Forum Użytkowników nawigacji NaviExpert

Dyskusje na temat nawigacji NaviExpert w telefonach komórkowych i nie tylko. Zapraszamy do aktywnego udziału. Wyraź Swoją opinię lub podziel się własnymi doświadczeniami Użytkownika mobilnej nawigacji NaviExpert.

Przejdź do zawartości

FAQ |Zarejestruj | Zaloguj

Odzyskanie ID i Hasła

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez GeistMaschine » sobota, 26 cze 2010, 10:04

Jak uzyskać ID i hasło w NaviExpert w Play? Dodam, że w programie nie ma opcji przypominania.
NaviExpert w Play
GeistMaschine
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): sobota, 26 cze 2010, 09:24
Telefon: samsung avila

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez flamingo » poniedziałek, 12 lip 2010, 10:51

Dzień dobry. Mam telefon S5620 Monte zakupionych operatora Telefónica O2 Czech, za wszelką cenę nie mogę pobrać programu mapy ... początkowe ustawienia reg i mam przeprowadzane prawidłowo.

Po instalacji pojawia się Aktywacja programu, a później ID: 2042941262 i hasło: ******** wymoderowano; powód: nie udostępniamy publicznie haseł do kont
Następnie: Konfiguracja konta i pobrania dodatkowych środków.

Po zakończeniu opisanego ekranie nawigacji: z tyłu i po kliknięciu na przeglądanie mapy: Nie można pobrać mapy łużbę nie kupili proszę http://www.naviexpert.cz wizyty

Tego samego znaczenia własny telefon operator Vodafone kupił CZ mapy i działa za pierwszym razem, my'm nie boi.

P.S
Zauważyłem, że w Tools / Moje konto / usług, aby wprowadzić kod nie powinien mieć 14 cyfr, że nie wiem.

I napisał technicznej, ale nikt nie zamierza rozwiązać mój problem
http://www.naviexpert.pl/o-firmie/konta ... ktowy.html
.... IMEI mogę wysyłać prywatnych wiadomości do pomocy, jeśli nie będzie ktoś z forum wsparcia przenieść NaviExpert ... dziękuję.

I am Czech user this phone and navi apps.
flamingo
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 12 lip 2010, 10:43
Telefon: S5620 Monte

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez sztaba » poniedziałek, 12 lip 2010, 11:50

o żesz kurdesz w mordę... Ja niczewo nie pokumał z powyśszego wpisa...
Avatar użytkownika
sztaba
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 450
Dołączył(a): wtorek, 14 lip 2009, 11:41
Telefon: Samsung Galaxy Young (GT-S6310

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez flamingo » poniedziałek, 12 lip 2010, 11:54

Monte S5620 kupiony z Telefónica O2 Czech operatora.....NaviExpert Pomoc techniczna odpowiedzi ... co mam zrobić?
flamingo
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 12 lip 2010, 10:43
Telefon: S5620 Monte

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez lnowaczyk » wtorek, 13 lip 2010, 13:37

flamingo napisał(a):Monte S5620 kupiony z Telefónica O2 Czech operatora.....NaviExpert Pomoc techniczna odpowiedzi ... co mam zrobić?

Pomoc została udzielona drogą mailową.
lnowaczyk
 

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez lnowaczyk » poniedziałek, 26 lip 2010, 13:46

W tym miejscu znajdował się post użytkownika B4urbis, który omyłkowo skasowałem.
Treść usuniętego postu:
"Hi, sorry for writing to this section, but I am not able to understand your language, so this is the reason for having my message here. I would like to ask you for help. I successfully downloaded NaviExpert into my mobile phone - Samsung Monte. When I want to see the map, the route is found, but the voice navigation does not work at all. I have downloaded the data of GPR or GPRS+, and there is a tick at YES for automatic download. The NaviExpert is not able to Locate my position. Can anyone help me with that? I just want to add, that during the installation I did not receive nor ID, neither password. I was just ask for my email. Michal"

Odpowiedź została udzielona przez PW.
lnowaczyk
 

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez Daromir » piątek, 18 lut 2011, 22:53

Ja nie dokończyłem rejestracji na stroni internetowej.
Z poziomu programu podałem mail jaki podałem przy rejestracji ale nie otrzymałem nic na maila.
Robiłem to kilka razy.
Dla eksperymentu podałem inny mail i wtedy ukazał się komunikat, ze niepraidłowy mail.
A więc mój pierwszy mail był podany prawidłowo, bo komunikatu nie było.
Sprawdzałem też w spamie i innych katalogach poczty.
Niestety nic ni otrzymałem.
Daromir
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 1
Dołączył(a): piątek, 18 lut 2011, 22:38
Lokalizacja: Zielona Góra
Telefon: SAMSUNG GALAXY S

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez Johnny » poniedziałek, 7 lip 2014, 14:40

Nikt nie napisał o tym więc nieco uaktualnię FAQ. Opcja Przypomnij dane nie zadziała poprawnie nawet jak wpiszecie "z palca" adre e-mail lub klikniecie/tapniecie "małpkę" aby wybrać konto google z listy dostępnych w telefonie/tablecie, trzeba najpierw wejść w opcję Podaj adres email i tam w w/w opisany sposób podać/wybrać adres i dać "Dalej", dopiero wtedy można skorzystać z opcji przypominania, inaczej pojawi się błąd i prośba o kontakt z BOK.
Johnny
Użytkownik forum Użytkownik forum
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
 
Posty: 12
Dołączył(a): poniedziałek, 7 lip 2014, 13:56
Telefon: Asus Nexus 7 3G (2012)

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez jomamoto » wtorek, 5 sie 2014, 11:41

Koledze padł wyświetlacz i dostęp do niego jest tylko przez PC. Czy w systemie plików można znaleźć dane do odzyskania. Z serwisu pewnie wróci sformatowany.
jomamoto
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 98
Dołączył(a): piątek, 10 lip 2009, 22:37
Lokalizacja: Wołomin

Re: Odzyskanie ID i Hasła

Postprzez Edek » wtorek, 5 sie 2014, 15:14

A przypomnienie przez maila nie zadziała?
Instalując NE na nowym systemie jest opcja przypomnij dane, gdzie wpisuje się e-mail i zwrotnie przychodzi ID oraz hasło. Oczywiście mam na myśli wersję NE z getne, ale w przypadku pobrania ze sklepu Google powinno być jeszcze prościej, bo aplikacja powinna być przypisana do konta google, więc pewnie wystarczy zainstalować aplikację (choć nie jestem pewien, nie używam NE ze sklepu Google)
Avatar użytkownika
Edek
Użytkownik NaviExpert Użytkownik NaviExpert
Użytkownik forum Użytkownik forum
 
Posty: 660
Dołączył(a): niedziela, 3 lut 2013, 14:42
Lokalizacja: Elbląg
Telefon: Nexus 5 + SE Arc S

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Typowe problemy i ich rozwiązywanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
Obserwuj nas na Facebooku Strona gwna NaviExpert NaviExpert Newsletter Blog NaviExpert