Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez mentos11 » sobota, 3 wrz 2011, 10:58

A pobiera ci pieniądze? Dopóki nie aktywujesz nawigacji to nie będzie działać. A jak aktywowales to chyba wiesz w jakiej sieci? Zresztą te nawigacje sa brandowane czyli nawigacja orange lub nawigacja tmobile zresztą w aplikacji byłoby napisane jaki masz abonament.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez ogromny » piątek, 7 paź 2011, 12:35

Odpowíedz jest prosta u tego operatora co z zera kase. a jak chcesz 100% odpowiedzi to dzwonisz do BOK z tej karty co ci znika kasa i sie pytasz za co znikaja te zlotuwki. Lub sprawdzasz w necie po zalogowaniu na stronie operatora w bilingu. Jest jeszcze opcja ze operator ci cos wlaczyl(jakies uslugi platne ja tak mialem) píerwsze 30dni gratis a pozniej placilem. po awanturze wylaczyli wszystko
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez Joanna Welke » piątek, 7 paź 2011, 13:21

Witam ponownie,

Proszę zwrócić uwagę, iż w pierwszym myślniku, dotyczącym warunków dezaktywacji subskrypcji znajdowała się informacja o konieczności umieszczenia w telefonie karty SIM operatora, u którego usługa została wykupiona.
Proszę zatem, w celu dezaktywacji, wyjąć kartę SIM sieci Orange i umieścić w telefonie kartę sieci T-Mobile, uruchomić aplikację NaviExpert Era Premium [w przypadku usunięcia aplikacji z telefonie należy ją zainstalować ponownie, a następnie wprowadzić swoje dotychczasowe dane rejestracyjne], wybrać z głównego menu:
Narzędzia/Ustawienia -> Moje konto -> Dostęp/Zamów przez SMS -> "Subskrypcja wyłącz",
i zatwierdzić wybór.
Jeżeli z jakichś przyczyn nie posiada Pan już wspomnianej karty to proszę zwrócić się do operatora sieci T-Mobile w celu uzyskania pomocy.

Pozdrawiam serdecznie
Joanna Welke, NaviExpert
Joanna Welke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lip 2011, 19:57

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez asektomek » sobota, 15 gru 2012, 21:34

Co się dzieje z NE gdy przeniosę numer do innego operatora?
asektomek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 30 paź 2010, 11:00
Telefon: samsung avila

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez MariuszHD » sobota, 15 gru 2012, 21:47

Jeżeli to nie jest wersja operatorska NE np z Play to nic się nie dzieje. Korzystasz jak dotychczas z NE :)
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 674
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: HTC One A9s

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez asektomek » sobota, 29 gru 2012, 18:32

MariuszHD napisał(a):Jeżeli to nie jest wersja operatorska NE np z Play to nic się nie dzieje. Korzystasz jak dotychczas z NE :)

A co to znaczy wersja operatorska? Telefon mam w T-mobile a NE był w kupowanym nowym telefonie, chcę przenieść numer do play.Czy w moim konkretnym przypadku coś się zmieni?
asektomek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 30 paź 2010, 11:00
Telefon: samsung avila

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez MariuszHD » sobota, 29 gru 2012, 20:19

Czyli w twoim przypadku nic się nie zmieni. Będziesz dalej miał ten sam abonament z którego korzystasz ;)
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 674
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: HTC One A9s

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez mentos11 » sobota, 29 gru 2012, 20:44

Mariusz skąd wiesz czy nie była to wersja brandowana?
Asektomek jeśli masz kupiony abonament przez stronę NE to zmiana telefonu i operatora jest możliwa tylko zapisz sobie swój ID i haslo na wszelki wypadek.
A jeśli płacisz operatorowi co miesiąc za możliwość nawigacji to masz wersje brandowana, sprawdz w menu aplikacji jaki masz abonament to może wyjaśnić jaka masz wersje.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez MariuszHD » sobota, 29 gru 2012, 21:04

Bo wersja NE T-Mobile od zwykłej wersji NE niczym się nie różni prócz koloru ;) I nawet jak masz zwykłą wersję NE to jak masz kartę z T-Mobile to wyskakują ich abonamenty miesięczne. Wiem, bo sam jestem w T-Mobile. A poza tym testowałem wszystkie operatorskie wersje :)
Avatar użytkownika
MariuszHD
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 674
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2012, 12:46
Lokalizacja: Rytro
Telefon: HTC One A9s

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez asektomek » poniedziałek, 31 gru 2012, 20:26

Pierwszy abonament NE roczny miałem za darmo, następny kupiłem przez stronę NE. Z tego co piszecie to chyba raczej nic nie powinno się zmienić.Dzięki za odpowiedzi.
asektomek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 30 paź 2010, 11:00
Telefon: samsung avila

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Płatności i dostęp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert