Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z interne

Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z interne

Postprzez ogromny » piątek, 29 lip 2011, 23:30

Witam. Proponuje wątek jak wyżej. Ponieważ coraz częściej jest problem z łączeniem się aplikacji z netem, gdzie np teraz opera (w tym samym telefonie z którego naviexpert się nie morze połączyć) działa, a oczywiście winnych nie ma. W moim przypadku T-mobile twierdzi, że z ich strony wszystko jest OK i Naviexpert też tak twierdzi. Ciekawe jak jest u was?
Ostatnio edytowano niedziela, 14 sie 2011, 14:22 przez ogromny, łącznie edytowano 1 raz
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez algi » sobota, 30 lip 2011, 13:13

Potwierdzam.

Coraz częściej są problemy z połączeniem, niezależnie od miejsca i sieci.

Ostatnio wyjeżdżałem na wakacje to całą Warszawę zdążyłem przejechać i gdzieś koło Czosnowa po kilku restartach aplikacji załapało.
Net był bo WWW czy Gmail chodził. [orange]

W praktyce ostatnio tak często są problemy z połączeniem że 5/10 prób jest nieudanych. Próby na dwóch różnych telefonach. Żadnej zmiany konfiguracji nie było.
Oczywiście inne aplikacje/www/poczta - wszystko w tym czasie śmiga bez problemu. Zasięg na full 3G/H w zależności od telefonu.

Dlatego każdemu, kto jedzie w nieznane, zalecam poprzedniego dnia ustalenie trasy. Nawet jak następnego dnia nie będzie dostępu do serwerów NE, to przynajmniej ostatnią zapamiętaną trasę będziecie mieli w telefonie.

NE v3.x - NOKIA 6300 + LD-3W
NE v4.x /5.x - LG GT 505
NE v6.x /7.x - SAMSUNG GALAXY S / S PLUS
NE v8.x - SAMSUNG GALAXY S PLUS / NOTE 2
NE v9.x - SAMSUNG GALAXY NOTE 2 / NOTE 4
NE v10.x - SAMSUNG GALAXY NOTE 4

NE v11.x - SAMSUNG GALAXY NOTE FE
Avatar użytkownika
algi
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1359
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 10:18
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Galaxy Note 4 SM-910C

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ogromny » sobota, 30 lip 2011, 21:33

Ja w miarę moźliwości jadąc gdzieś w nieznane poźyczam nawigacje offline, przynajmniej odpada problematyczne polaczenie z netem i pare rzeczy lepiej dopracowanych niz w NE. A zresztą niewiem czy NE morzna powarznie traktować jakiś czas temu niemorzna było się połączyć z netem ponad tydzień i cisza chocarz konsultant zapewniał, źe poinformuje o przyczynach tego problemu itp. ale po co klijent zaplacił to ma problem.
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez mindzik » niedziela, 31 lip 2011, 11:18

ogromny napisał(a):Witam. Proponuje wątek jak wyźej. Poniewarz coraz częściej jest problem z łączeniem się aplikacji z netem, gdzie np teraz opera (w tym samym telefonie z ktorego naviexpert sie nie morze połączyć) działa, a oczywiście winnych nie ma. W moim przypadku T-mobile twierdzi, źe z ich strony wszystko jest OK i Naviexpert teź tak twierdzi. Ciekawe jak jest u was?

Proponuje używać jakiejś przeglądarki, która automatycznie sprawdza błędy w pisowni.
mindzik
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 632
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 09:04
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Nokia N8

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez ogromny » niedziela, 31 lip 2011, 13:37

Mindzik a jaką proponujesz? piszę z telefonu, a kolega widzę ma problemy czytania ze zrozumieniem. temat jest zrozumiały i twój post nic nie wnosi do tematu. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano niedziela, 14 sie 2011, 14:23 przez ogromny, łącznie edytowano 1 raz
ogromny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 16 kwi 2011, 21:19
Telefon: avila gps

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez sztaba » niedziela, 31 lip 2011, 18:20

ogromny, temat może i jest zrozumiały, ale błędy ortograficzne, jakie robisz, zdecydowanie zniechęcają do czytania Twoich postów. Wiem, że teraz jest moda na wszelkiego rodzaju dys..., ale pisząc na forum wypadałoby jednak postarać się o w miarę poprawną pisownię.
Avatar użytkownika
sztaba
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 443
Dołączył(a): wtorek, 14 lip 2009, 11:41
Telefon: Samsung Galaxy Young (GT-S6310

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez domel » niedziela, 31 lip 2011, 20:52

Mam telefon w Tmobile i też czasami mam problemy z pobraniem trasy, czasem pasek postępu pobierania pojawia się i tyle...nic isę nie pobiera.
domel
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 161
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 17:26
Telefon: Samsung S5 Neo/Dell Venue 7

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez potworny » niedziela, 31 lip 2011, 22:24

Teraz każdy, kto ma Andruta, może porównać dostępność nawigacji. Powiedzmy, że NE ma problem z serwerami. Odpalamy GN i sprawdzamy, czy kłopoty wynikają z amatorszczyzny dostawcy usług komórkowych (GN nie działa), czy może z profesjonalizmu NE (GN działa).
potworny
 

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez fobo » sobota, 13 sie 2011, 08:17

Od wczorajszego wieczora (piątek przed długim weekendem) NE-Play nie łączy się z serwerem. NE "standardowe" działa.
Sobota przed południem: nadal nie działa, infolinia NE dziś nieczynna, spróbuję zgłosić mailem do NE.
Jak ktoś chciał pojechać z nawigacją NE-Play na długi weekend to niezły początek, chyba że to czarna dziura tylko w Kielcach.

Alleluja 10.55 NE-Play już działa.
Ostatnio edytowano sobota, 13 sie 2011, 09:59 przez fobo, łącznie edytowano 2 razy
fobo
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 62
Dołączył(a): poniedziałek, 6 gru 2010, 07:12
Lokalizacja: Kielce
Telefon: Samsung A3 (SM-A320FL)

Re: Zgłaszamy problemy połączenia aplikacji Naviexpert z int

Postprzez domel » sobota, 13 sie 2011, 09:03

Wczoraj będąc 400km od domu skręciłem na rondzie nie w tą drogę(myślałem że jazda na wprost z powodu remontu jest zamknięta a nie była-ok. zdarza się) no to NE-"Przeliczam trasę" no i tyle...brak paska pobierania trasy. No i tak sobie jadę i jadę a NE nadal przelicza trasę, zrobiłem ręczne przeliczanie i nadal "przelicza". Za chyba drugim ręcznym przeliczeniem pojawił się "Błąd internetu" (zasięg oczywiście był bo to było w krakowie). Jadąc na wyczucie i widząc część mapy na NE która wciąż się przeliczała dojechałem do trasy którą miałem jechać. Gdy na nią wjechałem NE powiedziałą tylko "Jedź prosto"(tutaj padło parę słów uznawanych za niecenzuralne). Ale to jeszcze nic...jadę sobie dalej gdzieś w okolicach Katowic(dodam że te okolice i kraków to miejsca gdzie byłem pierwszy raz) miałem zjechać w prawo i tak też zrobiłem i tutaj nie wiem czy potem było kolejne rozwidlenie czy co ale nagle "Zjechałeś z trasy, przeliczam trasę" no i powtórka z Krakowa- zero faktycznego pobierania trasy i tak znowu trochę przejechałem, nic się nie przeliczyło to włączyłem GN. Oczywiście trasa bez problemu się ściągnęła, wybrałem alternatywną...żeby nie było GN później też mnie zawiodła tyle że jakością map/nawigowania ale chociaż w przeciwieństwie do NE nawigowała!
domel
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 161
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 17:26
Telefon: Samsung S5 Neo/Dell Venue 7

Następna strona

Powrót do Archiwum 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert