Strona 1 z 3

Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: środa, 24 cze 2009, 18:53
przez admin
Nie, usługa transmisji danych gprs jest w standardowej ofercie prawie wszystkich operatorów (z wyjątkiem Sami Swoi). W przypadku niektórych operatorów może być jednak konieczne bezpłatne aktywowanie usługi transmisji danych gprs.

PostNapisane: czwartek, 9 cze 2011, 11:59
przez zivers
miałem naviexpert na innym telefonie 2 dni, zmienłem telefon, nie używam [...] i juz 3 miesiąc zabiera mi po 14+ zł z konta

Edit
Na forum nie używamy wulgarnego słownictwa, pierwsze ostrzeżenie, potem będzie ban- Hakari

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: czwartek, 9 cze 2011, 12:08
przez bartek
Usługę aktywowałeś u operatora. Usługa o ile nie zostanie wypowiedziana jest przedłużana na kolejne miesiące. Skontaktuj się z operatorem w celu wyjaśnienia sytuacji/ wyłączenia usługi.

*jakkolwiek wzburzony byś nie był słowa niecenzuralne nie są dozwolone na tym forum.

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: niedziela, 10 lip 2011, 17:15
przez Joanna Welke
Dezaktywacja subskrypcji możliwa jest wyłącznie poprzez jej samodzielne wyłączenie. W tym celu należy dostosować się do następujących zaleceń:
- umieścić w telefonie kartę SIM dla której wykupiono subskrypcję,
- uruchomić aplikację NaviExpert Play/ NaviExpert Era Premium [w przypadku usunięcia aplikacji z telefonie należy ją zainstalować ponownie a następnie wprowadzić swoje dotychczasowe dane rejestracyjne],
- wybrać z głównego menu Narzędzia/Ustawienia -> Moje konto -> Dostęp/Zakup przez SMS -> Subskrypcja/Nawigacja 1 miesiąc-wyłącz,
- zatwierdzić wybór.
Wyłączenia subskrypcji można dokonać w dowolnym momencie jej trwania. Po wyłączeniu subskrypcji korzystanie z usługi nawigacji możliwe jest do końca okresu rozliczeniowego z operatorem sieci GSM.
Usunięcie aplikacji NaviExpert z telefonu nie jest równoznaczne z wyłączeniem subskrypcji.

Pozdrawiam
Joanna Welke, NaviExpert

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: niedziela, 10 lip 2011, 18:32
przez mentos11
Pani Joanno a gdzie avatar pracownika NE?
Czyzby nie lubiła Pani czerwonego krawacika :)

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: niedziela, 10 lip 2011, 19:00
przez ALEX
Jest i Asia :)

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: wtorek, 12 lip 2011, 17:48
przez intimo
Bardzo profesjonalna odpowiedź Pani Joanno, więcej takich i to na każde postawione przez Nas pytanie.

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: piątek, 2 wrz 2011, 17:21
przez Matiuss
Joanna Welke napisał(a):- wybrać z głównego menu Narzędzia/Ustawienia -> Moje konto -> Dostęp/Zakup przez SMS -> Subskrypcja/Nawigacja 1 miesiąc-wyłącz,



Działam zgodznie z tą instrukcją
Wchodze w NE > Narzędzia > Moje konto > Zakup przez SMS i tam mam dostępne następujące opcje:
Bezpłatny test nawigacji
NaviPlan PL 4 dni (cena z vat)
NaviPlan PL 1 miesiąc (cena z vat)
NaviPlan Urban 12 miesięcy (cena z vat)
Rabaty w podróży
Głos Dżoana (cena z vat)
Głos Śląski Instruktor (cena z vat)

I nic więcej czy to oznacza że nie mam zakupionego pakietu NE i nie musze wyłaczać czy też muszę w jakiś inny sposób zrezugnowac z usługi

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: piątek, 2 wrz 2011, 17:53
przez mentos11
Rozumiem ze masz brandowana nawigacje z jakieś sieci i usługa jest włączona i chcesz ja wyłączyć?

Re: Czy korzystanie z NaviExpert wymaga umowy z operatorem?

PostNapisane: sobota, 3 wrz 2011, 10:02
przez Matiuss
mentos11 napisał(a):Rozumiem ze masz brandowana nawigacje z jakieś sieci i usługa jest włączona i chcesz ja wyłączyć?


Zgadza się zakupiłem telefon w T-mobile ale mam w nim włożoną karte z Orange i nie wiem jak wyłączyć ta nawigacje żeby mnie nie pobierała zaraz pieniedzy a także jeżeli trzeba wyłaczać u operatora sieci to nie wiem do którego się teraz wybrać :/