Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Program nie odtwarza dźwięków.

Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez admin » środa, 24 cze 2009, 18:12

Proszę upewnić się, że w telefonie ustawiony jest głośny profil dzwonków, np. Na zewnątrz. Na niektórych telefonach możliwe jest także włączanie/wyłączanie dźwięku w ustawieniach gier i aplikacji - tutaj dźwięk także musi być włączony.
admin
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 42
Dołączył(a): poniedziałek, 1 cze 2009, 12:57

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez rpietrz » sobota, 11 lip 2009, 11:19

Witam.

z własnego doswiadczenia korzystania z naviexperta od chyba 3 lat oraz navigowania na róznych telefonach symbianowych
nokii zauwazyłem nastepujace kwestie aby dzwiaki działały:
1. W nowszych telefonach po pierwsze nalezy wybrać profil ogólny lub na zewnątrz. Ale tak naprawdę chodzi wg mnie o uaktywnioną następująca opcję w edycji profilu, z którego aktualnie korzystamy: tzw "dzwieki ostrzeżeń" powinny być włączone. Jeśli ta opcja jest wyłączona prosze spróbować zmienić na włączone. A zatem profile->opcje->przystosuj->"dzwieki ostrzezen" ustawiamy na właczone
2. W starszych telefonach trzeba korzystac z naviexperta rzeczywiście w profilu "na zewnątrz" lub "głośnym". Przy czym taka jedna uwaga. Nazwe profilu mozna zmianić. Oznacza to, ze jesli np. korzystamy z telefonu uzytkowanego wczesniej przez inną osobę, ktora zmieniła sobie nazwy profili to moze okazac się, że nie istnieje taka nazwa wsród profili dostepnych w danym urzadzeniu. Trzeba wówczas na zasadzie prób i błedów wybierac poszczególne profile az w końcu naviexpert się "odezwie". Sam akurat miałem taki problem z nokią 6680, gdzie profil "głosny" wystepował pod nazą VIP, bo ktos zmienił mu nazwę. Po zlokalizowaniu odpowiedniego profilu zmieniamy mu nazwe na głosny lub pamietamy, aby wlasnie ten profil był aktywny przy korzystaniu z naviexperta.

To tyle z moje strony.
rpietrz
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1
Dołączył(a): sobota, 11 lip 2009, 10:51

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez thapke » wtorek, 14 lip 2009, 11:01

Witam,

Oto najczęstsze przyczyny braku komunikatów głosowych:
- ustawiony milczący profil głośności w telefonie,
- wyłączony dźwięk w samej aplikacji NaviExpert - przycisk [8],
- wyłączone dźwięki dla aplikacji na telefonach Nokia z serii 40 lub dźwięki ostrzeżeń dla wybranego profilu głośności na Nokiach z serii 60,
- problem ze ściągnięciem dźwięków z serwera podczas instalacji oprogramowania - rozwiązanie: dokonać przeniesienia rejestracji,
- brak karty sim na telefonie Samsung Omnia HD (brak dźwięków w trybie demo NaviExperta ).

Dodatkowo podaję najczęstsze przyczyny zbyt cichych komunikatów głosowych:
- ustawiony dźwięk na zbyt niski poziom w ustawieniach dźwięków NaviExperta (standardowo jest on ustawiony na maksimum),
- ustawiony w telefonie cichy profil głośności,
- ustawiony cichy dźwięk na telefonach SonyEricsson dla uruchamianych aplikacji - zaraz po włączeniu aplikacji NaviExpert lub podczas płynących cicho komunikatów należy zwiększyć głośność przyciskiem umieszczonym na bocznej ściance telefonu.

Pozdrawiam
thapke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 6
Dołączył(a): środa, 24 cze 2009, 14:24

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez swordek » środa, 22 lip 2009, 23:39

Spotkalem sie z tym problemem gdy telefon nie byl skonfigurowany pod GPRS i Naviexpert pobierał mapy po telefonie, podnosząc słuchawkę, sieć ERA, skasowało kolesia na 20 zł zanim się połapał że trzeba zmienić na GPRS.
Podczas połączenia po telefonie głos lektroki nie działał. Po pobraniu mapy i rozłączeniu telefonu nawigacja działąłą z pobraną mapą i głos wrócił.
swordek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 7
Dołączył(a): sobota, 18 lip 2009, 20:03
Lokalizacja: Częstochowa
Telefon: Samsung Galaxy S Adwance

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez kenczorf » poniedziałek, 27 lip 2009, 09:02

thapke napisał(a):Witam,

Dodatkowo podaję najczęstsze przyczyny zbyt cichych komunikatów głosowych:
- ustawiony dźwięk na zbyt niski poziom w ustawieniach dźwięków NaviExperta (standardowo jest on ustawiony na maksimum),
- ustawiony w telefonie cichy profil głośności,
- ustawiony cichy dźwięk na telefonach SonyEricsson dla uruchamianych aplikacji - zaraz po włączeniu aplikacji NaviExpert lub podczas płynących cicho komunikatów należy zwiększyć głośność przyciskiem umieszczonym na bocznej ściance telefonu.

