Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez admin » środa, 24 cze 2009, 18:29

1. Przede wszystkim upewnij się, że masz skonfigurowany internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.

2. Upewnij się też, że masz zrealizowane wszystkie ustawienia specyficzne dla Twojego telefonu. Więcej w instrukcji instalacji.
admin
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 42
Dołączył(a): poniedziałek, 1 cze 2009, 12:57

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez Wojtex16 » piątek, 10 lip 2009, 02:30

Myśle, że można dodać:
3. Sprawdz czy masz zacięg Twojego operatora w telefonie, możliwe, że w miejscu którym przebywasz jest brak zacięgu.

4. Jeśli jesteś za granicą, sprawdz czy w opcjach programu Naviexpert, nie jest zablokowana opcja połączeń gps po za granicami kraju, więcej informacji o tym znajdziesz w instrukcji programu.

5. Podczas rozmowy telefonicznej pakiet GPRS jest zawieszany, zakończ połączenie aby wznowić transmisję danych GPRS.
Wojtex16
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 95
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 02:02
Lokalizacja: Katowice
Telefon: Nokia Lumia 930

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez pankracy31 » piątek, 24 lip 2009, 09:52

Używałem jakiś czas temu navieksperta wersja 4.3.Teraz testuję wersję 5.0 beta.Oprócz walorów tej nawigacji muszę jednak stwierdzić że denerwuje mnie ciągłymi problemami z połączeniem, niezależnie od wersji.Raz loguje się bez problemu i szybko ładuje aktualizacje map, a za innym razem w tym samym miejscu gdzie nie miałem problemów z netem (PLAY ONLINE) nie może się połaczyć z serwerem , mimo że nie zmieniałem ustawień.Sprawdzałem też inne programy które łaczą się przez gprs i wszystko chodzi ok, zasięg był maksymalny.O co z tym chodzi???Przyznaję że trochę mnie to odstręcza od związania się abonamentem z naviekspertem na dłużej.
pankracy31
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 24 lip 2009, 09:41
Telefon: samsung i550w

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez mindzik » piątek, 24 lip 2009, 10:55

pankracy31 napisał(a):Używałem jakiś czas temu navieksperta wersja 4.3.Teraz testuję wersję 5.0 beta.Oprócz walorów tej nawigacji muszę jednak stwierdzić że denerwuje mnie ciągłymi problemami z połączeniem, niezależnie od wersji.Raz loguje się bez problemu i szybko ładuje aktualizacje map, a za innym razem w tym samym miejscu gdzie nie miałem problemów z netem (PLAY ONLINE) nie może się połaczyć z serwerem , mimo że nie zmieniałem ustawień.Sprawdzałem też inne programy które łaczą się przez gprs i wszystko chodzi ok, zasięg był maksymalny.O co z tym chodzi???Przyznaję że trochę mnie to odstręcza od związania się abonamentem z naviekspertem na dłużej.

Jeśli chodzi o wersję 5beta, to bywają nieraz jeszcze problemy z poborem tras z serwerów, tak że w finalnej wersji powinno być ok. Pisali o tym pracownicy NE
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez pankracy31 » sobota, 25 lip 2009, 14:12

Też mi się wydaje że problemy z połączeniem leżą po stronie serwerów NE.Pozostaje czekać aż dopracują to , może w kolejnej wersji.W każdym razie dziś ściąga mi b.dobrze, jakby specjalnie dla mnie otwarli jakieś hiper łacze na gprs ;)
pankracy31
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 24 lip 2009, 09:41
Telefon: samsung i550w

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez kkotowski » poniedziałek, 27 lip 2009, 14:08

Wersja beta tak jak i jej serwery są produktami testowymi i mogą występować problemy z ich stabilnością - w wersji finalnej taka sytuacja nie będzie miała miejsca.
kkotowski
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 27
Dołączył(a): środa, 24 cze 2009, 14:08
Telefon: E66, Samsung Avilla GPS

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez Mario010 » środa, 29 lip 2009, 19:30

admin napisał(a):1. Przede wszystkim upewnij się, że masz skonfigurowany internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.

2. Upewnij się też, że masz zrealizowane wszystkie ustawienia specyficzne dla Twojego telefonu. Więcej w instrukcji instalacji.


Parę dni temu przeniosłem rejestrację z N82 na Omnię HD i wszystko poszło tak jak trzeba. Teraz chciałem na 2-3 dni znowu wrócić na N82 i się nie da :(
Nokia przypróbie połączenia z serwerem navi pokazuje komunikat o braku zasięgu lub złych ustawieniach a na 100 % wszystko jest ok. Telefon bez problemu łączy się ze stroną naviexperta przez przeglądarkę ale przez navi nie chce i już. Przesłałem sobie nawet jeszcze raz ustawienia ze strony Plusa ale nic to nie dało :(
Avatar użytkownika
Mario010
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 10
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 22:58
Telefon: Galaxy S7

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez Pablo_at_NE » środa, 29 lip 2009, 21:13

Mario010 napisał(a):
admin napisał(a):1. Przede wszystkim upewnij się, że masz skonfigurowany internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.

2. Upewnij się też, że masz zrealizowane wszystkie ustawienia specyficzne dla Twojego telefonu. Więcej w instrukcji instalacji.


Parę dni temu przeniosłem rejestrację z N82 na Omnię HD i wszystko poszło tak jak trzeba. Teraz chciałem na 2-3 dni znowu wrócić na N82 i się nie da :(
Nokia przypróbie połączenia z serwerem navi pokazuje komunikat o braku zasięgu lub złych ustawieniach a na 100 % wszystko jest ok. Telefon bez problemu łączy się ze stroną naviexperta przez przeglądarkę ale przez navi nie chce i już. Przesłałem sobie nawet jeszcze raz ustawienia ze strony Plusa ale nic to nie dało :(


Spróbuj sprawdzić ustawienia NaviExperta e telefonie. Może wkradł tam się jakiś błąd. Procedura jest taka: uruchom Menu główne telefonu → NarzędziaMenedżer aplikacji NaviExpertOpcjeOtwórz. Wybierz "Punkt dostępu" i ustaw "poprawnie skonfigurowany punkt dostępu (ten, który dostałeś od plusa)". Następnie wybierz "Dostęp do sieci" i ustaw "Zawsze zezwalaj". Następnie wybierz "Lokalizowanie" i ustaw "Zawsze zezwalaj".

Nie pomogło? Spróbuj jeszcze odinstalować i ponownie zainstalować NaviExperta. Później procedura konfiguracji jak wyżej


Czasem zdarza się, że jak często coś instalujemy i odinstalowujemy telefon się „zamula”. Wtedy pomocnym mogą być resety.


W pierwszej kolejności wypróbuj miękki reset nokii - nie usuwający danych użytkownika. Wprowadź na klawiaturze *#7780#
Jeżeli to nie pomoże, spróbuj twardy reset. Ale zanim to zrobisz, sprawdź jeszcze raz czy wszystko na pewno jest OK. Sprawdź, czy na wszelki wypadek zrobiłeś kopie wszystkich danych. Jeżeli tak i masz odwagę, to ruszaj do dzieła

Hard reset - usuwa wszystko, telefon jest jak nowy:
Na klawiaturze trzeba wybrać *#7370#
Kod zabezpieczający 12345.

Uwaga: Przed jakimkolwiek resetem zrób sobie kopie danych na komputerze – książka adresowa, smsy itd.
Pablo_at_NE
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 23
Dołączył(a): środa, 8 lip 2009, 13:41
Lokalizacja: Legionowo, Warszawa, Poznań
Telefon: GalaxyS, GalaxyT

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez Mario010 » środa, 29 lip 2009, 23:17

Pablo_at_NE napisał(a):
Mario010 napisał(a):
admin napisał(a):1. Przede wszystkim upewnij się, że masz skonfigurowany internet GPRS. Więcej w instrukcji instalacji.

2. Upewnij się też, że masz zrealizowane wszystkie ustawienia specyficzne dla Twojego telefonu. Więcej w instrukcji instalacji.


Parę dni temu przeniosłem rejestrację z N82 na Omnię HD i wszystko poszło tak jak trzeba. Teraz chciałem na 2-3 dni znowu wrócić na N82 i się nie da :(
Nokia przypróbie połączenia z serwerem navi pokazuje komunikat o braku zasięgu lub złych ustawieniach a na 100 % wszystko jest ok. Telefon bez problemu łączy się ze stroną naviexperta przez przeglądarkę ale przez navi nie chce i już. Przesłałem sobie nawet jeszcze raz ustawienia ze strony Plusa ale nic to nie dało :(


Spróbuj sprawdzić ustawienia NaviExperta e telefonie. Może wkradł tam się jakiś błąd. Procedura jest taka: uruchom Menu główne telefonu → NarzędziaMenedżer aplikacji NaviExpertOpcjeOtwórz. Wybierz "Punkt dostępu" i ustaw "poprawnie skonfigurowany punkt dostępu (ten, który dostałeś od plusa)". Następnie wybierz "Dostęp do sieci" i ustaw "Zawsze zezwalaj". Następnie wybierz "Lokalizowanie" i ustaw "Zawsze zezwalaj".

Nie pomogło? Spróbuj jeszcze odinstalować i ponownie zainstalować NaviExperta. Później procedura konfiguracji jak wyżej


Czasem zdarza się, że jak często coś instalujemy i odinstalowujemy telefon się „zamula”. Wtedy pomocnym mogą być resety.


W pierwszej kolejności wypróbuj miękki reset nokii - nie usuwający danych użytkownika. Wprowadź na klawiaturze *#7780#
Jeżeli to nie pomoże, spróbuj twardy reset. Ale zanim to zrobisz, sprawdź jeszcze raz czy wszystko na pewno jest OK. Sprawdź, czy na wszelki wypadek zrobiłeś kopie wszystkich danych. Jeżeli tak i masz odwagę, to ruszaj do dzieła

Hard reset - usuwa wszystko, telefon jest jak nowy:
Na klawiaturze trzeba wybrać *#7370#
Kod zabezpieczający 12345.

Uwaga: Przed jakimkolwiek resetem zrób sobie kopie danych na komputerze – książka adresowa, smsy itd.


Dzięki wielkie Pablo_at_NE. Faktycznie przy tym przekładaniu karty sim i karty pamięci jakimś cudem punkt dostępu zmienił się na "nie ustawione" i to był cały problem. Jeszcze raz wielkie dzięki bo uważam że nie ma lepszej nawigacji dla "komórkowców" niż naviexpert i bez niej to już nie to samo :D
Avatar użytkownika
Mario010
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 10
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 22:58
Telefon: Galaxy S7

Re: Nie działa połączenie GPRS. Program zgłasza błąd połączenia.

Postprzez gietpe » sobota, 8 sie 2009, 20:09

Witam!
Mam rano jechac na Litwę i nie mogę pobrac mapy zgłasza błąd połączenia po wpisaniu adresu,przy układaniu trasy na Polskę działa bez zarzutu -proszę o radę .Pomocy !Piszę o wersji 4,3 mam dostępny abonament na Europę i się nie aktywował .
Avatar użytkownika
gietpe
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 210
Dołączył(a): czwartek, 9 lip 2009, 15:41
Lokalizacja: Warmia
Telefon: Xperia SP

Następna strona

Powrót do Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert