Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Miałem sen, że pewnego dnia na czerwonych wzgórzach...

Miałem sen, że pewnego dnia na czerwonych wzgórzach...

Postprzez roman_tp » czwartek, 2 wrz 2010, 06:36

witam o poranku.

z tym snem to oczywiście żart, lecz faktem jest, że utkwiła mi w pamięci aplikacja na telefon z rozkładem jazdy autobusów, gdzie opisany przykład był możliwy, choć tam można było wybrać linie autobusowe.

coraz częściej słyszymy, że wraz z wydaniem nowej wersji NE pojawiają się sygnały, że jakieś modele nie będą wsparte nową wersją. częstą przyczyną takich decyzji jest pamięć obsługująca JAVA - nie jestem informatykiem i proszę poprawić jeśli coś mylę.
w tym momencie pojawiłby się w formie belki lub procentowej wskaźnik na temat naszej wymaganej pamięci w telefonie.

pytanie kieruję do zespołu NE.
czy nie dałoby rady, aby na stronie internetowej, zanim pobiorę aplikację najpierw:
- model telefonu celem określenia maksymalnej pamięci,
- opcjami wybieram wielkość ekranu,
- czy preferuję tryb poziomy lub pionowy,
- czy telefon jest dotykowy czy nie,
- czy dołączyć wirtualną klawiaturę NE,
- czy telefon ma wbudowany odbiornik GPS

kolejnym krokiem zaznaczenie tego, co chcemy aby miała nasza aplikacja:
- wielkość czcionki,
- wybór głosu
- czy ma się wyświetlać "niebo", kompas,
- trasy piesze/samochodowe/komunikacją miejską
itd.
oczywiście w trakcie zaznaczania owych opcji wskaźnik dotyczący wymaganej pamięci malałby, abyśmy wiedzieli ile jeszcze opcji możemy dorzucić do naszej aplikacji.

te zabiegi na pewno skutecznie "odchudziłyby" wielkość samej aplikacji jak też potrzebną pamięć do prawidłowego działania aplikacji.