Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez mkaczmarek » czwartek, 2 cze 2011, 15:29

Problem z połączeniem internetowym można łatwo i szybko rozwiązać korzystając z informacji zamieszczonych na naszej stronie internetowej. Podaję link: http://www.naviexpert.pl/nawigacja-lg/lg-gt500.html . Jeśli chodzi o wcześniejszą wersję NaviExeprta, to można ją pobrać wpisując w przeglądarce internetowej telefonu: getne.pl/5.2, bądź getne.pl/4.3 . W zależności, którą wcześniejszą wersję chcemy ściągnąć.
mkaczmarek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): środa, 22 gru 2010, 12:21

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez kubaCE » niedziela, 19 cze 2011, 21:40

Oj wróciłem dziś zły z trasy. Bardzo zły. Bardzo zły na Navi. Zdarzało mi się ostatnio po reinstalacji i uaktualnieniu, że navi a to nie znalazł internetu, a to nie mógł ustawić pozycji. Zrzucałem winę na telefon, ale dziś dostałem piany. NE w ogóle odmówił połączenia z serwerem. Podjąłem nie wiem ile prób. A konfiguracja nie zmieniana od dawna. Potem zacząłem się bawić konfiguracją by spróbować coś zmienić, szkoda tylko, że wszystkie inne aplikacje z internetem problemu nie miały, a nie bardzo mam co ustawiać (po raz któryś specjalnie dla NE?!?! Ile można?) by NE przestał grymasić z połączeniem. No i w gorączce walki z NE władowałem się w korek w Łomiankach. Zaiste, trening mojej cierpliwości był solidny. Szkoda, że mi się abonament zaraz kończy. Słaby to moment na podejmowanie decyzji o wykupieniu kolejnego okresu.
kubaCE
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 23 paź 2009, 07:31
Telefon: Samsung Galaxy sII

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez Hakari » poniedziałek, 20 cze 2011, 09:25

Problem z połączeniem jak rozumiem był na wersji czystej NaviExpert? Jeśli tak podaj jeszcze nazwę swojego operatora.
Hakari vel Moradin współredaktor http://blognavi.pl/
Hakari
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 653
Dołączył(a): sobota, 22 sty 2011, 16:27
Telefon: i9001

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez potworny » poniedziałek, 20 cze 2011, 15:57

Sądząc po tym, że nawet forum nie chce się czasami załadować, mógłbym wysnuć przypuszczenia, że komuś tu pada łącze albo serwery. Obstawiam przeciążony router. 8-)
potworny
 

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez Joanna Welke » środa, 13 lip 2011, 18:03

kubaCE napisał(a):Oj wróciłem dziś zły z trasy. Bardzo zły. Bardzo zły na Navi. Zdarzało mi się ostatnio po reinstalacji i uaktualnieniu, że navi a to nie znalazł internetu, a to nie mógł ustawić pozycji. Zrzucałem winę na telefon, ale dziś dostałem piany. NE w ogóle odmówił połączenia z serwerem. Podjąłem nie wiem ile prób. A konfiguracja nie zmieniana od dawna. Potem zacząłem się bawić konfiguracją by spróbować coś zmienić, szkoda tylko, że wszystkie inne aplikacje z internetem problemu nie miały, a nie bardzo mam co ustawiać (po raz któryś specjalnie dla NE?!?! Ile można?) by NE przestał grymasić z połączeniem. No i w gorączce walki z NE władowałem się w korek w Łomiankach. Zaiste, trening mojej cierpliwości był solidny. Szkoda, że mi się abonament zaraz kończy. Słaby to moment na podejmowanie decyzji o wykupieniu kolejnego okresu.


Abyśmy mogli rzetelnie odnieść się do zaistniałej sytuacji poprosimy o podanie modelu telefonu, z którego Pan korzysta oraz numeru identyfikacyjnego ID (jeżeli tylko posiada Pan nawigację NaviExpert/a nie np. NaviExpert Play), który znajdzie Pan w samej aplikacji na telefonie, wybierając w kolejności:
Ustawienie/Narzędzia->Moje konto->Pokaż ID.

Pozdrawiam
Joanna Welke, NaviExpert
Joanna Welke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lip 2011, 19:57

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez Matasbdk » wtorek, 23 paź 2012, 15:29

mam lg l7 i nie dziala mi internet jak właczyć gprs w lg l7 wziołem go w play a teraz mam w orange nie konfigurowalem go nic nie robiłem co zrobić moze coś skonfigurowac czy co POMOCY!!! :o :evil:
Matasbdk
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 23 paź 2012, 15:14
Telefon: Lg L7

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez MariuszHD » wtorek, 23 paź 2012, 18:09

Ściągnij sobie konfiguracje do tego modelu z strony Orange lub zadzwoń do Biura Obsługi i poproś o konfiguracje :)
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 674
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: HTC One A9s

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez Matasbdk » wtorek, 23 paź 2012, 19:46

dzieki spróbuje
Matasbdk
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 23 paź 2012, 15:14
Telefon: Lg L7

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez Matasbdk » wtorek, 23 paź 2012, 20:22

ej jak pisze sms na konfiguracje WAPGPRS LG Swift L7 P700 na 111 nr to przychodzi sms zwrotnyustwaw swój telefon. Nieznana komenda . format SMSa; *nazwa_usługi producenta_telefonu modelu_telefonu*,np. "WAPGPRS NOKIA 6310". Wiecej na www.orange.pl
nie wiem czy zle ta komende pisze czy co
najwyzej bede musial dzwonic do biura no nie?
udzielcie swojej rady... :mrgreen:
Matasbdk
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 23 paź 2012, 15:14
Telefon: Lg L7

Re: Nie działa mi połączenie Internet GPRS.

Postprzez MariuszHD » wtorek, 23 paź 2012, 20:26

Poszukaj na stronie orange automatycznej konfiguracji :) http://ustaw.orange.pl
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 674
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: HTC One A9s

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert