Strona 2 z 3

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: poniedziałek, 15 cze 2020, 15:56
przez mciesi
Przełącznik dźwięków działa dobrze. Przetestowałem i będę korzystał. Dziękuję! :-)
Jednak szkoda, że nie zapamiętuje ostatniego stanu. Po restarcie aplikacji znowu dźwięki są domyślnie włączone. Przynajmniej jesteście konsekwentni. ;-)

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: poniedziałek, 15 cze 2020, 17:58
przez lchmiel
I ja chętnie korzystam z przełącznika, gdy słucham radia internetowego albo innych źródeł dźwiękowych przez telefon. Bardzo wygodne! :D

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: czwartek, 18 cze 2020, 16:16
przez Michal1983
Dalej nie wiem jaki jest sens jechania dłuższą trasą "omijając" korek skoro jej przejazd zajmie tyle samo czasu co stanie w tym korku i kontynuowanie jazdy po prostej drodze? Nawet minuta czy dwie szybciej mnie nie przekonują, bo stracę je na skrzyżowaniach oczekując możliwości przejazdu.

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: czwartek, 18 cze 2020, 16:34
przez User V kat
Michal1983 napisał(a):...jaki jest sens jechania dłuższą trasą "omijając" korek skoro jej przejazd zajmie tyle samo czasu co stanie w tym korku i kontynuowanie jazdy po prostej drodze?

Oszczędność sprzęgła, hamulców, lepsze chłodzenie silnika itp

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: piątek, 19 cze 2020, 07:00
przez jacekp1313
Michal1983 napisał(a):...skoro jej przejazd zajmie tyle samo czasu co stanie w tym korku...
w programie iGO od lat można ustawić ile czasu chcemy zaoszczędzić (np 5 lub 30 minut). Zgłosiłem do NE i podobno kiedyś wprowadzą taką funkcjonalność

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: sobota, 27 cze 2020, 05:04
przez Michal1983
Cóż z tych funkcji jak program nie ogarnął sytuacji po tym wypadku autobusu w Warszawie na moście Grota-Roweckiego. Zdaniem nawigacji można było przejechać normalne przez most. Tymczasem wjazd był zamknięty. Aplikacja kierowała więc na trasę i zalecała zawrócenie na nastepnym węźle. Pewnie wykonanie tego manewru spowodowałoby powrót na ulicę Modlińska lub Jagiellońską, ponieważ pewnie tam też droga byłaby zamknięta. Sugerowany objazd tego bałaganu przez Marki okazał.sie tak samo czasochłonny.
Może czas popracować nad rozwiązaniem tego problemu zamiast wdrażać nowe funkcje czy mapy?

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: niedziela, 28 cze 2020, 11:18
przez jacekp1313
Michal1983 napisał(a):program nie ogarnął sytuacji po tym wypadku autobusu w Warszawie
Tak z ciekawości - ile godzin po wypadku tamtędy jechałeś? Będzie wiadomo, jakie jest spóźnienie traffica w stosunku do rzeczywistości

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: niedziela, 28 cze 2020, 16:31
przez lyncz
W mapie eksperymentalnej mam problem z widokiem mapy dzień-noc. Czasem w dzień mapa robi się ciemna, w nocy daje po oczach. Pomaga reset aplikacji.
Drugi, bardziej wkurzający błąd - aplikacja nie trzyma włączonego ekranu (wyłączona optymalizacja baterii dla Waszej apki, pozwolone na działanie nad innymi). System Android w wersji 10. Tutaj nawet reset telefonu nie pomaga. Czasem jest ok, a czasem wygasza się jak przy każdej innej aplikacji, aby oszczędzić baterię.

Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: poniedziałek, 29 cze 2020, 05:13
przez Michal1983
jacekp1313 napisał(a): Tak z ciekawości - ile godzin po wypadku tamtędy jechałeś? Będzie wiadomo, jakie jest spóźnienie traffica w stosunku do rzeczywistości

Z Leszczynowej skręciłem w Modlińską ok. 17:40.

Re: Beta 11.4.309

PostNapisane: poniedziałek, 29 cze 2020, 07:13
przez jacekp1313
Michal1983 napisał(a): ok. 17:40.
Biorąc pod uwagę, że wypadek był ol. 13, to strasznie słabo.
A czasem każe jechać po osiedlowych parkingach, bo przed rondem stoi 7 samochodów - mało wiarygodny ten traffic