Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez admin » środa, 24 cze 2009, 18:53

Nie, usługa transmisji danych gprs jest w standardowej ofercie prawie wszystkich operatorów (z wyjątkiem Sami Swoi). W przypadku niektórych operatorów może być jednak konieczne bezpłatne aktywowanie usługi transmisji danych gprs.
admin
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 42
Dołączył(a): poniedziałek, 1 cze 2009, 12:57

Postprzez zivers » czwartek, 9 cze 2011, 11:59

miałem naviexpert na innym telefonie 2 dni, zmienłem telefon, nie używam [...] i juz 3 miesiąc zabiera mi po 14+ zł z konta

Edit
Na forum nie używamy wulgarnego słownictwa, pierwsze ostrzeżenie, potem będzie ban- Hakari
zivers
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1
Dołączył(a): czwartek, 9 cze 2011, 11:53

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez bartek » czwartek, 9 cze 2011, 12:08

Usługę aktywowałeś u operatora. Usługa o ile nie zostanie wypowiedziana jest przedłużana na kolejne miesiące. Skontaktuj się z operatorem w celu wyjaśnienia sytuacji/ wyłączenia usługi.

*jakkolwiek wzburzony byś nie był słowa niecenzuralne nie są dozwolone na tym forum.
bartek
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 400
Dołączył(a): wtorek, 1 lut 2011, 15:24

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez Joanna Welke » niedziela, 10 lip 2011, 17:15

Dezaktywacja subskrypcji możliwa jest wyłącznie poprzez jej samodzielne wyłączenie. W tym celu należy dostosować się do następujących zaleceń:
- umieścić w telefonie kartę SIM dla której wykupiono subskrypcję,
- uruchomić aplikację NaviExpert Play/ NaviExpert Era Premium [w przypadku usunięcia aplikacji z telefonie należy ją zainstalować ponownie a następnie wprowadzić swoje dotychczasowe dane rejestracyjne],
- wybrać z głównego menu Narzędzia/Ustawienia -> Moje konto -> Dostęp/Zakup przez SMS -> Subskrypcja/Nawigacja 1 miesiąc-wyłącz,
- zatwierdzić wybór.
Wyłączenia subskrypcji można dokonać w dowolnym momencie jej trwania. Po wyłączeniu subskrypcji korzystanie z usługi nawigacji możliwe jest do końca okresu rozliczeniowego z operatorem sieci GSM.
Usunięcie aplikacji NaviExpert z telefonu nie jest równoznaczne z wyłączeniem subskrypcji.

Pozdrawiam
Joanna Welke, NaviExpert
Joanna Welke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lip 2011, 19:57

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez mentos11 » niedziela, 10 lip 2011, 18:32

Pani Joanno a gdzie avatar pracownika NE?
Czyzby nie lubiła Pani czerwonego krawacika :)
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez ALEX » niedziela, 10 lip 2011, 19:00

Jest i Asia :)
The mind is like a parachute - it works better when it's open.
ALEX
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1895
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez intimo » wtorek, 12 lip 2011, 17:48

Bardzo profesjonalna odpowiedź Pani Joanno, więcej takich i to na każde postawione przez Nas pytanie.
intimo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 968
Dołączył(a): środa, 12 sie 2009, 21:54
Lokalizacja: Kraków
Telefon: Samsung Galaxy A5 (2016)

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez Matiuss » piątek, 2 wrz 2011, 17:21

Joanna Welke napisał(a):- wybrać z głównego menu Narzędzia/Ustawienia -> Moje konto -> Dostęp/Zakup przez SMS -> Subskrypcja/Nawigacja 1 miesiąc-wyłącz,



Działam zgodznie z tą instrukcją
Wchodze w NE > Narzędzia > Moje konto > Zakup przez SMS i tam mam dostępne następujące opcje:
Bezpłatny test nawigacji
NaviPlan PL 4 dni (cena z vat)
NaviPlan PL 1 miesiąc (cena z vat)
NaviPlan Urban 12 miesięcy (cena z vat)
Rabaty w podróży
Głos Dżoana (cena z vat)
Głos Śląski Instruktor (cena z vat)

I nic więcej czy to oznacza że nie mam zakupionego pakietu NE i nie musze wyłaczać czy też muszę w jakiś inny sposób zrezugnowac z usługi
Matiuss
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2011, 17:12

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez mentos11 » piątek, 2 wrz 2011, 17:53

Rozumiem ze masz brandowana nawigacje z jakieś sieci i usługa jest włączona i chcesz ja wyłączyć?
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

Postprzez Matiuss » sobota, 3 wrz 2011, 10:02

mentos11 napisał(a):Rozumiem ze masz brandowana nawigacje z jakieś sieci i usługa jest włączona i chcesz ja wyłączyć?


Zgadza się zakupiłem telefon w T-mobile ale mam w nim włożoną karte z Orange i nie wiem jak wyłączyć ta nawigacje żeby mnie nie pobierała zaraz pieniedzy a także jeżeli trzeba wyłaczać u operatora sieci to nie wiem do którego się teraz wybrać :/
Matiuss
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2011, 17:12

Następna strona

Powrót do Płatności i dostęp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert