Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez asektomek » niedziela, 7 lut 2016, 16:07

Witam, potrzebuję informacji na temat przeniesienia subskrybcji na inny telefon oraz do innego operatora. Dotychczas była ona w T-mobile w telefonie na Javie, ale przenoszę numer do Orange oraz zmieniam telefon na Androida. Czy w związku z tym możliwe jest przeniesienie subskrybcji, która wykupiona była przez stronę getne.pl na ten właśnie telefon w Orange? NE zainstalowana była fabrycznie w starym telefonie z darmowym abonamentem na 1 rok, ale po jego upływie wykupiłem samodzielnie na kolejny rok. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
asektomek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 30 paź 2010, 11:00
Telefon: samsung avila

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 8 lut 2016, 14:36

asektomek napisał(a):Witam, potrzebuję informacji na temat przeniesienia subskrybcji na inny telefon oraz do innego operatora. Dotychczas była ona w T-mobile w telefonie na Javie, ale przenoszę numer do Orange oraz zmieniam telefon na Androida. Czy w związku z tym możliwe jest przeniesienie subskrybcji, która wykupiona była przez stronę getne.pl na ten właśnie telefon w Orange? NE zainstalowana była fabrycznie w starym telefonie z darmowym abonamentem na 1 rok, ale po jego upływie wykupiłem samodzielnie na kolejny rok. Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.


Jeżeli posiadasz roczną licencję zakupioną poprzez naszą stronę i masz swój numer ID i hasło, możesz przenieść swoje konto na nowy telefon z Androidem. Operator nie ma w tym przypadku znaczenia. Wystarczy wówczas na nowym telefonie pobrać aplikację ze strony getne.pl, a następnie wprowadzić swoje ID i hasło.
Lukasz NE
Site Admin
Użytkownik forum Użytkownik forum
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Poprzednia strona

Powrót do Płatności i dostęp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert