Strona 1 z 1

Sposoby kontaktu z BOK (Biurem Obsługi Klienta)

PostNapisane: piątek, 9 lip 2010, 10:35
przez lnowaczyk
Sposoby kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (BOK)

A. Kontakt elektroniczny
Formularz kontaktowy.
Na stronie http://www.NaviExpert.pl należy wybrać odnośnik „Kontakt” (u góry strony), a następnie wypełnić „Formularz kontaktowy” (http://www.naviexpert.pl/kontakt.html)
E-mail
biuro@naviexpert.pl
Formularz zgłaszania błędu
W razie problemów z aplikacją, zauważenia błędów na mapach, problemów ze sprzętem można skorzystać z Formularza zgłaszania błędu. Jest on dostępny na stronie http://www.NaviExpert.pl ->„Pomoc”->”Zgłoś poprawkę” (http://www.naviexpert.pl/pomoc/zglos-poprawke.html).

B. Kontakt telefoniczny
NaviExpert zapewnia również pomoc telefoniczną poprzez Infolinię.
Infolinia: +48 61 852 33 11
Infolinia dla telefonów komórkowych: +48 693 331 723
Infolinia czynna w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00 do 18.00.

C. Kontakt listowny lub osobisty

Adres siedziby:
NaviExpert sp. z o.o.
ul. Dobrzyckiego 4
61-692 Poznań