Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telefon?

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez vtec_z » środa, 1 wrz 2010, 13:40

ulmus102 napisał(a):czy będzie dostęp do beta5?


Ten dostęp jest: beta/getne.pl
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez Wojtex16 » środa, 1 wrz 2010, 18:33

Podałeś zły adres. Prawidłowy to: http://beta.getne.pl
Wojtex16
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 95
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 02:02
Lokalizacja: Katowice
Telefon: Nokia Lumia 930

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez vtec_z » czwartek, 2 wrz 2010, 12:03

Wojtex16 napisał(a):Podałeś zły adres. Prawidłowy to: http://beta.getne.pl


Dziękuję za porawkę i wrzucenie działającego linku. :)
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez vtec_z » czwartek, 2 wrz 2010, 12:12

lnowaczyk napisał(a):
pomidorwawa napisał(a):Witam,

Korzystam z NE od dwóch lat. W tej chwili przedłużyłem umowę z operatorem i razem z nowym aparatem dostałem 6 miesięcznego NE za free. Problem polega na tym, że mam na tego 6 miesięcznego NE nowe ID. Na starym ID ( w poprzednim telefonie) mam uzbierane punkty oraz promocyjną wersję NE na 14 dni z akcji SMS.
Nie chcę stracić tego a jednocześnie mieć możliwość korzystania z otrzymanej wersji 6 miesięcznej oraz otrzymanych punktów.
Pytanie jak mogę to połączyć. Czy jest taka opcja.

Jest możliwość przeniesienia abonamentu startowego na dotychczasowy numer ID pod warunkiem, że abonament nie został jeszcze aktywowany na nowym ID (nie wyznaczono trasy).
Należy skorzystać z opcji przeniesienia konta w aplikacji NaviExpert (Narzędzie->Moje konto->Przeniesienie konta) i podać dotychczasowe dane. Abonament wraz z nowymi PP zostanie automatycznie dopisany do "starego" ID.


Proszę o uściślenie i ewentualne poprawienie mojego rozumowania.
Właściwy sposób postępowania to:
1. w telefonie nie mam żadnej czynnej wersji NE
2. rejestruję nowy abonament z poziomu NE (tworzę nowe konto z nowym ID), ale nie wyznaczam żadnej nowej trasy (warunek konieczny)
3. w menu [Przeniesienie konta] wpisuję dane starego konta
4. od tej pory NE w moim telefonie jest rozpoznawane ze starym ID

Czy możliwe jest dopisanie do mojego konta w telefonie z czynnym NE nowego abonamentu startowego bez usuwania aplikacji poprzednio uruchomionej? Tak byłoby łatwiej.
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez lnowaczyk » poniedziałek, 6 wrz 2010, 15:41

vtec_z napisał(a):
lnowaczyk napisał(a):Jest możliwość przeniesienia abonamentu startowego na dotychczasowy numer ID pod warunkiem, że abonament nie został jeszcze aktywowany na nowym ID (nie wyznaczono trasy).
Należy skorzystać z opcji przeniesienia konta w aplikacji NaviExpert (Narzędzie->Moje konto->Przeniesienie konta) i podać dotychczasowe dane. Abonament wraz z nowymi PP zostanie automatycznie dopisany do "starego" ID.


Proszę o uściślenie i ewentualne poprawienie mojego rozumowania.
Właściwy sposób postępowania to:
1. w telefonie nie mam żadnej czynnej wersji NE
2. rejestruję nowy abonament z poziomu NE (tworzę nowe konto z nowym ID), ale nie wyznaczam żadnej nowej trasy (warunek konieczny)
3. w menu [Przeniesienie konta] wpisuję dane starego konta
4. od tej pory NE w moim telefonie jest rozpoznawane ze starym ID

Czy możliwe jest dopisanie do mojego konta w telefonie z czynnym NE nowego abonamentu startowego bez usuwania aplikacji poprzednio uruchomionej? Tak byłoby łatwiej.

1. na nowym telefonie, do którego jest przypisany abonament startowy, korzystamy w programie NaviExpert z opcji Przeniesienia konta (Narzędzie->Moje konto->Przeniesienie konta)
2. Podajemy dotychczasowe dane (ID i hasło z NaviExperta). Abonament startowy wraz z nowymi PP zostanie automatycznie dopisany do "starego" ID.
lnowaczyk
 

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez vtec_z » poniedziałek, 6 wrz 2010, 15:56

Głupio zapytałem, bo jeżeli do telefonu z czynnym NE i utworzonym kontem (starym) dopisuję nową licencję przez wpisanie jej kodu dostępu - i tyle.
First man, then machine (Soichiro Honda)
Avatar użytkownika
vtec_z
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 976
Dołączył(a): czwartek, 10 wrz 2009, 07:51
Lokalizacja: Warszawa
Telefon: Lumia 640XL LTE

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » piątek, 17 wrz 2010, 15:52

Przed wprowadzeniem kodu usługi warto jest sprawdzić aktualnie używane w aplikacji konto opcją Pokaż ID.

Usługa wprowadzana poprzez kod przypisywana jest zawsze do konta aktualnie uruchomionego w aplikacji.

Jeżeli zakupimy telefon u operatora z abonamentem startowym procedura jest trochę inna. Taka usługa przypisywana jest do numeru IMEI telefonu i po zarejestrowaniu się jest przypisywana automatycznie do konta. Jeżeli jakieś stare konto z aktywną jeszcze usługą, to przed ułożeniem trasy (przed aktywowaniem abonamentu) w nowym telefonie wystarczy przenieść stare konto do aplikacji, usługa startowa zostanie przepisana do starego konta.
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez pigula630 » wtorek, 12 paź 2010, 18:59

Witam,

a ten abonament startowy na jakiej zasadzie działa??

kupiłem 2 dni temu samsung s8500 WAVE i mam tak:

Mapa Polski: abonament startowy 6 m-cy
komunikacja: brak
Mapa Europy: brak
bezpłatne: przeglądanie mapy polski, wyszukiwanie poi i adresów przesyłanie punktów GPS

i rabat na przedłużenie wynosi 20zł.

Pytanie brzmi czy ta 6 miesięczna usługa startowa jest bezpłatna??
pigula630
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 12 paź 2010, 18:42
Telefon: s8500 wave

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » środa, 13 paź 2010, 13:47

Abonament startowy jest całkowicie bezpłatny i załączany promocyjnie do zakupionego telefonu - tutaj Samsunga Wave. Abonament startowy jest odpowiednikiem NaviPlanu, w pakiecie jest nawigacja samochodowa i piesza. Jest aktywowany w momencie ułożenia trasy i ważny (w tym przypadku) przez 6 miesiący. Po zakończeniu nie będzie automatycznie przedłużony - użytkownik nie ponosi żadnych kosztów na rzecze NE w związku z użytkowaniem promocyjnego abonamentu startowego.

Razem z abonamentem startowym do konta przydzielone zostało 20 punktów partnerskich, czyli 20zł rabatu na zakup kolejnego abonamentu.
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez pigula630 » środa, 13 paź 2010, 19:43

dziękuję bardzo za wyczerpującą odpowiedz :D
pigula630
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 12 paź 2010, 18:42
Telefon: s8500 wave

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Płatności i dostęp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert