Strona 5 z 5

Re: Przeliczanie trasy w czasie jazdy

PostNapisane: środa, 6 paź 2010, 16:53
przez KasiaD
vtec_z, a no przykładowo, w sytuacji którą opisałeś, przy poruszaniu się po drodze wąskiej, bez wyznaczonych pasów ruchu, opcja z zawróceniem w ogóle nie byłaby brana pod uwagę.

Re: Przeliczanie trasy w czasie jazdy

PostNapisane: środa, 6 paź 2010, 17:09
przez vtec_z
Aaaaa, to nie chodzi o kategorię drogi (to dość ścisłe pojęcie) tylko o to jak ona wygląda ta droga.
Czy NE dysponuje danymi na ten temat? Może i tak skoro od czasu do czasu słychać coś o asystencie pasa ruchu ;)

Re: Przeliczanie trasy w czasie jazdy

PostNapisane: środa, 6 paź 2010, 20:50
przez Marian
mentos11 napisał(a):Cały ten manewr z zawracaniem wziął się z opóźnienia od momentu zgłoszenia ponownego wyliczenia trasy do momentu rozpoczęcia nawigacji na telefonie...
...Widzę że problem jest chyba nierozwiązalny :(
A może po prostu wyeliminować (lub przynajmniej znacznie zredukować) to opóźnienie? Bo jest ono chyba zależne od wielkości transferu i szybkości przetwarzania odebranych danych. A co ma w nich największy udział? Czy aby nie mapa?

Re: Przeliczanie trasy w czasie jazdy

PostNapisane: środa, 17 lis 2010, 17:56
przez KasiaD
vtec_z napisał(a):Aaaaa, to nie chodzi o kategorię drogi (to dość ścisłe pojęcie) tylko o to jak ona wygląda ta droga.
Czy NE dysponuje danymi na ten temat? Może i tak skoro od czasu do czasu słychać coś o asystencie pasa ruchu ;)


i kategorię i jej wygląd... o odległość do manewru... co do APR, Hania już wielokrotnie wypowiadała się na ten temat ;)