Pozdrawiam

U mnie po instalcja na karcie nie bylo dzwieku..ale gdy przenioslem aplikacje do telefonu dzwiek sie pojawil.
Dzwiek jest za cichy (nie slychac przy otwartch syzbach). Profil jest glosny, aplikacja dzwiek maks jak rowniez telefon. Wersja 4.3.3. jest duzo glosniejsza.
kenczorf
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 41
Dołączył(a): poniedziałek, 27 lip 2009, 07:39
Telefon: LG H815

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez sobies » wtorek, 19 paź 2010, 01:59

Ja mam stały, od kilku lat nie rozwiązany problem. Teraz z naviExpert, Nokia X6 i Toyota Auris. Kiedyś z Nokia map, z OVI map, z Nokia e50 i z tą sama Toyotą. Jak telefon połaczy się z zestawem glośnomówiącym wbudowanym w samochód nawigacja milknie. Słychać nawigację tylko podczas rozmowy telefonicznej. Toyota nie umie pomóc.
Żeby nawigacja mówiła muszę rozłączyć BlueTooth z samochodem. Mogę używać albo nawigacji albo zestawu samochodowego. Nigdy razem (za wyjątkiem czasu gdzy rozmawiam przez telefon).
Czy ktoś z tym sobie poradził?
sobies
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 19 paź 2010, 01:48
Telefon: Huawei P9 Lite 2017

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez vtec_z » wtorek, 19 paź 2010, 09:54

sobies napisał(a):Ja mam stały, od kilku lat nie rozwiązany problem. (...) Jak telefon połaczy się z zestawem glośnomówiącym wbudowanym w samochód nawigacja milknie. Słychać nawigację tylko podczas rozmowy telefonicznej.


Ja używam do mojej Nokii E66 (poprzednio E65) zestawu głośnomówiącego Nokii CK-7W. Ta konfiguracja sprawdza się bardzo dobrze - pierwszeństwo dla rozmów telefonicznych, potem nawigacja, na końcu radio.
Czy sprawdzałeś w NE ustawienie opcji włączenia zestawu głośnomówiącego (Narzędzia->Ustawienia aplikacji->Dźwięk->Zestaw głośnomówiący)?
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez sobies » niedziela, 14 lis 2010, 02:46

Przestawiałem "zestaw głośnomowiący" na tak i na nie kilka razy nic nie pomaga. Może jest tu winna Toyota ale z nią się trudno gada. Mam zestaw głośnomowiący z przyciskami na kierownicy Bluetoth Steering wheel Control (SWC).
sobies
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 5
Dołączył(a): wtorek, 19 paź 2010, 01:48
Telefon: Huawei P9 Lite 2017

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez arekp » sobota, 23 lip 2011, 11:01

Mam ten sam problem. Program nie odtwarza wieków gdy jest podłączony do BT w aucie. Dźwięki są tylko w trakcie rozmowy. Wyk. Zestaw Nokia ck 300. Wygląda na to, że to nie jest problem zestawu ale navi. Może ktoś coś z tym zrobi?
arekp
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1
Dołączył(a): sobota, 23 lip 2011, 10:57

Re: Program nie odtwarza dźwięków.

Postprzez Joanna Welke » wtorek, 26 lip 2011, 12:04

Wśród przyczyn zaistniałej sytuacji można wymienić:

1. Zmianę profilu internetowego lub ustawień w profilu:
Narzędzia->Menadżer aplikacji->Zainstalowane aplikacje->NaviExpert(podświetlić)->Opcje->Zestaw ustawień->Punkt dostępu(wybrać odpowiedni dla operatora*) - należy poprawić te ustawienia
2. NaviExpert ma minimalną głośność - zwiększyć głośność w nawigacji gdy ma być wypowiadany komunikat (za pomocą klawiszy na obudowie danego telefonu):
Ustawienia->Ustawienia aplikacji->Dźwięk
3. Pojawienie się kłopotów z dźwiękiem po aktualizacji nawigacji NaviExpert ->wówczas należy pobrać jeszcze raz dźwięki wchodząc np. na dźwięki ekstremalnie odinstalować i zainstalować raz jeszcze.

*Nazwa profilu internetowego wg operatorów sieci:
T-Mobile-Erainternet bądź Eranet
Plus/Play-Internet
Orange-Internet GPRS
Po wykonaniu powyższych czynności zalecane jest wyłączenie i ponowne uruchomienie telefonu w celu poprawnego zapisania ustawień.

Pozdrawiam
Joanna Welke, NaviExpert
Joanna Welke
Pracownik NaviExpert Pracownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 23
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lip 2011, 19:57

Następna strona

Powrót do Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert