Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z interne

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez Radut » wtorek, 13 gru 2011, 18:36

To ja dorzucę swoje. Dzisiaj w nocy (z 12 na 13 grudnia) około godziny 2-giej w czasie jazdy zauważyłem, że pasek pobierania trwa w nieskończoność, elementy mapy nie były dociągane. Internet w innych aplikacjach działał bez problemu. Na szczęście trasa była w pamięci telefonu i zdołałem dojechać na miejsce. Gorzej, że później musiałem wytyczyć kolejną trasę i okazało się że nic nie pomaga, restart aplikacji, telefonu... oczywiście net w innych aplikacjach bez problemu. Rozczarowany włączyłem jakiegoś offline-owego Navigona, którego miałem na takie okazje, na szczęście rejon nie był mi całkiem nieznany. Niemniej będąc gdzieś na całkiem obcym terytorium, w dużym mieście, bez innej nawigacji pod ręką to byłby niezły zgryz... czy do NE trzeba wozić inną nawigację zapasową w zestawie? Nie róbcie takich jaj albo chociaż wysyłajcie wiadomość wewnętrzną o takiej przerwie, zwłaszcza wcześniej planowanej. W środku nocy ludzie też jeżdżą!! :?

Dodam że po powrocie do domu dwie godziny później, NE już śmigał bez problemu. Ale wtedy to już było jak to mówią "po jabłkach"...
Avatar użytkownika
Radut
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 213
Dołączył(a): środa, 28 paź 2009, 19:23
Lokalizacja: Lublin
Telefon: LG G3

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez djflix » niedziela, 8 sty 2012, 12:49

Przeglądam ten wątek bo też mam ten problem i dochodzę do smutnego wniosku: pogadaliśmy sobie przez pół roku, a żaden pracownik NE nawet nie raczył słowa napisać! Czy tak ma wyglądać płatna nawigacja? Co jest grane? 8/10 prób pobrania trasy w wersji 6.2.1 jest nieudana. Restarty nie pomagają nic. Oczywiście net działa bez zarzutu. Kiedyś śmigało, zmian konfiguracji nie było a z dnia na dzień jest coraz gorzej. Niestety na wersję 7 wskoczyć nie mogę. Czy to jest tak że NE skupił się na 7-ce, a olał użytkowników niższych wersji? Może ktoś wreszcie zainteresuje się tym problemem i go rozwiąże?
djflix
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): wtorek, 14 lip 2009, 07:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez Radut » poniedziałek, 9 sty 2012, 19:25

Mi się wydaje że to nie zależy od wersji, zdarzył mi się kiedyś w nocy pad serwera na 7.1. Możliwe że jest ten sam serwer dla wszystkich wersji, tylko różnie z każdą z nich współpracuje.
Avatar użytkownika
Radut
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 213
Dołączył(a): środa, 28 paź 2009, 19:23
Lokalizacja: Lublin
Telefon: LG G3

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ogromny » niedziela, 1 kwi 2012, 21:34

Cięcie kosztów, a co tam pewnie tylko się nam wydaje. Przecież NE jest nieomylny
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez MichalP » piątek, 27 kwi 2012, 18:48

Witajcie,

Czy mógłby ktoś zweryfikować poprawne działanie NaviExperta w tej chwili?
Przy próbie wyznaczenia dłuższej trasy dostaję komunikat "Wystąpił problem z połączeniem internetowym"
Przykłady:
1. Kraków -> Katowice - OK
2. Kraków -> Warszawa - OK
3. Kraków -> Gdynia - Błąd połączenia

Problem powtarzalny (póki co) w 100%
Telefon to HTC Desire.

Problem zauważyłem po południu.
Support kazał sprawdzić działanie na WiFi (co też uczyniłem) i udał się na długi weekend :/
Próbowałem wyczyścić dane i przeinstalować NE - nie pomogło.
Ostatni raz korzystałem z nawigacji na początku roku - wszystko było OK.

Jadę w nocy do Trójmiasta i przydałoby się wsparcie NE ( w skrajnym przypadku użyję nawigacji Googlowej)
MichalP
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 27 kwi 2012, 18:42
Telefon: HTC Desire

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mentos11 » piątek, 27 kwi 2012, 19:17

Spróbuj ułożyć trase od warszawy do gdańska, może krótsza trasa przejdzie, rozumiem że NE łączy się z siecią i wyznacza trasy tylko z Gdanskiem ma problem?
Mi trase pobiera.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2964
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez MichalP » piątek, 27 kwi 2012, 19:22

Trasa Łódź -> Gdynia się pobiera...
Kraków -> Szczecin - działa
Trasa Kraków -> Gdynia już nie...

Nie rozumiem :/
MichalP
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 27 kwi 2012, 18:42
Telefon: HTC Desire

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mentos11 » piątek, 27 kwi 2012, 19:26

Musisz podzielis trase na pół.
Dziwny przypadek może brakuje pamięci albo sam nie wiem :roll:
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2964
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez SoLar » piątek, 27 kwi 2012, 20:56

Potwierdzam. NE nie wyznacza trasy:
Kraków-Gdynia, a także do Władysłowa ani na Hel.

natomiast bez problemu w odwrotną stronę.
Wyznacza też bez problemu Kraków-Szczecin.

Telefon teoretycznie mam ten sam, tzn. HD2 z ROMem od Desire.

Co do dzielenia trasy, to może przez Łódź? Odwrotną tak wyznacza.
SoLar
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 318
Dołączył(a): poniedziałek, 28 lis 2011, 15:16
Telefon: SE W 200 i

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez MichalP » poniedziałek, 30 kwi 2012, 18:01

Sprawa wyjaśniona.

Zadzwonił do mnie Pan z supportu NE i powiedział iż problem został rozwiązany - ma działać dziś (poniedziałek) od ok 20:00.
Błąd był spowodowany prowadzeniem trasy przez jakieś skrzyżowanie w Łodzi.
Faktycznie za Łodzią NE wyznaczył już trasę bez problemów.
MichalP
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 3
Dołączył(a): piątek, 27 kwi 2012, 18:42
Telefon: HTC Desire

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert