Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z interne

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez r.baley » wtorek, 1 maja 2012, 08:30

djflix napisał(a): Co jest grane? 8/10 prób pobrania trasy w wersji 6.2.1 jest nieudana.

Spróbuj najcięższy kaliber - przeinstaluj cały program na komórce. Jak masz telefon na Javę, to ponownie wgraj software. Nieraz coś się kićka w łepetynie komórkowej ;)
r.baley
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 19
Dołączył(a): sobota, 28 sie 2010, 16:37

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ogromny » piątek, 18 maja 2012, 20:31

Od godziny 21:00 do 21:30 18 maj brak możliwości wyznaczenia trasy, dalej nie próbuje. Jakieś sugestie? Wymiana softa? Korkosfera tez się zakorkowała i co system wymienić? Śmiać mi się chce z odpowiedzi wyżej. Komuś humor dopisuje
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez Traviz » środa, 30 maja 2012, 17:58

Wydaje mi się, że temat będzie pasował do mojego problemu.
Trochę danych: NE 7.2.1, Android 2.2, ZTE Blade.
W piątek tuż po godzinie 16 wyruszyłem z Łomianek k.Warszawy do Krakowa. Ponieważ była to moja pierwsza dalsza trasa z NE postanowiłem zaufać jej i przy okazji przetestować. Wybrałem trasę Rekomendowaną i muszę powiedzieć, że pomimo godzin udało się całkiem fajnie ominąć korki w Warszawie, dalej było już tylko z górki. Na jakieś 80km przed Krakowem NE kazała mi w jakiejś miejscowości skręcić w lewo, a ponieważ postanowiłem jej zaufać (pomimo, że drogę znałem dość dobrze), to skręciłem. Po chwili okazało się, że powodem skrętu było skończenie się na mapie trasy E7 (pusty ekran, niewczytana mapa). Postanowiłem przeliczyć trasę ponownie, lecz na ekranie wyboru rodzaju trasy się skończyło bo aplikacja się zawiesiła. Wymusiłem zamknięcie aplikacji i uruchomiłem ponownie. Udało się przeliczyć trasę i później było już wszystko OK. W drodze powrotnej, sytuacja się powtórzyła. Znowu na ok. 80km przed końcem trasy mapa się "skończyła", co powodowało błędnymi komunikatami. Ponownie NE złapało zawieszkę, restart i już było OK. Zauważyłem, że gdy jest OK to trasa kolorem niebieskim obejmuje drogę, a w środku widać kolor natężenia ruchu, natomiast gdy ma wystąpić ten błąd to kolor niebieski przykrywa całą drogę i nie widać natężenia ruchu. Czy ktoś miał podobny problem ?

Nie ukrywam, że moje zaufanie do NE zostało już mocno ograniczone i przez to omijanie korków przestało mieć sens, ponieważ w obawie przed kolejną taką pomyłką w drodze powrotnej w W-wie wpakowałem się w olbrzymi korek :(

Kolejna sprawa to denerwuje mnie skokowe odświeżanie mapy - czasem trudno załapać czy jestem już na właściwym skrzyżowaniu itp. Dla przykładu Google Maps pokazuje pozycję baaardzo płynnie.

Polecenia głosowe czasem też wprowadzają w błąd, przez co zdarzyło mi się dwa razy zjechać z trasy, gdy komunikat głosowy brzmiał "trzymaj się prawej strony", a okazało się, że powinienem skręcić i odwrotnie (gdy powinienem faktycznie trzymać się prawej strony, kazano mi skręcić).
Traviz
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 5
Dołączył(a): niedziela, 1 kwi 2012, 08:24
Lokalizacja: Płońsk
Telefon: ZTE Blade

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez bodogo2 » środa, 30 maja 2012, 19:12

Trasa wraz z najbliższym otoczeniem pobierana jest cała podczas jej wyznaczania. Krajobraz + natężenie ruchu pobierane jest na bieżąco w trakcie nawigowania. Jeżeli stracisz połączenie z netem w czasie jazdy to rzeczywiście widać tylko niebieską linię (trasę) i najbliższe otoczenie (skrzyżowania). Ale dalej możesz nawigować. Gdy połączenie zostanie przywrócone krajobraz i natężenie ruchu znowu pojawią się w nawigacji.
bodogo2
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 200
Dołączył(a): sobota, 25 lip 2009, 14:55
Lokalizacja: Toruń
Telefon: Samsung i9001

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ALEX » środa, 30 maja 2012, 20:06

Pisałem ostatnio, że nie do końca jestem przekonany czy cała trasa jest w pamięci (nawet jeżeli jest pobrana na początku nawigacji). Może być tak, że program przestawał nawigować z innych powodów. Mówię o którejś z bet wersji ósmej.
The mind is like a parachute - it works better when it's open.
ALEX
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1895
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez Traviz » czwartek, 31 maja 2012, 16:04

Połączenie do internetu było. Problem polega na tym, że trasa nie została pobrana w całości i po prostu droga się urwała, przez co NE próbowała mnie skierować drogami, które były pobrane. Cóż, pobrałem dziś wersję 8 i mam nadzieję, że nie będzie gorzej :)
Traviz
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 5
Dołączył(a): niedziela, 1 kwi 2012, 08:24
Lokalizacja: Płońsk
Telefon: ZTE Blade

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mindzik » poniedziałek, 4 cze 2012, 08:24

Czy dziś rano, NE ściągał wam trasy tak w okolicach godziny 8-ej? Inne aplikacje radziły sobie bez problemu.
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez buzuma » poniedziałek, 4 cze 2012, 08:48

U mnie też w tym czasie był problem z dociągnięciem danych (na szczęście trasę miałem już wytyczoną) chociaż telefon pokazywał full zasięg HSDPA.
buzuma
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 108
Dołączył(a): środa, 14 lip 2010, 15:45
Telefon: Samsung Galaxy S3

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez intimo » poniedziałek, 4 cze 2012, 10:50

Nie ściągał tras. Dopiero koło 9 było ok.
intimo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 970
Dołączył(a): środa, 12 sie 2009, 21:54
Lokalizacja: Kraków
Telefon: Samsung Galaxy S8+

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mindzik » poniedziałek, 4 cze 2012, 12:26

intimo napisał(a):Nie ściągał tras. Dopiero koło 9 było ok.

Dokładnie, około 9 wróciło do normy. Czyżby jakaś mała awaria na serwerach??
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert