Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z interne

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez lchmiel » poniedziałek, 4 cze 2012, 13:27

Około 11:40 nadal ściągał bardzo wolno.
Załączniki
SC20120604-114105.jpg
SC20120604-114105.jpg (11.98 KiB) Przeglądane 1396 razy
LChmiel
Avatar użytkownika
lchmiel
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1304
Dołączył(a): piątek, 21 sie 2009, 13:13
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Galaxy S8 SM-G950F Orange

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mentos11 » poniedziałek, 4 cze 2012, 20:25

Może tutaj znajdziecie odpowiedź na problem z dzisiejszym połączeniem z NE.
http://vbeta.pl/2012/06/04/wielka-awari ... ejk-citeam
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mindzik » wtorek, 5 cze 2012, 10:41

mentos11 napisał(a):Może tutaj znajdziecie odpowiedź na problem z dzisiejszym połączeniem z NE.
http://vbeta.pl/2012/06/04/wielka-awari ... ejk-citeam

Też o tym pomyślałem, jak wczoraj przeczytałem tą wiadomość. Ale czy na pewno.
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mentos11 » wtorek, 5 cze 2012, 12:01

Nie wiem czy NE korzysta z usług tej firmy ale zbieżność zdarzeń (awarii) chyba nie jest przypadkowa?
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez Laputa » wtorek, 5 cze 2012, 14:57

mentos11 napisał(a):Nie wiem czy NE korzysta z usług tej firmy ale zbieżność zdarzeń (awarii) chyba nie jest przypadkowa?


My też mamy serwery w Beyond.pl, więc i nam się dostało: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/awaria-w-polskiej-sieci-nie-dziala-kilka-stron,255628.html

A czy pamiętacie jeszcze wyczyny pewnej gruzińskiej babci? http://www.telix.pl/artykul/zlomiarka-odciela-od-internetu-dwa-kraje-3,40411.html :D
Laputa
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 217
Dołączył(a): poniedziałek, 2 kwi 2012, 12:09

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mindzik » wtorek, 5 cze 2012, 15:37

Laputa napisał(a):A czy pamiętacie jeszcze wyczyny pewnej gruzińskiej babci? http://www.telix.pl/artykul/zlomiarka-odciela-od-internetu-dwa-kraje-3,40411.html :D

Pamiętamy :)
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ALEX » wtorek, 5 cze 2012, 20:41

Wystarczy wyświetlić maila otrzymanego od NE:
Received: from ip-109-205-50-200.beyonddatacenter.com [109.205.50.200] (HELO helpdesk.naviexpert.com) by naviexpert.home.pl [79.96.150.137] with SMTP (IdeaSmtpServer v0.70)
The mind is like a parachute - it works better when it's open.
ALEX
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1895
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez konrad » środa, 18 lip 2012, 14:43

NE 8 w przypadku zerwania połączenia z siecią zachowuje się makabrycznie, w najlepszym przypadku generuje wewnętrzny błąd aplikacji i traci dane CT (pisałem o tym tutaj: http://forum.naviexpert.pl/topic824-230.html )
lub co miało miejsce dzisiaj u mnie na około 200km tresie, chwilowy brak połączenia z internetem spowodował zawieszenie się NE i całkowity brak nawigowania. Restartowanie aplikacji nic nie pomagało po takim restarcie niby NE pobierał trasę ale po zakończeniu pobierania wczytywał fragment mapy z momentu zawieszenia. "Zabicie" wszystkich aplikacji działających w tle też nic nie pomogło efekt taki sam jak wyżej. Dopiero restart telefonu przywrócił poprawne działanie NE. Przypomnę tylko że w wersji 7 takie rzeczy się nie zdarzały, więc chyba można to wyeliminować.
Szóstym zmysłem człowieka jest chęć zaspokojenia pięciu pozostałych
konrad
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 86
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 08:31
Telefon: HTC Desire HD

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ALEX » środa, 18 lip 2012, 18:13

Dlatego wróciłem do wersji 7 pomimo jej wielu niedociągnięć. Mimo nich i tak uważam, że jest lepsza od ósmej...
The mind is like a parachute - it works better when it's open.
ALEX
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1895
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert