Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Migracja kont z getne.pl do Google Play

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Borg » środa, 3 gru 2014, 10:58

Tak potwierdzam że pakiety extra przeszły ale nie dam sobie głowy uciąć czy 1 godzina nie uciekła bo wydawało mi się że mam 130 h a pokazuje teraz 129 ale to pikuś i tak jeszcze 3 lata pakietów innych mam :).
Od 2006 z NE na:
SE T68i/SE K750/SE P990/SE P1i/HTC HD/HTC Desire/HTC Sensation/Sony Xperia Z1/LG G3/Asus ZF2/Samsung Galaxy S7/S8/HTC U11/Huawei P30/P30 PRO/iPhone 12
Borg
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 190
Dołączył(a): niedziela, 9 sie 2009, 22:30
Telefon: P30 Pro

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Johnny » piątek, 5 gru 2014, 20:25

Dobra, przebrnąłem w końcu przez te 16 stron po to aby się dowiedzieć, że nikt o to jeszcze nie pytał... Co z fakturą na zakup NE z Play Store? Kupując rok temu NE przez Waszą stronę, nie było problemu z uzyskaniem od Was faktury. Dzisiaj, przed wyjazdem w trasę wywaliło mi komunikat "brak aktywnej usługi nawigacji". Nie zauważyłem, że mi się abonament skończył (swoją drogą to fajnie byłoby dostawać chociaż jakiś email informujący o zbliżającej się dacie wygaśnięcia usługi) więc teraz myślę czy da się zmigrować na nieaktywnej usłudze NE czy też najpierw reaktywować tradycyjną metodą a później zmigrować? Chodzi mi też oczywiście o zakup NE na firmę a co za tym idzie, uzyskania dokumentu faktury. W Play Store, po zakupie dostajemy tylko potwierdzenie z kwotą, na email ale to potwierdzenie fakturą nie jest.

Druga sprawa. Rozumiem, że każda zmiana romu urządzenia wiąże się z ponownym kontaktem z Waszą pomocą w celu ponownego uruchomienia aplikacji na nowej wersji systemu?
Johnny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 12
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lip 2014, 13:56
Telefon: Asus Nexus 7 3G (2012)

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez pwlsrs » sobota, 6 gru 2014, 15:12

Przeniosłem usługę na tablet i spowrotem na smartfona i ponad 200 godz. extra poszło się bujać, to tak ma działać?
Avatar użytkownika
pwlsrs
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 286
Dołączył(a): wtorek, 27 gru 2011, 07:49
Telefon: LG G2

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Qbek » sobota, 6 gru 2014, 16:47

Pracują nad tym. Te godziny zostają na serwerze, wiec je odzyskasz :)

from TT
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2297
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez pwlsrs » niedziela, 7 gru 2014, 09:38

@up, fajnie by było. Pytanie co się stanie z zebranymi w międzyczasie kolejnymi godzinami, też pójdą się bujać? Nie ukrywam że trochę to potrafi zniechęcić przed włączeniem NE na trasach, które znasz i sama idea "zbieractwa" bierze łeb. Bo po co się produkować skoro wcześniej czy później zrobię ze smatrfonem coś co spowoduje kolejny reset godzin extra...
Avatar użytkownika
pwlsrs
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 286
Dołączył(a): wtorek, 27 gru 2011, 07:49
Telefon: LG G2

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Qbek » niedziela, 7 gru 2014, 10:00

Jak napisałem wcześniej, wszystkie godziny systematycznie sumują się na serwerze i nic nie ginie.

from TT
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2297
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez pwlsrs » niedziela, 7 gru 2014, 14:41

A skąd to info? Coś mi umknęło?
Avatar użytkownika
pwlsrs
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 286
Dołączył(a): wtorek, 27 gru 2011, 07:49
Telefon: LG G2

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Qbek » niedziela, 7 gru 2014, 16:07

Byłbym zdziwiony, gdybyś miał dostęp do moich PW ;)

from TT
Avatar użytkownika
Qbek
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2297
Dołączył(a): niedziela, 12 lip 2009, 15:58
Telefon: LG Leon oraz Xperia Z3 dual

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 8 gru 2014, 11:17

Johnny napisał(a):Dobra, przebrnąłem w końcu przez te 16 stron po to aby się dowiedzieć, że nikt o to jeszcze nie pytał... Co z fakturą na zakup NE z Play Store? Kupując rok temu NE przez Waszą stronę, nie było problemu z uzyskaniem od Was faktury. Dzisiaj, przed wyjazdem w trasę wywaliło mi komunikat "brak aktywnej usługi nawigacji". Nie zauważyłem, że mi się abonament skończył (swoją drogą to fajnie byłoby dostawać chociaż jakiś email informujący o zbliżającej się dacie wygaśnięcia usługi) więc teraz myślę czy da się zmigrować na nieaktywnej usłudze NE czy też najpierw reaktywować tradycyjną metodą a później zmigrować? Chodzi mi też oczywiście o zakup NE na firmę a co za tym idzie, uzyskania dokumentu faktury. W Play Store, po zakupie dostajemy tylko potwierdzenie z kwotą, na email ale to potwierdzenie fakturą nie jest.


Na chwilę obecną dokumenty potwierdzające zakup usługi w sklepie Google Play dostępne są pod adresem: https://support.google.com/googleplay/a ... 0369?hl=pl

Proszę wydrukować fakturę oraz dołączyć do niej wydruk z karty kredytowej potwierdzający zakup aplikacji.

Na podstawie tych dokumentów księgowość będzie mogła zaliczyć wydatek na zakup aplikacji NaviExpert w sklepie Google Play w koszty uzyskania przychodów.

Jeśli jednak zależy Ci na tradycyjnej fakturze, dokonaj zakupy poprzez getne.pl

Johnny napisał(a):Druga sprawa. Rozumiem, że każda zmiana romu urządzenia wiąże się z ponownym kontaktem z Waszą pomocą w celu ponownego uruchomienia aplikacji na nowej wersji systemu?


Posiadając NaviExpert z Google Play nie powinno być z tym problemu. Należy jednak pamiętać, by po zmianie romu zalogować się na konto Google, z którego dokonano zakupu usługi - wtedy odtworzy się automatycznie. Sytuacje wyjątkowe zdarzają się wówczas, kiedy uprzednio usługa była przez nas przydzielona lub przenoszona ręcznie. Wtedy potrzebna będzie nasza interwencja.

Jednocześnie chciałbym przypomnieć, że nie wspieramy modyfikowanych romów i nie możemy dać gwarancji, że NaviExpert będzie poprawnie działał na nieoryginalnym sofcie systemowym.
Lukasz NE
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Re: Migracja kont z getne.pl do Google Play

Postprzez Lukasz NE » poniedziałek, 8 gru 2014, 11:22

pwlsrs napisał(a):Przeniosłem usługę na tablet i spowrotem na smartfona i ponad 200 godz. extra poszło się bujać, to tak ma działać?


pwlsrs, daj mi znać na PW na jaki email zarejestrowany jesteś w NE lub jaki masz numer ID. Przywrócimy Twoje godziny. Przepraszam jednocześnie za kłopot, pracujemy nad jego rozwiązaniem.
Lukasz NE
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1334
Dołączył(a): wtorek, 18 cze 2013, 12:37
Telefon: Nexus 5

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Aktualności

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert