Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Konto użytkownika

Konto użytkownika

Postprzez konrad » piątek, 22 cze 2012, 17:30

Dlaczego przeniesienia konta (czyt. używać NE na różnych urządzeniach) można dokonywać tylko raz na godzinę?
Za każdym razem kiedy zmieniam urządzenie telefon -> inny telefon-> tablet i z powrotem na pierwszy telefon to za każdym razem trzeba przenosić konto i podawać swój nr identyfikacyjny oraz hasło i za każdym razem trzeba czekać przynajmniej godzinę. Będąc w trasie z jakiś tam przyczyn zmieniam telefon na inny i jestem zmuszony do wprowadzania 10 cyfrowego ID i 8 cyfrowego hasła. Nie wiem czy ktoś pamięta te kody na pamięć ja np NIE i nie zawsze tak jest że będę miał zapisane te cyferki i w takim przypadku jestem pozbawiony możliwości dalszej nawigacji choć mam wykupiony abonament. W przypadku gdy mam zapisane ID i hasło, lub je pamiętam to przy próbie powrotu do poprzedniego telefonu lub jeszcze innego jestem zmuszony do godzinnego postoju ( co w efekcie zwiększa drastycznie mój czas podróży) ponieważ przeniesienia konta można dokonać tylko raz na godzinę.
Trochę z tym jest nie halo. Uważam że będąc zarejestrowanym użytkownikiem z wykupionym abonamentem powinienem mieć prawo do bardziej płynnego używanie NE na różnych urządzeniach.
Może się jednak mylę? czy ktoś mnie oświeci?

Dodam jeszcze że już miałem taki przypadek po zainstalowaniu bata 8. Ta rzeczona 8-ka po drodze mi się zawiesiła i chciałem uruchomić NE7 i niestety dostałem komunikat iż konto jest nieaktywne i musiałem podać ID i hasło których oczywiście nie pamiętałem. Dalej pojechałem bez nawigacji czyli porażka dla NE
Szóstym zmysłem człowieka jest chęć zaspokojenia pięciu pozostałych
konrad
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 86
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 08:31
Telefon: HTC Desire HD

Re: Konto użytkownika

Postprzez KasiaD » poniedziałek, 25 cze 2012, 14:12

W przypadku, gdy Twoje dane rejestracyjne zostaną utracone lub np. zgubione (a takie przypadki się zdarzały) - możliwość przeniesienia konta raz na godzinę jest zabezpieczeniem przed nagminnym przenoszeniem kont przez nieprawowitych właścicieli.

Jeżeli zdarzy się taki przypadek jak opisałeś, pamiętaj, że w ciągu dnia możesz zadzwonić na infolinię, konsultanci pomogą Tobie szybko odzyskać dane rejestracyjne oraz szybciej przenieść konto, jak tylko potwierdzą Twoje dane osobowe, które wpisywałeś dokańczając rejestrację lub wykupując abonament.

Ponadto w każdej chwili możesz skorzystać z mailowego przypomnienia ID i hasła w aplikacji. Jesteś posiadaczem androida i podejrzewam, że jako harduser masz możliwość sprawdzenia maila w telefonie.
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9


Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert