Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia map

Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia map

Postprzez WoofeR » niedziela, 19 sie 2012, 11:02

Witam,

Na jednym z większych forów Internetowych traktujących o systemie Android, w temacie o aplikacji NaviExpert powstał pomysł stworzenia i wysłania do zarządu NaviExpert petycji w sprawie przyspieszenia procesu uaktualnienia map. Wiemy jak bardzo NE stracił, jak bardzo pogorszyły się opinie na temat programu w momencie, gdy użytkownicy aplikacji zostali z dnia na dzień bez wcześniejszego powiadomienia przełączeni na nowe mapy. Wszyscy na tym straciliśmy o czym świadczy wiele uwag i komentarzy na tym forum.

Poniżej treść petycji.

Zaniepokojeni użytkownicy 20.08.2012
nawigacji NaviExpert


Zarząd NaviExpert sp. z o. o.
Ul. Dobrzyckiego 4
61-692 Poznań


PETYCJA W SPRAWIE UAKTUALNIENIA MAP W NAWIGACJI

My, niżej podpisani użytkownicy nawigacji NaviExpert, zwracamy się z uprzejmą prośbą o możliwie najszybsze uaktualnienie map Emapa, które zostały wprowadzone do Waszego produktu, bez wcześniejszego powiadomienia o takim zamiarze nas – obecnych użytkowników nawigacji NaviExpert.
Zmiana dostawcy map spowodowała gorszą naszym zdaniem jakość produktu, niż w chwili kiedy decydowaliśmy się na zakup abonamentów i kiedy dostawcą map była firma Imagis. Mapy są integralną częścią nawigacji, a obecnie przez Was używane są naszym zdaniem mniej aktualne. Dodatkowo chcemy podkreślić, że jako świadomi konsumenci, zakupu abonamentów przed zmianą dostawcy map, dokonywaliśmy będąc przekonani o odpowiedniej jakości oferowanego przez Państwa firmę produktu. Przekonanie to zostało mocno zachwiane z chwilą ogłoszenia NaviExpert v 8.0, jako wersji finalnej, z dużą ilością błędów zarówno w samej aplikacji, jak i na „nowych” mapach. Stan ten utrzymuje się od 01.06.2012, czyli od wydania przez Państwa finalnej wersji nawigacji NaviExpert v8.0
Duża ilość błędów i braków na mapach Emapa ,w porównaniu do map Imagis została zauważona nie tylko przez nas, niżej podpisanych w codziennym korzystaniu z Waszego produktu, ale przede wszystkim przez zarejestrowanych na Waszym forum użytkowników NE, zgłaszających liczne błędy i braki, a także przez Waszych pracowników, obiecujących szybkie wprowadzanie zgłaszanych poprawek na mapach, przyznając tym samym rację co do zaistniałej sytuacji:

Zobacz wątek - Nowe Mapy w NaviExpert i nowa wersja aplikacji - ZAPOWIEDŹ - Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert
Zobacz wątek - NaviExpert 8.0 - poprawki - Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert
Zobacz wątek - 8.0 - OFF Topic - Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Oraz od ogłoszenia wersji 8.0 jako finalnej w wątku „Zgłaszamy remonty i błędy na mapach”:

Zobacz wątek - Zgłaszamy remonty i błędy na mapach - Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Jak zaistniała sytuacja po zmianie dostawcy map ma się do Waszego hasła umieszczonego na stronie głównej, które brzmi: „Zawsze aktualne mapy” ?

Rozgoryczeni faktem takiej ilości błędów i braków na mapach Emapa, niektórzy z nas – Waszych stałych klientów, w ogóle zastanawiają się, czy jeszcze kiedykolwiek korzystać z Waszych usług. Rozczarowanie oferowanym poziomem aktualności map, pogłębia fakt, że mapy z tak dużą ilością błędów i braków zostały oferowane nam nie w wersji beta, jak miało to miejsce wcześniej, tylko od 01.06.2012 w wersji ogłoszonej jako finalna – w trakcie trwania umowy. Dla nas jest to nadal niedopracowana wersja beta i tak powinna być traktowana.

Proponujemy wydłużenie czasu aktywności abonamentów, które zostały zakupione przed zmianą dostawcy map, lub jako zadośćuczynienie przekazanie przez NaviExpert dodatkowych, darmowych abonamentów użytkownikom z aktywnymi abonamentami, o czas jaki potrzebny jest na wyrównanie poziomu jakości map nowego dostawcy, do jakości za którą zapłaciliśmy. Takie samo rozwiązanie proponujemy w stosunku do użytkowników, którym abonamenty wygasły po 01.06.2012.

Z wyrazami szacunku niżej podpisani:
....


Wszystkich zainteresowanych proszę o przesłanie na PW numerów ID, a ja prześlę je dalej do twórcy petycji, tak by móc ją złożyć w najbliższych dniach.
Avatar użytkownika
WoofeR
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 87
Dołączył(a): poniedziałek, 5 lip 2010, 19:42
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów
Telefon: HTC One X, iPhone 5

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez ALEX » niedziela, 19 sie 2012, 12:42

Przed wysłaniem proponuję poprosić kogoś bieglej władającego językiem polskim aby poprawił błędy oraz przeredagował niektóre fragmenty tak, by stały się zrozumiałe.
The mind is like a parachute - it works better when it's open.
ALEX
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1895
Dołączył(a): poniedziałek, 20 lip 2009, 19:14
Lokalizacja: Szczecin

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez mentos11 » niedziela, 19 sie 2012, 14:03

Ciekawy jestem ile osób się podpisze pod petycja.
Część z was pewnie jest niezadowolona z zmiany dostawcy map ale ten ze tak powiem krok wstecz pozwoli zrobić dwa kroki w przodu NE, wiem trochę to enigmatyczne ale niedługo powinno się wyjaśnić ;)
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez sztaba » niedziela, 19 sie 2012, 18:36

tylko, że to Wasze „niedługo” trwa już trochę za długo :( jak pojawia się konkretne pytanie o datę, to nabieracie wody w usta. Sam piszesz „powinno się poprawić”, czyli nie masz żadnej pewności. Inaczej napisałbyś „poprawi się”.
Nie wierzę w skuteczność tej petycji.
Avatar użytkownika
sztaba
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 434
Dołączył(a): wtorek, 14 lip 2009, 11:41
Telefon: Samsung Galaxy Young (GT-S6310

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez Kri$ » niedziela, 19 sie 2012, 20:04

ALEX - bardzo żałuję, że nie uważałeś na polskim, gdy nauczyciel mówił o zdaniach złożonych. Brakuje przecinka przed aby.
Avatar użytkownika
Kri$
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): środa, 7 wrz 2011, 17:27
Lokalizacja: Śląsk Wrocław
Telefon: NoteEdge & iP6s+

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez DantE » niedziela, 19 sie 2012, 20:06

mentos11 napisał(a):Część z was pewnie jest niezadowolona z zmiany dostawcy map ale ten ze tak powiem krok wstecz pozwoli zrobić dwa kroki w przodu NE


Takie tłumaczenie można by przyjąć przy darmowym oprogramowaniu. Jeśli za używanie programu się płaci to należ oczekiwać, że kolejne wersje będą przynajmniej nie gorsze niż poprzednie, nie mówiąc już że ma się prawo oczekiwać, że będą lepsze.
Petycja nie przyniesie skutku, bo firmy się nimi nie przejmują do czasu aż nie mają wpływu na sprzedaż.
DantE
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 6 lis 2009, 19:17
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Samsung Galaxy SII

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez mentos11 » niedziela, 19 sie 2012, 20:37

DantE mieszkasz w Warszawie to powiedz, czy jest tak tragicznie z mapami?
Według mnie jest nawet lepiej niż było.
A jak jest źle i są błędy to zgłoście je , przecież to jest w waszym interesie.
A jeśli się pytacie kiedy będzie lepiej, niech każdy sobie sam odpowie bo jak dla mnie to jest lepiej, a jak jest jakiś błąd to korzystam z opcji zgłoś poprawkę /remont i po sprawie ;)
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez DantE » niedziela, 19 sie 2012, 21:56

Oczywiście mówienie że mapy są tragiczne jest niesprawiedliwe. Prawdą jest też, że po zmianie map musiałem w swojej najbliższej okolicy zgłosić 2-3 kwiatki w rodzaju nieistniejąca ulica czy skręt niemożliwy do wykonania na skrzyżowaniu aby w ogóle dało się w sensownie wyznaczyć trasę - wcześniej tych błędów nie było. Oczywiście błędy zgłaszam, ale mento11 trzeba też zrozumieć niezadowolenie innych osób gdy muszą zgłaszać błędy, których nie było na wcześniejszej wersji mapy. Moja wypowiedź nie dotyczyła jakości map, a jedynie twojego tłumaczenia, że użytkownicy powinni godzić się na mapy, które w ich opinii są gorsze bo później będzie lepiej.
DantE
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 151
Dołączył(a): piątek, 6 lis 2009, 19:17
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Samsung Galaxy SII

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez mentos11 » niedziela, 19 sie 2012, 22:38

Źle mnie rozumiecie, nie mówię że macie się godzić na gorsze mapy i czekać aż zostaną poprawione, dostawca map został zmieniony i nie będzie powrotu do map imagisu, błędy które są można zgłaszać lub poczekać aż poprawi je emapa.
Więcej pisać i wyjaśniać nie będę bo nie jestem pracownikiem NE i chyba nie ja powinienem wyjaśniać powody zmiany map.
Avatar użytkownika
mentos11
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2961
Dołączył(a): piątek, 20 sie 2010, 08:02
Lokalizacja: Wawa
Telefon: moto g

Re: Petycja do zarządu NaviExpert w sprawie uaktualnienia ma

Postprzez KasiaP » poniedziałek, 20 sie 2012, 17:48

Szanowni, wiemy o petycji i wiemy również, że mówicie w niej o swoich realnych problemach. Wasze zadowolenie z aplikacji jest dla nas istotne, bo to właśnie dla Was ją tworzymy i zmieniamy. Prosimy, dajcie nam chwilę, byśmy mogli się w pełni odnieść do tematu.
KasiaP
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 57
Dołączył(a): poniedziałek, 10 paź 2011, 11:07
Telefon: Samsung Galaxy S

Następna strona

Powrót do Wolna strefa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert