Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Samoczynna zmiana NE z wersji getne.pl na T-Mobile ?

Samoczynna zmiana NE z wersji getne.pl na T-Mobile ?

Postprzez langolier » wtorek, 2 paź 2018, 15:32

System Android 6.0.1.
Operator Play (to ważne).
Moja żona używa NE od wielu lat, takiego ściągniętego z getne.pl i abonamenty także kupuję jej ja (zwykle w czasie promocji) przez stronę NE.
Być może skończył jej się dotychczasowy abonament (nie wiem tego na pewno i nie wiem czy mogę to w obecnych warunkach sprawdzić).
Dziś mnie zaskoczyła, przesyłając telefonicznie screena z telefonu, że
"Z aplikacji Nawigacja T-Mobile możesz skorzystać tylko poprzez sieć T-Mobile. Aby móc dalej korzystać z NaviExpert pobierz i zainstaluj aplikację ze strony getne.pl".
I to okno wyskakuje przy próbie uruchomienia NE; w dodatku ikona NE też zrobiła się "różowa" (zapewne jak to Nawigacja T-Mobile").
Żona ma abonament Play, więc skąd w ogóle się zamieszał w sprawę T-Mobile ?
I jak w ogóle zadziała się ta zmiana ?

Czy jest możliwe, że wykupiony abonament dla T-Mobile był dołączony do konta NE żony i "zadziałał" automatycznie po zakończeniu poprzedniego abonamentu ? Ale żeby aż tak, żeby aplikację niebrandowaną nadpisać wersją operatora ?
langolier
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 30
Dołączył(a): niedziela, 19 maja 2013, 17:40

Powrót do Strefa początkujących

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert