Strona 120 z 122

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 13 lis 2020, 18:00
przez Aga NE
jacekp1313 napisał(a):
jacekp1313 napisał(a):opcja podawania, ile czasu che się zaoszczędzić omijając korek (od lat to działa w iGO Primo i następcach) - bo czasem każe bez sensu pchać się w wąskie osiedlowe uliczki by zyskać 1min. okrążając światła, na których stoi 10 samochodów.Zgłaszałem przez opinie w GooglePlay - odpowiedziano mi, że przekażą do właściwego działu. Pytanie, czy nie aby na wysypisko śmieci...

Czy ktoś związany z NE może powiedzieć, gdzie sprawa trafiła - od razu do smietnika, czy do analizy?
Jeśłi to drugie, to macie zamiar zamiar się tym zająć, czy wracamy do opcji pierwszej?


Cześć, w najbliższym czasie będziemy zajmować się nowym widokiem trybu nawigacji. Różnice w czasie dojazdu są widoczne na alternatywach, ale takiej opcji jak opisujesz nie mamy w planie na najbliższe miesiące. Niemniej jednak, pomyślimy, pomyślimy... :) A powiedz, jeździsz trasą rekomendowaną, czy najszybszą? Rekomendowana nie powinna puszczać Cię w tego typu skróty.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: poniedziałek, 16 lis 2020, 21:44
przez jacekp1313
Bardzo dziękuje za info.
Z reguły jeżdzę rekomendowana, tylko czasem najszybszą. Ale zdarza się na obu.
Co do czasów, to na ekranie 7cali 1024*600 okienka z tą informacja sa prawie nieczytelne.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 25 gru 2020, 23:48
przez POWER-KRIS
Rekomendowana to często puszcza w krzaki...
Ja już dawno mam głównymi bo się sparzyłem kilka razy.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 29 sty 2021, 10:59
przez mentos11
Witam
Chciałbym aby nawigacja prowadziła w tunelach pomimo braku sygnału GPS.
Obecnie nawigacja się zatrzymuje i dopiero po wyjezdzie z tunelu i złapaniu sygnału GPS wraca do nawigacji.
W Polsce mamy coraz więcej długich tuneli i zatrzymywanie sie nawigacji nie jest fajne , dodam ze konkurencja poradziła sobie bardzo dobrze i nie ma zadnych przerw w nawigowaniu.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 29 sty 2021, 11:13
przez lchmiel
Popieram.

Poza tym, z powodu braku nawigacji w tunelu nie da się zgłosić kontroli drogowej wewnątrz. Takie kontrole bywają w jednym z miejsc, które często mijam.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 29 sty 2021, 13:41
przez POWER-KRIS
Na moje to Google i Yanosik dobiją takie projekty płatne.
Znajomi już się przesiadają na bezpłatne wynalazki bo są już dobre.
Więc raczej czeka nas upadek płatnych nawigacji a nie rozwój...

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: niedziela, 31 sty 2021, 14:16
przez Michal1983
Największą ich zaletą jeszcze jest to, że użytkownicy liczeni są w miliardach a na Polskę przypada kilka milionów. To znacznie więcej niż te ponad 100 tysięcy aktywnych użytkowników NaviExpert.. Przekłada się to na jeszcze bardziej dokładny obraz sytuacji na wszystkich drogach, a nie tylko głównych.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: niedziela, 31 sty 2021, 17:57
przez algi
No niestety i dlatego trafik na bocznych drogach jest mizerny. To też powód dlaczego nie ma wizualizacji trafiku na mniejszych drogach bo by wyszły takie klopsy jak dziś wracając do domu miałem.

Skręcam w uliczkę - ostatnia prosta z 600 metrów i garaż. A NE zawróć i prowadzi trasą dookoła ulicami rownoległymi i wjedź od północy (trasa w kształcie litery C lub odwróconego C ). A przede mną ostra ulica i o kilku sekundach jestem przed wyjazdem do garażu. Zaproponowane inne trasy obie gorsze bo ta w kształcie litery C to uliczka wąska bo zastawiona samochodami (tych z przeciwka trzeba przepuścić) a druga trasa w kształcie odwróconego C to
1. Lewoskręt bez pierwszeństwa
2. Lewoskręt bez pierwszeństwa
3. Światła (skręt w lewo i piesi)
4. Lewoskręt (przepuszczaniu pojazdów z przeciwka).... no gorzej się nie dało...


Więc dlatego m.in. nie możemy się od lat drogach wizualizacji traffiku na mniejszych drogach bo po prostu te dane są mega niezgodne z rzeczywistością....

Co ciekawe dawno dawno temu na części tych dróg traffik był pokazywany

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 5 lut 2021, 09:47
przez mentos11
Konkurencja daje w kość NE a co powiecie gdyby NE wprowadził jakąś formę darmowej nawigacji?
Gdyby w Ryśku pojawiłą się jakaś najprostsza forma nawigacji w celu utrzymania użytkowników, lub w NE na zachętę możliwość wyznaczenia kilku tras w miesiącu za darmo?
Tak tylko sobie mylę co moze zrobic Ekipa NE w celu utrzymania użytkowników.

Re: v10, 11, 12 ... Czyli jak sobie wyobrażamy kolejną wersj

PostNapisane: piątek, 5 lut 2021, 16:17
przez POWER-KRIS
Powiem wam szczerze że nic już nie może.
Za darmo nie dadzą rady, i zresztą to dla nich bez sensu, a za kasę już nie przejdzie bo gogle z yanosikiem zaczyna być naprawdę dobre...