Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Instalacja i pierwsze uruchomienie NaviExperta

Instalacja i pierwsze uruchomienie NaviExperta

Postprzez lnowaczyk » piątek, 9 lip 2010, 11:25

1. Instalujemy program NaviExpert w telefonie.
Możemy to zrobić na 3 sposoby:
Najprościej
Wyślij SMS o treści "DPNAVI" na numer 72724 (koszt 2,44zł z VAT).
W odpowiedzi otrzymasz SMS z linkiem do pobrania aplikacji przeznaczonej na posiadany model telefonu (model telefonu jest rozpoznawany automatycznie przez system w chwili wejścia na stronę).
Łatwo
Wpisz w przeglądarce internetowej telefonu adres http://getne.pl
Jest to dokładnie ten sam link, który można otrzymać SMSem, korzystając ze sposobu instalacji opisanego powyżej.
Ważne: adres „http://getne.pl” należy wpisywać w pasku adresu URL, a nie w wyszukiwarce np. Google.
Dla zaawansowanych
Pobierz aplikację na swój komputer i prześlij do telefonu przez Bluetooth lub kabel. Wybierz swój model klikając na producenta telefonu powyżej.
Ważne: W przypadku pliku w formacie ZIP, należy taki plik najpierw rozpakować, a następnie przesłać do telefonu oba zawarte w nim pliki (JAR i JAD) i uruchomić plik JAD (ten mniejszy).

2. Uruchamiamy program w telefonie.
Podczas pierwszego uruchomienia programu rozpocznie się proces rejestracji Użytkownika. Należy podać swój adres mailowy. System utworzy konto Użytkownika i wyświetli ID i hasło konta. Dane te zostaną również przesłane na podany adres mailowy. W ciągu 7 dni, należy dokończyć rejestrację na stronie http://pay.naviexpert.com/user_registration/ (po wejściu na stronę NaviExpert, należy wybrać kolejno „Pomoc”->”Dokończ rejestrację”). Dokończenie rejestracji ma na celu potwierdzenie adresu mailowego i podanie danych osobowych, które ułatwią zidentyfikowanie Użytkownika w razie jakichkolwiek problemów i zapytań.
Ważne:
W razie zagubienia ID i/lub hasła można skorzystać z opcji przypomnienia ID i hasła w programie (o ile podany został adres e-mail przy rejestracji/dokończeniu rejestracji).
lnowaczyk
 

Powrót do Pytania ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert