Strona 2 z 7

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: czwartek, 11 kwi 2013, 10:54
przez KasiaP
Zgadzamy się z Wami - jeżeli projektuje się apkę tylko pod kątem ostrzeżeń można w niej wiele uprościć. Pamiętajcie jednak, że ostrzeżenia CB w NE są funkcją dodatkową, darmową, niezależną od nawigacji i wciąż stosunkowo krótko dostępną. Jak najbardziej, zarówno w naszym jak i w użytkowników interesie jest to, by zgłoszeń było jak najwięcej i zarówno w kwestii samej nawigacji, która jest core-ową funkcją NaviExperta, jak i w obszarze ostrzeżeń CB będziemy się dalej rozwijać - są na to konkretne plany działań.

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: czwartek, 11 kwi 2013, 16:26
przez sztaba
KasiaP napisał(a):...w naszym (...) interesie jest to, by zgłoszeń było jak najwięcej...
jakie działania podjeliście w tym celu?

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: czwartek, 11 kwi 2013, 20:23
przez gietpe
Kto będzie jechał samochodem bez włączonego NE ten dostanie w ....można sobie wybrac .Kto w przeciągu ;) 7 dni nie przejedzie 1000 km będzie zawieszony ...Przecież gdyby zaczęli dawac PP za zgłoszenia na CB to by się okazało że mamy więcej kontroli jak słupków przy drodze.Trzeba wsiadac włączac NE jeździc i zgłaszac żeby przegonic konkurentów.Pozdro

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 04:48
przez Michal1983
Nie da się ukryć że układ funkcji na ekranie w Y ułatwia zgłaszanie różnych uciążliwości drogowych lepiej niż CB w NE gdzie trzeba dotknąć ekran dwa razy. Może zamiast jednego przycisku trzeba byłoby stworzyć tak jak w Y pasek z dostępnymi typami zgłoszeń aby jedno naciśnięcie umożliwiło zgłoszenie.
Co do nawigowania Y pomylił się w Płońsku i na jednym że skrzyżowań doradził aby jechać na wprost gdzie stał nakaz skrętu w prawo, ale po zignorowaniu jego porad przeliczył trasę.

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 06:03
przez sztaba
gietpe napisał(a):Kto będzie jechał samochodem bez włączonego NE ten dostanie w ....można sobie wybrac .Kto w przeciągu ;) 7 dni nie przejedzie 1000 km będzie zawieszony ...Przecież gdyby zaczęli dawac PP za zgłoszenia na CB to by się okazało że mamy więcej kontroli jak słupków przy drodze.Trzeba wsiadac włączac NE jeździc i zgłaszac żeby przegonic konkurentów.Pozdro

punkty za zgłoszenia się nie sprawdzą. Ale punkty za przejechane km - to mógłby być dobry początek.

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 07:47
przez mentos11
Zgadzam się że powinna być jakaś zachęta, tylko widząc co się dzieje w Y z fałszywymi zgłoszeniami przez system punktacji to wolę aby NE nie popełniał tego samego błędu. lepszym rozwiązaniem i zachętą będzie według mnie dodanie godziny zgłoszenia i loginu użytkownika, taki jak na forum czyli no mentos11, oraz zmodyfikowanie korkosfery o CB.
Można też zrobić jakiś ranking za przejechane kilometry i wiarygodność zgłoszeń w procentach lub gwiazdki od 0 do 5?
Ogólnie muszę przyznać że NE ostatnio skupił się na sprawach wokół nawigacji a sama aplikacja trochę stoi w miejscu w porównaniu do konkurencji, mam nadzieję że kolejna wersja NE przyniesie trochę zmian.
Kasiu mam rację będą zmiany na lepsze ;)

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 08:31
przez jotde
sztaba napisał(a):
gietpe napisał(a):Kto będzie jechał samochodem bez włączonego NE ten dostanie w ....można sobie wybrac .Kto w przeciągu ;) 7 dni nie przejedzie 1000 km będzie zawieszony ...Przecież gdyby zaczęli dawac PP za zgłoszenia na CB to by się okazało że mamy więcej kontroli jak słupków przy drodze.Trzeba wsiadac włączac NE jeździc i zgłaszac żeby przegonic konkurentów.Pozdro

punkty za zgłoszenia się nie sprawdzą. Ale punkty za przejechane km - to mógłby być dobry początek.


Już chyba ze dwa razy to proponowałem... przeszło bez komentarza...

Przydałby się taki tryb mapy ze śledzeniem pozycji z łatwiejszym dostępem do CB (czyli przyciski na wierzchu i zgłaszanie przez jedno dotknięcie). Najlepiej jako osobna, mała aplikacja którą szybko można włączyć i wyłączyć. Dla tych, co nie potrzebują nawigacji na co dzień, ale chcieliby uczestniczyć w CT.

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 09:09
przez KasiaP
Dziękuję za propozycje. Tak jak pisałam, mamy już konkretny plan działania na rozwijanie aplikacji/także samych ostrzeżeń.
Nie mogę jeszcze zdradzać co to będzie, ale dajcie nam nam jeszcze trochę czasu, aby wdrożyć zaplanowaną przez nas strategię, a wszystkiego się dowiecie:)
A co do ostrzeżeń w navi - serio problemem jest konieczność 2-krotnego kliknięcia, czy może wystarczyłby większy obszar aktywny pod ikoną CB?

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: piątek, 12 kwi 2013, 09:31
przez ALEX
Jeżeli chodzi o mnie to:
- powinna być możliwość anulowania ostatniego zgłoszenia - kilkukrotnie źle trafiłem w czasie jazdy
- zrezygnował bym z podziału na "właściciela" fotoradaru: jaka to różnica czy z fotoradarem stoi policja, ITD, SM czy prywatna firma? To tylko dodatkowe komplikacje przy zgłaszaniu.
- wyrzucił bym z CB możliwość zgłaszania fotoradarów stacjonarnych - praktyka pokazuje, że to nie ma sensu (jak nie wierzysz zapytaj Kamila o moje zgłoszenia w tej sprawie - CB powoduje więcej szkód niż korzyści).
- dwa kliknięcia - jest ok, NE to nie dedykowany terminal do zgłaszania ostrzeżeń, ewentualnie rozważył bym możliwość wprowadzenia trybu CB - wtedy mogło by być na jedno kliknięcia (choć osobiście bym nie korzystał).
- należy zmienić sposób odwoływania - obecny to tragiczne nieporozumienie (był już kiedyś dobry, wystarczy go rozbudować o wielokrotne odwoływanie).
- należy dostosować do drogowej rzeczywistości odległości ostrzeżeń - 500m jest dobre dla fotoradaru stacjonarnego.

Re: Krótkie porównanie NaviExpert vs Yanosik

PostNapisane: wtorek, 16 kwi 2013, 04:40
przez Michal1983
KasiaP napisał(a):A co do ostrzeżeń w navi - serio problemem jest konieczność 2-krotnego kliknięcia, czy może wystarczyłby większy obszar aktywny pod ikoną CB?

Uważam, że pomysł z odzielnymi przyciskami dla każdego typu zgłoszenia jest lepsze niż dwukrotne dotknięcie ekranu. Im dłużej muszę skupić uwagę na telefonie tym ryzyko wypadku jest większe.