Mozna z tym cokolwiek zrobic ? Wydane 12 Eur to juz polowa abonamentu rocznego, a tymczasem musialem na szybko szukac darmowych alternatyw zeby moc dojechac do celu..

Grzesiek
sigreg
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 2 lut 2016, 19:49

Re: Iphone - brak uslugi, blad iCloud

Postprzez sigreg » środa, 3 lut 2016, 21:31

Update:

Problem zostal rozwiazany po kontakcie telefonicznym z supportem, oplacone i "nieprzyznane" z powodu jakiegos bledu abonamenty zostaly przypisane do mojego konta i uruchomione. Naviexpert na moim telefonie znowu dziala :)
sigreg
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 2 lut 2016, 19:49


Powrót do Android, Wp, iPhone

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert