Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telefon?

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » piątek, 15 paź 2010, 16:23

bardzo proszę 8-)
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez polfator » poniedziałek, 15 lis 2010, 12:02

Witam.

Mam kolejne pytanie o abonament startowy. Użytkuję nowy telefon Elm z 6miesięcznym abonamentem startowym. Otrzymałem właśnie wiadomość o przydzieleniu 20 punktów za zakup usługi i nie bardzo wiem o co chodzi, gdyż jest okazuje się, że mam kolejny abonament startowy - tym razem 3miesięczny gotowy do użycia. Cieszę się oczywiście z tego, ale mam 60 punktów i zamierzałem kupić abonament. Moje pytanie jest następujące - czy po wygaśnięciu obecnego abonamentu startowego i użyciu kolejnego nie stracę zdobytych punktów. Chciałbym kupić sobie później abonament wykorzystując posiadany rabat. Nie wiem też skąd ten kolejny abonament startowy.

Pozdrawiam
Marcin
polfator
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 1
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lis 2010, 11:56
Telefon: Elm

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » poniedziałek, 15 lis 2010, 12:26

polfator, punkty partnerskie przydzielone do konta ważne są tak długo jak istnieje konto... Możesz je wykorzystać w każdej chwili i w takiej ilości jaką akurat potrzebujesz. Reszta PP jak najbardziej pozostanie na koncie.

dodatkowe info konkretnie o Twoim koncie na PW ;)
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez roman_tp » poniedziałek, 15 lis 2010, 13:00

kdzwonek napisał(a):polfator, punkty partnerskie przydzielone do konta ważne są tak długo jak istnieje konto... Możesz je wykorzystać w każdej chwili i w takiej ilości jaką akurat potrzebujesz. Reszta PP jak najbardziej pozostanie na koncie.

zrobię sobie przerwę w abonamencie NE - ta przerwa będzie wynosić może rok, może dwa lata. konto cały czas będzie istniało? czy po roku, gdy zdecyduję się ponownie wykupić abonament, wykopię z szuflady ID i hasło, nadal będę miał PP do wykorzystania?
jeśli tak, to proszę zmienić regulamin na bardziej czytelny i zrozumiały:
z regulaminu Programu Partnerskiego napisał(a):6. PP tracą ważność po upływie 2 miesięcy od daty przydzielenia ostatniej puli punktów. Termin ważności PP ulega automatycznemu wydłużeniu o czas, w którym użytkownik ma aktywny dowolny abonament nawigacyjny. Np. aktywowanie abonamentu rocznego wydłuża termin ważności punktów o dodatkowy rok.


w którejś wersji NE wyświetlany był komunikat również o ważności PP i podawany termin ważności PP był zawsze 2 miesiące po dacie wygaśnięciu abonamentu - na dzień dzisiejszy wer. 5.2.1 mi tego nie podaje - np. abonament ważny do 13-12-2010, PP można wykorzystać do 28-02-2011.
Avatar użytkownika
roman_tp
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 16 lip 2009, 13:35
Lokalizacja: Lusówko
Telefon: CAT B15

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » poniedziałek, 15 lis 2010, 15:13

Mimo wszystko staramy się iść na rękę naszym użytkownikom i umożliwiać wykorzystanie zdobytych PP również po tym terminie.

99,99% użytkowników jest raczej z tego zadowolonych ;)
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez roman_tp » poniedziałek, 15 lis 2010, 17:39

czytając wprowadzone zmiany również zaliczam się do grona zadowolonych.
szkoda tylko, że o tak istotnych zmianach dowiadujemy się "ciągnąc" was/ciebie za język.

np. ja - tak, ten "drogi roman" - czytając deklarację o udostępnieniu wersji na WM z końcem listopada byłem zaniepokojony, bo abonament skończył mi się z końcem września - tym samym wg regulaminu PP mogę wykorzystać do końca listopada.
ponieważ, często zdarzało się, że przesuwaliście "premierę" czułem się lekko zaniepokojony.

teraz, gdy "idziecie na rękę użytkownikom" idę po piwo ;)
Avatar użytkownika
roman_tp
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 673
Dołączył(a): czwartek, 16 lip 2009, 13:35
Lokalizacja: Lusówko
Telefon: CAT B15

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez KasiaD » poniedziałek, 15 lis 2010, 17:49

nie martw się, Romanie Drogi, zdążysz wykorzystać zachomikowane PP ;)
...in space no one can hear your scream...
KasiaD
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 862
Dołączył(a): czwartek, 22 lip 2010, 09:44
Telefon: Samsung S9

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez zuku » środa, 27 kwi 2011, 11:45

Witam,
mam problem techniczny wczoraj na nowo zainstalowanej aplikacji NaviExpert w telefonie HTC Desire wprowadziłem zakupiony plan nawigacji 6-mcy z procesu rejestracji zapisałem tylko ID (nie dokonywałem rejestracji na stronie). Niestety jako że miewam problemy ze swoim telefonem musiałem go zresetować wgrać aplikację raz jeszcze tworząc przy tym nowe konto. Zrobiłem taki krok upewniając się wcześniej na waszym forum że te uprawnienia przeskoczą na nowe konto gdyż są wpisywane do numeru IMEI telefonu. Niestety na nowym koncie nie mam swojego abonamentu.
Posiadam ID na którym wpisałem swój abonament (wczoraj) oraz oczywiście kod zakupionego planu nawigacyjnego. Czy mogę odzyskać jakoś swój abonament?
zuku
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2011, 11:29
Telefon: htc desire

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez Hakari » środa, 27 kwi 2011, 12:13

Z tego co wiem tylko Abonamenty Startowe (przypisane do telefonu) przeskoczą w takiej sytuacji jak Twoja na nowe konto. Odnośnie abonamentu to oczywiście nic nie przepada skontaktuj się z załogą NaviExpert http://www.naviexpert.pl/kontakt.html
Hakari vel Moradin współredaktor http://blognavi.pl/
Hakari
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 653
Dołączył(a): sobota, 22 sty 2011, 16:27
Telefon: i9001

Re: Co się stanie z wykupionym abonamentem gdy zmienię telef

Postprzez zuku » czwartek, 28 kwi 2011, 11:22

Ale kontakt z nimi to lekko mówiąc porażka, napisałem wczoraj maila zero odpowiedzi więc dzwonie i mówię o swojej sprawie, babka mi mówi proszę wysłać maila w tej sprawie to jej mówię że już wysłałem to ona że poszuka i zaraz odpowie. Do teraz zero odpowiedzi - fajne podejście do klienta. Wy też macie takie problemy z kontaktem z nimi?
zuku
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): środa, 27 kwi 2011, 11:29
Telefon: htc desire

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Płatności i dostęp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert