Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersję NE

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

Postprzez sztaba » czwartek, 22 lis 2018, 16:05

jacekp1313 napisał(a):Zgłosiłem 5 punktów do poprawy w programie, a wszyscy zauwazyli tylko, że jeżdżę za szybko(...)

Proponuję powrót do tematu dyskusji


Widocznie pozostałe propozycje są słuszne :)

Co do map offline - to jest zasadniczy wyróżnik NaviExperta. Najbardziej aktualne mapy. Tylko online. Już dawno nie czytałem na forum uwag o problemach z zasięgiem, więc to chyba nie jest już jakiś wielki problem.
Co do przeliczania trasy: jak słyszę komunikat "sytuacja na drodze uległa zmianie..." i widzę, że nowa trasa jest o 1-2 minuty krótsza, to mi się to nie podoba (zwłaszcza, jeśli mam przed sobą jeszcze np. 2 godziny jazdy). Chciałbym mieć możliwość decydowania, kiedy trasa ma się przeliczyć. Np. jeśli nowa jest o 10% krótsza/szybsza od dotychczasowej, to niech przelicza i proponuje nową.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
sztaba
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 441
Dołączył(a): wtorek, 14 lip 2009, 11:41
Telefon: Samsung Galaxy Young (GT-S6310

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

Postprzez Michal1983 » piątek, 23 lis 2018, 06:25

Krótsza trasa czasem wiąże się ze skrętem w lewo. Niby możesz zyskać 1,5 minuty, ale oczekując na mozliwosc skrętu stracisz 3. Sens manewru żaden.

nocnyMarek napisał(a):Dla swojego bezpieczeństwa powinieneś rozważyć jazdę poniżej maksymalnej dopuszczalnej, tak o 10-20 km/h.

Wierzę, że ktoś wcześniej dobrze sprawdził jaka jest bezpieczna prędkość i na podstawie swojej zaawansowanej wiedzy ustanowił takie a nie inne ograniczenie. Jako technik informatyk nie mam takej wiedzy z zakresu budownictwa czy motoryzacji aby podważać zdania osób posiadających szerszą wiedzę w tych tematach. Uważam jednak, że przez ten wyścig szczurów drogi niszczą się szybciej niż przy przepisowej jeździe.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1644
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

Postprzez jacekp1313 » piątek, 23 lis 2018, 08:36

sztaba napisał(a):dawno nie czytałem na forum uwag o problemach z zasięgiem, więc to chyba nie jest już jakiś wielki problem.
Może tylko my z żoną podróżujemy po obrzeżach cywilazacji jak Kruszyniany (polecam wizytę u p. Dżenetty Bogdanowicz - wspaniała tatarska gościnność), gdzie większośc gości łapie tylko sieć z Białorusi czy Hamernia (po wyjeździe z parkingu przy Czartowym Polu spory kawałek trzeba jechac na pamięć zanim Naviexpert pobierze mapy i trasę).

Nie mówię o trybie offline na stałe, tylko na kilka dni, max. tydzień, czyli na na czas podróży po "dziurach" sieciowych (podobnie jak GoogleMaps, tylko oni mają czas ważności mapy 1 miesiąc +automatyczna aktualziacja)
jacekp1313
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek, 15 sty 2018, 08:24

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

Postprzez Michal1983 » sobota, 24 lis 2018, 06:19

Coś jest nie tak z tymi mapami off-line w google, co któraś aktualizacja mi je włącza choć nie potrzebuje ich. Dowiaduje się o tym, że znów jest ta funkcja włączona dopiero gdy mapa jest odświeżana. Z tego co pamiętam to również Waze też zapamiętywało kawałek mapy i wyznaczało na nim trasy.
Myślę, że przy obecnej filozofii działania NE off-line jest niemożliwy gdyż program musi sprawdzić, czy aplikacja nie jest używana równocześnie na innym urządzeniu i zsynchronizować wszystkie dane przypisane do konta. Inaczej można byłoby jednym kontem i abonamentem obsłużyć kilka telefonów co godzi trochę w interes NE. Po za tym to informacja o natężeniu ruchu i aktualnych remontach, wypadkach dostarczanych przez internet jest siła NE a bycie off-line nie wyróżnia z tłumu tej aplikacji.
Naviexpert - Navigation comes back to business | Piłeś alkohol? Nie prowadź! Zadzwoń po trzeźwego kierowcę!
Nie jeżdżę wolno to wszyscy wokół mnie gdzieś się śpieszą. | Chce testować/używać NE 11.1.137 na mojej Nokii.
PS 22:17, PS2 0:38 z Nokią 5230
Michal1983
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1644
Dołączył(a): czwartek, 5 maja 2011, 20:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia 5230

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

Postprzez jacekp1313 » poniedziałek, 3 gru 2018, 08:20

jacekp1313 napisał(a):Przydane elementy - z prośbą o dodanie w kolejnych wydaniach:

1. Ikonka drugiego manewru nie 500 ,a 5000m wczesniej (500 to czasem za mało aby ustawic sie na właściwym pasie przy serii manewrów w obcym mieście)
Oraz powiększenie ikoenk - w nawigacji 7 cali są one bardzo małe (szczególnie ten drugi manewr)
jacekp1313
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 21
Dołączył(a): poniedziałek, 15 sty 2018, 08:24

Poprzednia strona

Powrót do Wersje NaviExpert

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert