Strona 1 z 19

Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: środa, 16 lut 2011, 11:42
przez vtec_z
W dwóch wątkach pojawiają się informacje o błędach w lokalizacji POI i błędnych informacjach o tych punktach:
1. Zgłaszamy remonty i błędy na mapach zglaszamy-remonty-i-bledy-na-mapach-t57.html - ten wątek jest dedykowany raczej informowaniu o błędach związanych z drogami
2. Jakość informacji o POI topic347.html - zakładając wątek chciałem, by służył dyskusji o użytkowaniu bazy POI a nie zgłaszaniu błędów.

Zatem proszę, by błędy związane z POI zgłaszać tutaj :)

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: piątek, 6 maja 2011, 22:53
przez algi
Od jakiegoś czasu obserwuję punkty ogrom punktów POI o nazwie "Bankomat BPS" ale większość z nich jakoś w realu nie widzę...
Także inne nazwy bankomatów czasami istnieją tylko na mapie...

Tylko jakoś mi te POI leżą w dziwnych miejscach - a to na środku skrzyżowania, a to na trawniku obok drogi.
Czy ktoś mógłby to sprawdzić? Może ta warstwa jest jakoś dziwnie przesunięta?

Jeden bankomat jest np. na skrzyżowaniu DK7 Krakowskiej i Nadarzyńskiej w Wólce Kosowskiej.
Kolejny jest na skrzyżowaniu Nadarzyńskiej i Polnej.

Inny Kredyt Banku jest zaznaczony w Warszawie przy ul. Puławskiej - na wschód od wschodniej nitki tuż przed wiaduktem, który prowadzi na zachód w ulicę Rzymowskiego.

Kolejny zaznaczony bankomat Euronetu w Piasecznie nie istnieje - na południe od skrzyżowania "Nowa-Okulickiego z Mleczarska-Powstańców Warszawy".

Prośba do jeżdżących dużo po miastach - zwróćcie uwagi na bankomaty - może zweryfikujcie przy okazji to co pokazuje NE i to co jest w rzeczywistości...

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: sobota, 7 maja 2011, 15:18
przez ALEX
Mam aplikację wyszukującą bankomaty. Dane o nowych bankomatach pojawiają się od razu. Godziny "otwarcia" również. NE nie wie nawet o takich sprzed roku. Szkoda czasu na zgłaszanie - nie tędy droga...

IKEA Katowice

PostNapisane: poniedziałek, 9 maja 2011, 07:49
przez adik
POI IKEA Katowice jest zlokalizowany dobrze (Roździenskiego 95), natomiast restauracja IKEA wg NE jest na Roździeńskiego 9.
I sklep i restauracja znajdują się w jednym miejscu tj. Roździeńskiego 95.

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: poniedziałek, 18 lip 2011, 19:04
przez algi
Tu [ http://maps.google.pl/maps?q=52.048651, ... num=1&z=17 ] jest:

1. STACJA PALIW WADEX
http://wikimapia.org/11793654/pl/Stacja-paliw

2. BANKOMAT (Bank Spółdzielczy Piaseczno)

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: poniedziałek, 18 lip 2011, 19:07
przez algi
I tutaj także Bankomat Banku Spółdzielczego w Piasecznie

http://wikimapia.org/11342087/pl/Bankomat

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: piątek, 18 lis 2011, 21:21
przez olowpb
Witam.
Na jakiej zasadzie są dodawane punkty POI w NE i czy ewentualne uwagi należy zgłaszać tutaj czy w jakiś inny sposób?

Od siebie dodam że przy wyszukaniu najbliższych kin w Bytomiu NE wskazuje kino Gloria i Bałtyk które już nie funkcjonują.
Brak natomiast Cinema City w CH Agora na pl. Kościuszki 1.

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: piątek, 18 lis 2011, 21:54
przez algi
Możesz zgłaszać tutaj na forum albo przez formularz na stronie Naviexperta.

Duża część POI jest dostarczana przez dostawcę map a także przez sieć e-sieci.pl

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: niedziela, 27 lis 2011, 16:28
przez olowpb
Bytom, stacja paliw przy ul. Miarki.
Proszę o uzupełnienie informacji:
Lotos Optima, 24h, ul. Miarki 2a, PB95 i ON

Re: Błędy w informacjach o POI

PostNapisane: czwartek, 8 gru 2011, 09:12
przez olowpb
Bytom

Centrum Handlowe Agora na pl. Kościuszki 1 działa od ponad roku a nie ma go w POI.
Proszę zatem o dodanie:
CH Agora, pl. Kościuszki 1, tel. 32 3962 600, http://www.agorabytom.pl, gps: E 18°55'09" N 50°20'51"
a także parkingu CH Agora, który z pewnych względów nie jest integralną częścią budynku samego centrum
parking CH Agora "Kwartał", ul. Webera, gps: E 18°55'16" N 50°20'54"